abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 juni 2019 @ 18:59:34 #26
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_187489645
Witte stift, lijkt me tof!
  dinsdag 18 juni 2019 @ 21:59:58 #27
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187492576
Het waren 9 kaarten geloof ik :D. Alleen voor de daggasten, 1 kaart per gezin. Ik heb witte stift geprobeerd maar dat werd niet mooi. Etiketten wel, dus die zitten er nu op, en ze zijn onderweg :o *O*.
KuikenGuppy
  donderdag 20 juni 2019 @ 11:15:46 #28
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_187517546
Ik kwam viewmasters tegen met persoonlijke foto's. Ik had gelijk ideeën om er 2 te bestellen voor tijdens het feest waarbij mensen onze oude foto's konden bekijken (van onze jeugd en toen we net samen waren, 4 jaar geleden) en dan eindigend bij een foto die we net na het vraag-moment samen hebben gemaakt. Wij zijn trouwens van de leeftijd (32) dat we hiermee zijn opgegroeid :+ vandaar dat ik het leuk vond.

Maar nu bedacht ik me net of gasten daar überhaupt wel geïnteresseerd in zijn, of dat ik de enige ben die het leuk gaat vinden :') Wat vinden jullie?

[ Bericht 12% gewijzigd door Yesse op 20-06-2019 11:26:09 (Was de vraag aan jullie vergeten :+) ]
Fuck the EBU
pi_187531967
quote:
7s.gif Op donderdag 20 juni 2019 11:15 schreef Yesse het volgende:
Ik kwam viewmasters tegen met persoonlijke foto's. Ik had gelijk ideeën om er 2 te bestellen voor tijdens het feest waarbij mensen onze oude foto's konden bekijken (van onze jeugd en toen we net samen waren, 4 jaar geleden) en dan eindigend bij een foto die we net na het vraag-moment samen hebben gemaakt. Wij zijn trouwens van de leeftijd (32) dat we hiermee zijn opgegroeid :+ vandaar dat ik het leuk vond.

Maar nu bedacht ik me net of gasten daar überhaupt wel geïnteresseerd in zijn, of dat ik de enige ben die het leuk gaat vinden :') Wat vinden jullie?

Ik vind het een leuk idee! Ik denk wel dat gasten die jullie als kind gekend hebben (ouder(s), broers of zussen of vrienden die je al heel lang kent het leuker vinden dan eventuele vrienden die je uitnodigt die je als volwassenen kent

[ afbeelding ]
pi_187533066
Trouwen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  vrijdag 21 juni 2019 @ 10:59:42 #31
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_187533432
quote:
7s.gif Op donderdag 20 juni 2019 11:15 schreef Yesse het volgende:

[ afbeelding ]
zeker leuk!
in de haak.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 11:09:38 #32
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_187533611
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 17:54 schreef Syrena het volgende:
Ik heb de data uit 2017 maar uit de OP gehaald, neem aan dat iedereen inmiddels gelukkig getrouwd is :+

De locatie weet van mijn zorgen omtrent het eten ja. Het zal wel goedkomen.

Mijn mantra de komende dagen :')
Hoe was jullie trouwdag, Syrena?
in de haak.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 11:12:18 #33
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187533661
Leuk idee wel juist, Yesse!

Wij hebben over anderhalve week een meeting met de band en volgende week gaat mijn lief voor een pak op stap.
KuikenGuppy
  vrijdag 21 juni 2019 @ 15:21:49 #34
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_187536872
Dan ga ik het maar gewoon doen :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:09 schreef trui het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd!
Fuck the EBU
pi_187536966
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:09 schreef trui het volgende:

[..]

Voorbij voor ik het wist :o
Iedereen vond het een topfeestje *O* Er was genoeg eten, mijn gehandicapte oom + vriendin zijn veilig heen en teruggekomen met de taxi O+ Paar last minute afzeggers uiteraard.

Het was een hele fijne dag, maar de dag van m'n leven, nou nee, mijn man O+ was dat met me eens. Ik had gewoon teveel stress van dingen vantevoren, en in het middelpunt staan is dus écht niks voor ons :') nou ja, dat weten we nu.

Ik had 's avonds ook steeds het idee dat ik op het feest van iemand anders was, heel raar.
Misschien te weinig wijn gehad :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 21 juni 2019 @ 15:34:16 #36
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187536994
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 15:31 schreef Syrena het volgende:
Misschien te weinig wijn gehad :+
:D
Ik was van plan één wijntje te doen en verder water te drinken, om geen ordinaire dronken bruid te worden :'). Maar dat is wat jou betreft een afrader dus? :7.
Gefeliciteerd trouwens, jullie hadden prachtig weer :Y O+.
KuikenGuppy
pi_187537084
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 15:34 schreef Burdie het volgende:

[..]

:D
Ik was van plan één wijntje te doen en verder water te drinken, om geen ordinaire dronken bruid te worden :'). Maar dat is wat jou betreft een afrader dus? :7.
Gefeliciteerd trouwens, jullie hadden prachtig weer :Y O+.
Ik had er 2 op, voor de rest veel cola en spa, veel gedanst!
Drie was mss beter geweest :+

Ja het weer was super, onze locatie heeft een buitenstuk met loungemeubilair, dus daar zat zowat iedereen. Ik heb ze naar binnen gejaagd voor een toespraakje dat we hadden voor de 2 dames die ons gekoppeld hebben en de openingsdans.

En daarna spurtte iedereen weer naar buiten, op wat die-hard dansers na.

Was wel grappig, ik had op de kaart "trek je dansschoenen aan" staan, en er stonden inderdaad her en der schoenendozen en tassen met extra schoenen O+
Ik had zelf ook gympen mee, stonden nog leuk onder de jurk ook.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 21 juni 2019 @ 20:39:58 #38
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_187541185
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 15:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

veel gedanst!

Ik had zelf ook gympen mee, stonden nog leuk onder de jurk ook.
fotootje misschien? :)
in de haak.
pi_187563248
Ik ben sinds een maand verloofd en dat betekent dat ik (we) nu druk bezig zijn met de voorbereidingen voor het trouwfeest. Twijfel alleen nog sterk of ik enkel een fotograaf moet inhuren of toch ook een videograaf? Is er iemand hier die er ook voor gekozen heeft geen videograaf in te huren? En wat waren de redenen hiervoor?
pi_187563826
Alweer, maghrebijnse?
  woensdag 3 juli 2019 @ 20:20:54 #41
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187736816
Wij hadden vandaag de kennismaking met onze band. Was zó fijn! Ze snapten precies wat wij willen van de avond, en wat onze insteek is, echt super leuk! Ik heb er nu nog meer zin in.
Heb vanavond ook nog allerlei linten en strikken besteld in "onze" kleuren (voor op de auto's, corsages, decoraties etc.)
Alles begint een beetje op z'n plek te vallen en vorm te krijgen O+.
KuikenGuppy
pi_187754309
Zo, eerste gesprek gehad. Dit gaat het niet worden. Zaal is echt heel donker, het tapijt is zwart. Betreft een Van der Valk hotel. Volgende week gaan we een kijkje nemen bij andere locaties.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mahra op 04-07-2019 19:56:32 ]
pi_187800921
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2019 14:12 schreef Crumpette het volgende:
Alweer, maghrebijnse?
Helaas verkeert ze weer in een psychose.

Na alle “verlovingen” en “zwangerschappen” is het weer raak.

Ik hoop dat ze op tijd de hulp krijgt die ze nodig heeft. ;(
  maandag 8 juli 2019 @ 21:43:11 #44
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_187820627
WHOAAA. Nog maar 2 maanden en een paar dagen! :o Komt wel erg snel dichtbij! Nog aardig wat dingetjes te doen! Maar komt allemaal goed!!! Hoop ik! :D

Deze week kan ik vrij weinig doen. Drie 12 uur diensten en de overige 4 dagen ben ik terug in NL voor mijn broers bruiloft a.s. vrijdag! Maar volgende week weer even hard er tegen aan met de huwelijksplanning!

Hebben gelukkig onze huwelijksreis besloten! (Met maar klein een beetje ruzie........ :@ _O- Meneer wou persé iets doen wat ik allereerst echt helemaal niet leuk vind en voor dat geld het ook totaal niet waard vond....). En nu hebben we uiteindelijk samen besloten voor een 4 daagse trip naar IJsland! :D

Oh, en eind volgende week mag ik ook eindelijk met de folium zuur en vitamientjes beginnen....WHOOO :D :o :@
  dinsdag 9 juli 2019 @ 08:55:43 #45
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_187825125
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 21:43 schreef Bienelientjee het volgende:
WHOAAA. Nog maar 2 maanden en een paar dagen! :o Komt wel erg snel dichtbij! Nog aardig wat dingetjes te doen! Maar komt allemaal goed!!! Hoop ik! :D

Deze week kan ik vrij weinig doen. Drie 12 uur diensten en de overige 4 dagen ben ik terug in NL voor mijn broers bruiloft a.s. vrijdag! Maar volgende week weer even hard er tegen aan met de huwelijksplanning!

Hebben gelukkig onze huwelijksreis besloten! (Met maar klein een beetje ruzie........ :@ _O- Meneer wou persé iets doen wat ik allereerst echt helemaal niet leuk vind en voor dat geld het ook totaal niet waard vond....). En nu hebben we uiteindelijk samen besloten voor een 4 daagse trip naar IJsland! :D

Oh, en eind volgende week mag ik ook eindelijk met de folium zuur en vitamientjes beginnen....WHOOO :D :o :@
*O* Wat staat er nog op je lijstje dan? Wij mogen nog 10 extra dagen wachten na jullie huwelijk maar ik merk dat iedereen 'naar de vorderingen' vraagt en ik daar echt het idee door heb dat ik essentiële dingen mis ofzo :')

Ik moet nog bloemen regelen, mijn bedankjes afmaken (wacht nog op wat zakjes die we nodig hebben) en wat laatste afspraken met leveranciers maar daar staan alle data voor ingepland :+

Wat leuk dat je broer ook gaat trouwen! Voor je ouders vast mooi dat jullie gelukkig zijn.
Fuck the EBU
  dinsdag 9 juli 2019 @ 14:32:03 #46
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187829204
Wat hebben jullie voor bedankjes?
KuikenGuppy
pi_187832342
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 14:32 schreef Burdie het volgende:
Wat hebben jullie voor bedankjes?
Wij willen geurkaarsen als bedankjes uitdelen ( nog niet besteld want bruiloft is pas volgend jaar mei/juni).

https://www.cottonbird.nl/trouwkaarten/geurkaars.asp
pi_187832377
Mijn verlovingsfoto's zijn zoooo mooi! Oh, ben er zo blij mee.
pi_187836280
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 19:08 schreef McBrokkie het volgende:

[..]

Helaas verkeert ze weer in een psychose.

Na alle “verlovingen” en “zwangerschappen” is het weer raak.

Ik hoop dat ze op tijd de hulp krijgt die ze nodig heeft. ;(
Jeetje dat is ook geen manier van leven op zo een wijze.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 21:59:58 #50
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_187836683
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 08:55 schreef Yesse het volgende:

[..]

*O* Wat staat er nog op je lijstje dan? Wij mogen nog 10 extra dagen wachten na jullie huwelijk maar ik merk dat iedereen 'naar de vorderingen' vraagt en ik daar echt het idee door heb dat ik essentiële dingen mis ofzo :')

Ik moet nog bloemen regelen, mijn bedankjes afmaken (wacht nog op wat zakjes die we nodig hebben) en wat laatste afspraken met leveranciers maar daar staan alle data voor ingepland :+

Wat leuk dat je broer ook gaat trouwen! Voor je ouders vast mooi dat jullie gelukkig zijn.
Helaas is alleen mijn moeder er nog. Maar inderdaad! Twee bruiloften in korte tijd! :o

Hier ook, constant diezelfde vraag. :{w Pffff. En het zijn nog wel aardig wat dingetjes. Maar gelukkig geen uiterst belangrijke dingen!! Voor ons ook nog de bloemen uitkiezen. Heb al wel iemand geboekt staan en een idee qua kleuren. En heb de vazen en de lantaarntjes en alles. Moet alleen nog besluiten welk type bloemen.

Voor de rest afwachten op alle RSVP's. Volgende week eens achter aan. Zodat ik ook de tafel indeling kan gaan maken. En de naambordjes voor aan tafel met menu keuze kan schrijven. Dan nog het afronden van mijn jurk (schoenen kopen en de kleinere details, een ketting enzo). Laatste cadeautjes voor het jongste bruidsmeisje en vriendlief zijn moeder kopen.

En de muzieklijst afronden. Wij hebben simpelweg een Spotify afspeellijst op de achtergrond aan staan.

Op de 29e heb ik een uitprobeersel met mijn haar en make up stylist.

En de laatste betalingen staan ingepland, maar de grootste zijn gelukkig nu al gedaan.

Dat zijn grotendeels de belangrijkste stukken. Verder waarschijnlijk nog wat kleinere details die ik mis. (Activiteiten zakjes voor de kinderen afmaken bv. )

En in de twee/drie dagen ervoor moet ik mijn bedankjes maken. (Hartjesvorm van koekjes, een stroopwafel. In een zakje. Mijn Nederlandse tintje op de bruiloft ;) ) Als het te warm is, smelt de caramel er aan de zijkant uit! _O-

Heb simpelweg gewoon weinig tijd gehad door mijn werk. Maar volgende week er even keihard tegen aan! :D Kan waarschijnlijk de helft, of zeker 1/3 van mijn to do list volgende week afmaken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')