abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 juni 2019 @ 22:26:56 #1
399061 kuolema
vermaledijd
pi_187378831
De Efteling geeft dagen in de kalender aan als rustig, normaal en druk. Nu kan ik kaarten kopen met korting maar daarvoor moet ik eerst bepalen of ik in het hoogseizoen of in het laagseizoen wil. In het hoogseizoen kan ik dan alleen 1-4 juli, dan is de drukte normaal en is het park open tot 20.00 uur. In het laagseizoen kan ik deze maand nog met normale drukte of wachten tot september, dan kan ik op een rustige dag gaan. Dat zou wel heel fijn zijn. Het nadeel is dat het park dan korter open is.
De laatste keer dat ik ging was op een zaterdag dus waarschijnlijk een gemarkeerd als 'druk' en de drukte was echt niet leuk. Serieus twee uur in de rij staan om een attractie in te kunnen ... je kunt van alles niet doen omdat er gewoon geen tijd meer voor is.

Nu vraag ik me af: hoe druk is een 'normale' dag en is het het waard om te wachten tot ik op een rustige dag kan?
Why are you wearing that stupid man suit?
  Miss 200.000.000! dinsdag 11 juni 2019 @ 22:30:17 #2
367000 roos94
pi_187378909
Echt op een rustige dag gaan in het laagseizoen.

Zoveel relaxter. En uiteindelijk kan je ondanks een kortere openingstijd vaak meer doen omdat er kortere wachtrijen zijn.

Begin juli, zomervakantie.. nee zou t echt niet doen. Das zo'n beetje de slechtste timing voor een bezoek.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 22:37:03 #3
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_187379088
Wij gaan altijd op een maandag in de herfst.
pi_187379103
Hou oud is ts?
pi_187379222
In Juli gaan.

Hier zijn de voordelen:
- Lekkere lange rijen voor de attracties. Zo kan je het ervaren hoe het is om uren te wachten voordat je in een attractie plaats kan nemen. Echt de moeite waard.
- In de tussentijd mag je het uitermate plezierige gekrijs en gegil van alle kinderen ervaren.
- Bovendien kan je ervan genieten dat je peperdure ijsje sneller smelt dan jij het op kan eten.
- Vergeet vooral niet het plezier van het zoeken naar een parkeerplekje.
- Eenmaal uit de auto staat er een rij voor de ingang van hier tot Tokio. Dit is bedoeld om jouw ervaring van het wachten bij de attracties voor te berijden.

Maar Eurodisney overtreft de Efteling in al deze opzichten. Echt een aanrader om in het hoogseizoen naar Eurodisney te gaan.
pi_187379762
Altijd laagseizoen, immer immer immer.

Ik gok graag op een droge dag rond de herfst ofzo, klimaatverandering heeft dat in het nieuwe millennium alleen maar beter gemaakt. Je wacht soms helemaal niet, en mocht je fanatiek zijn, je kan als je je best doet iedere attractie zien die je wilt.
-nee-
pi_187379841
Gewoon op oudjaarsdag gaan. Dan is het echt echt echt rustig daar.

Genoeg tijd om ALLE attracties minimaal 2x te doen _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_187379860
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:42 schreef Telefoonvork het volgende:
Maar Eurodisney overtreft de Efteling in al deze opzichten. Echt een aanrader om in het hoogseizoen naar Eurodisney te gaan.
Wat een idioten zijn dat zeg. Meld je kinderen een keer ziek op school ofzo, wtf doe je je gezin aan _O-
-nee-
pi_187379875
Wel 2x achter elkaar dan, want anders is het te veel lopen.

Gewoon op het einde van het ritje blijven zitten, omdat er toch geen rij is _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_187379884
Dit huis, dit vervloekte huis ... het is een hel gelijk.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_187379963
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 23:04 schreef vosss het volgende:
Wel 2x achter elkaar dan, want anders is het te veel lopen.

Gewoon op het einde van het ritje blijven zitten, omdat er toch geen rij is _O_
Laatste uurtje vijf keer in dezelfde achtbaan _O_
-nee-
pi_187380486
Stop je kind in een rolstoel. Kan je overal doorlopen.

#lifehacks
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_187380872
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:37 schreef loni55 het volgende:
Hou oud is ts?
TS moet de Efteling een keer hebben ervaren🤣😅😂
  woensdag 12 juni 2019 @ 18:32:27 #14
399061 kuolema
vermaledijd
pi_187392103
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:42 schreef Telefoonvork het volgende:
In Juli gaan.

Hier zijn de voordelen:
- Lekkere lange rijen voor de attracties. Zo kan je het ervaren hoe het is om uren te wachten voordat je in een attractie plaats kan nemen. Echt de moeite waard.
- In de tussentijd mag je het uitermate plezierige gekrijs en gegil van alle kinderen ervaren.
- Bovendien kan je ervan genieten dat je peperdure ijsje sneller smelt dan jij het op kan eten.
- Vergeet vooral niet het plezier van het zoeken naar een parkeerplekje.
- Eenmaal uit de auto staat er een rij voor de ingang van hier tot Tokio. Dit is bedoeld om jouw ervaring van het wachten bij de attracties voor te berijden.

Maar Eurodisney overtreft de Efteling in al deze opzichten. Echt een aanrader om in het hoogseizoen naar Eurodisney te gaan.
Oké ik ben om, ik ga op een zaterdag in juli ^O^ .

Nee, maar ik was echt niet van plan op een drukke, 'rode' dag te gaan. Twijfelde alleen tussen 'normaal' en 'rustig'.
Ik heb nu een kaartje gekocht en wacht tot september zodat ik op een 'blauwe' dag kan gaan.
Why are you wearing that stupid man suit?
  woensdag 12 juni 2019 @ 18:34:01 #15
399061 kuolema
vermaledijd
pi_187392124
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 23:28 schreef KennyPowers het volgende:
Stop je kind in een rolstoel. Kan je overal doorlopen.

#lifehacks
Ik kan wel een autipas aanvragen. Dan kan dat ook. Maar ik heb de mogelijkheid om op een rustige dag te gaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door kuolema op 12-06-2019 18:41:25 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
  woensdag 12 juni 2019 @ 18:39:49 #16
399061 kuolema
vermaledijd
pi_187392217
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 23:04 schreef KennyPowers het volgende:
Dit huis, dit vervloekte huis ... het is een hel gelijk.
Eftelingmuziek O+.

Ik vind Villa Volta serieus de engste attractie in het park :@.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_187392366
En vergeet de voorpret niet door de cd te draaien in de auto met heerlijke Efteling muzak })
pi_187392442
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juni 2019 18:46 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
En vergeet de voorpret niet door de cd te draaien in de auto met heerlijke Efteling muzak })
Oh, Monsieur Cannibale,
Je n'veux pas mourir
Monsieur Cannibale
Laissez-moi partir
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_187393314
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 22:30 schreef roos94 het volgende:
Echt op een rustige dag gaan in het laagseizoen.

Zoveel relaxter. En uiteindelijk kan je ondanks een kortere openingstijd vaak meer doen omdat er kortere wachtrijen zijn.

Begin juli, zomervakantie.. nee zou t echt niet doen. Das zo'n beetje de slechtste timing voor een bezoek.
dit

beetje wachten op het juiste weer, niet te warm, niet te koud, geen regen, en dan een rustige dag, dan heb je een heerlijke dag in het park en kun je alle attracties doen.

onlangs nog geweest op een rustige dag, max 10 minuten voor de baron, en dat was dan de langste wachtrij. Zo kun je op het gemak alles in het park meerdere keren doen.
pi_187393340
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juni 2019 18:46 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
En vergeet de voorpret niet door de cd te draaien in de auto met heerlijke Efteling muzak })
CD? Er zijn gewoon Spotify lijsten van.
pi_187393375
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 18:39 schreef kuolema het volgende:

[..]

Eftelingmuziek O+.

Ik vind Villa Volta serieus de engste attractie in het park :@.
Live is de muziek nog beter ;)
pi_187407372
Ik heb een efteling abbonement

Mijn vriendin werkt in de efteling O+

Heel grappig; vorig jaar tijdens een sollicitatie had zij een praatje gehouden, ik ben uiteindelijk afgewezen en een jaar later kwam ik haar tegen op tinder _O-
pi_187407522
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2019 17:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb een efteling abbonement

Mijn vriendin werkt in de efteling O+

Heel grappig; vorig jaar tijdens een sollicitatie had zij een praatje gehouden, ik ben uiteindelijk afgewezen en een jaar later kwam ik haar tegen op tinder _O-
🤣😅😂
pi_187407817
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 18:39 schreef kuolema het volgende:

[..]

Eftelingmuziek O+.

Ik vind Villa Volta serieus de engste attractie in het park :@.
Voordat je naar binnen gaat krijg je daar de context van de attractie opgediend, dat verhaal over de bokkenrijders enzo, dat duurt net iets te lang. Verder is het allemaal wel cool natuurlijk. :P Ook bij de Baron, dan denk je dat je vooraan de rij staat maar krijg je eerste nog een kwartier aan televisie en onzin voorgeschoteld, dan sta ik liever buiten in de rij. :T
-nee-
pi_187407819
De befteling
Ik was hier...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')