Heb je al een datum dan? Die moet je bij ondertrouw doorgeven, en wie de getuigen zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:35 schreef Seven. het volgende:
Ik probeer Six. te bewegen om in ondertrouw te gaan met me. Ik denk dan, dan kunnen we evt een herfst/winter bruiloftje doen als er idd een kleine komt
Nope, hebben we niet, best goed om te wetenquote:Op zondag 18 augustus 2019 11:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je al een datum dan? Die moet je bij ondertrouw doorgeven, en wie de getuigen zijn.
Mijn dochters mochten ook "tekenen"quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nope, hebben we niet, best goed om te weten. Misschien moeten we dan gewoon fictieve datum doorgeven
, dus wel even peilen hoe lang van tevoren je de buitengewoon ambtenaar van tevoren al moet vastleggen. De getuigen kunnen we natuurlijk niet van tevoren inlichten, dus die moeten we dan op hoop van zegen doorgeven. En wat ik ook wel graag wil is om zijn dochters ook te laten tekenen trouwens (als soort van onofficiele getuigen), maar de dames zijn nog geen 18. Ik zal de opties tzt wel voorleggen.
Trouwens, voor 2000 euro gaan we het denk ik toch niet helemaal redden. Op vrijdag of zaterdag trouwen kost in Apeldoorn iets van 600-750 euro.
Je moet van de getuigen een kopie id-bewijs inleveren. En de datum (+locatie!) staat vast als je in ondertrouw gaat.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nope, hebben we niet, best goed om te weten. Misschien moeten we dan gewoon fictieve datum doorgeven
, dus wel even peilen hoe lang van tevoren je de buitengewoon ambtenaar van tevoren al moet vastleggen. De getuigen kunnen we natuurlijk niet van tevoren inlichten, dus die moeten we dan op hoop van zegen doorgeven. En wat ik ook wel graag wil is om zijn dochters ook te laten tekenen trouwens (als soort van onofficiele getuigen), maar de dames zijn nog geen 18. Ik zal de opties tzt wel voorleggen.
Trouwens, voor 2000 euro gaan we het denk ik toch niet helemaal redden. Op vrijdag of zaterdag trouwen kost in Apeldoorn iets van 600-750 euro.
Moeten we nog even een list verzinnen! Thanksquote:Op zondag 18 augustus 2019 12:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je moet van de getuigen een kopie id-bewijs inleveren. En de datum (+locatie!) staat vast als je in ondertrouw gaat.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mijn dochters mochten ook "tekenen"
Vonden ze heel leuk. Jongste mijn nog niet schrijven maar sprak de legendarische worden de o is gewoon een rondje. En de i een streepje met een puntje dat kan toch iedereen schrijven.
Wil je nou in je eigen tuin trouwen? Dan moet je even bij je gemeente informeren of dat wel mag.quote:
Dat mag in Apeldoornquote:Op zondag 18 augustus 2019 18:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wil je nou in je eigen tuin trouwen? Dan moet je even bij je gemeente informeren of dat wel mag.
Haha, lekker zweverig. Voeren we een ritueeltje uit inplaats van geloften uitspreken!quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
@:Seven, je kunt ook een KatjaSchuurmannetje doen. Dan ga je niet in ondertrouw voor de wet, maar voor waar jullie in geloven. Vrienden, familie, liefde, vriendschap. Een diepere verbinding. Gewoon omdat het goed voelt.
Ondertrouw kan tot 2 weken van te voren, dus daar zou ik me nu niet druk over maken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Haha, lekker zweverig. Voeren we een ritueeltje uit inplaats van geloften uitspreken!
Helder. We gaan eerst maar eens kijken hoe het gaat met zwanger raken, en sowieso spelen er wat andere dingen dus heel erg gebrand om dit snel te doen ben ik ook weer nietquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:23 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Ondertrouw kan tot 2 weken van te voren, dus daar zou ik me nu niet druk over maken.
Voor mijn moeder een klein sieraden doosje met Mother of the Bride en de datum erop. En een gepersonaliseerde ketting met de geboorte stenen en letters van ons 4 als gezin. En een klein flesje gin liqueur. En een Yankee candle Wedding day als opvullertje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:26 schreef Burdie het volgende:
Bij ons leest en dominee hele epistels voor, wij zelf denk ik minder.
Omdat to-do lijst krimpt wel, volgens mij heb ik alles er op staan. Vandaag de kapper geregeld, volgende week ga ik voor een proefkapsel, zin in.
Ben wel benieuwd wat jullie voor de moeders besteld hebben?
Niks?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:26 schreef Burdie het volgende:
Bij ons leest en dominee hele epistels voor, wij zelf denk ik minder.
Omdat to-do lijst krimpt wel, volgens mij heb ik alles er op staan. Vandaag de kapper geregeld, volgende week ga ik voor een proefkapsel, zin in.
Ben wel benieuwd wat jullie voor de moeders besteld hebben?
Sorry, het was een vraag aan Bienelientje, die aangaf iets voor de moeders besteld te hebbenquote:
Herkenbaar, mijn jurk is voor mij van scratch gemaakt. De eerste keer dat ik m aanhad dacht ik is dit t dan. Op m’n trouwdag voelde ik me er geweldig in.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Jurk weer aan gehad!Hij is bijna af! Moet nog ietsje verder ingenomen worden. En wat kleinere details om verder af te ronden en weg te werken! Mijn hersenen spelen altijd een gemeen spelletje met mij. Was het wel de goede jurk? Heb je goed gekozen achteraf gezien? Maar je hebt een traantje gepikt in deze jurk, dus moet wel goed wezen toch?! Maar wat als? Stomme kop van mij!
Zeker omdat je nooit echt het geheel voor je ziet. Haar en make up en jurk en bloemen. Zie het altijd apart van elkaar, maar nooit echt samen.
De jurk is heel simpel, maar ook compleet aangepast. Haat mijn onzekerheid....!
Ah wat leuk barrel! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 05:23 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi! Ik mag me hier sinds gister ook melden ..![]()
Nog niks staat vast.. we mogen nu gaan bedenken hoe of wat.. wat wel zo is is dat het de 2e keer is voor ons beiden en dat hij wil trouwen en ik een bruiloft![]()
Dus. Nog genoeg uit te zoeken en bedenken.. Ik lees graag mee voor inspiratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |