quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:15 schreef Yesse het volgende:
Ik kwam viewmasters tegen met persoonlijke foto's. Ik had gelijk ideeën om er 2 te bestellen voor tijdens het feest waarbij mensen onze oude foto's konden bekijken (van onze jeugd en toen we net samen waren, 4 jaar geleden) en dan eindigend bij een foto die we net na het vraag-moment samen hebben gemaakt. Wij zijn trouwens van de leeftijd (32) dat we hiermee zijn opgegroeidvandaar dat ik het leuk vond.
Maar nu bedacht ik me net of gasten daar überhaupt wel geïnteresseerd in zijn, of dat ik de enige ben die het leuk gaat vindenWat vinden jullie?
Ik vind het een leuk idee! Ik denk wel dat gasten die jullie als kind gekend hebben (ouder(s), broers of zussen of vrienden die je al heel lang kent het leuker vinden dan eventuele vrienden die je uitnodigt die je als volwassenen kent
[ afbeelding ]
zeker leuk!quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:15 schreef Yesse het volgende:
Ik kwam viewmasters tegen met persoonlijke foto's. Ik had gelijk ideeën om er 2 te bestellen voor tijdens het feest waarbij mensen onze oude foto's konden bekijken (van onze jeugd en toen we net samen waren, 4 jaar geleden) en dan eindigend bij een foto die we net na het vraag-moment samen hebben gemaakt. Wij zijn trouwens van de leeftijd (32) dat we hiermee zijn opgegroeidvandaar dat ik het leuk vond.
Maar nu bedacht ik me net of gasten daar überhaupt wel geïnteresseerd in zijn, of dat ik de enige ben die het leuk gaat vindenWat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Hoe was jullie trouwdag, Syrena?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:54 schreef Syrena het volgende:
Ik heb de data uit 2017 maar uit de OP gehaald, neem aan dat iedereen inmiddels gelukkig getrouwd is![]()
De locatie weet van mijn zorgen omtrent het eten ja. Het zal wel goedkomen.
Mijn mantra de komende dagen
Voorbij voor ik het wistquote:
quote:
Ik had er 2 op, voor de rest veel cola en spa, veel gedanst!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik was van plan één wijntje te doen en verder water te drinken, om geen ordinaire dronken bruid te worden. Maar dat is wat jou betreft een afrader dus?
.
Gefeliciteerd trouwens, jullie hadden prachtig weer![]()
.
fotootje misschien?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
veel gedanst!
Ik had zelf ook gympen mee, stonden nog leuk onder de jurk ook.
Helaas verkeert ze weer in een psychose.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2019 21:43 schreef Bienelientjee het volgende:
WHOAAA. Nog maar 2 maanden en een paar dagen!Komt wel erg snel dichtbij! Nog aardig wat dingetjes te doen! Maar komt allemaal goed!!! Hoop ik!
![]()
Deze week kan ik vrij weinig doen. Drie 12 uur diensten en de overige 4 dagen ben ik terug in NL voor mijn broers bruiloft a.s. vrijdag! Maar volgende week weer even hard er tegen aan met de huwelijksplanning!
Hebben gelukkig onze huwelijksreis besloten! (Met maar klein een beetje ruzie........![]()
Meneer wou persé iets doen wat ik allereerst echt helemaal niet leuk vind en voor dat geld het ook totaal niet waard vond....). En nu hebben we uiteindelijk samen besloten voor een 4 daagse trip naar IJsland!
Oh, en eind volgende week mag ik ook eindelijk met de folium zuur en vitamientjes beginnen....WHOOO![]()
![]()
![]()
Wij willen geurkaarsen als bedankjes uitdelen ( nog niet besteld want bruiloft is pas volgend jaar mei/juni).quote:
Jeetje dat is ook geen manier van leven op zo een wijze.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:08 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Helaas verkeert ze weer in een psychose.
Na alle “verlovingen” en “zwangerschappen” is het weer raak.
Ik hoop dat ze op tijd de hulp krijgt die ze nodig heeft.
Helaas is alleen mijn moeder er nog. Maar inderdaad! Twee bruiloften in korte tijd!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:55 schreef Yesse het volgende:
[..]Wat staat er nog op je lijstje dan? Wij mogen nog 10 extra dagen wachten na jullie huwelijk maar ik merk dat iedereen 'naar de vorderingen' vraagt en ik daar echt het idee door heb dat ik essentiële dingen mis ofzo
Ik moet nog bloemen regelen, mijn bedankjes afmaken (wacht nog op wat zakjes die we nodig hebben) en wat laatste afspraken met leveranciers maar daar staan alle data voor ingepland![]()
Wat leuk dat je broer ook gaat trouwen! Voor je ouders vast mooi dat jullie gelukkig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |