De Nets hebben een goede coach, organisatie en role-players.quote:Op zondag 30 juni 2019 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Snap niet dat iemand nog ploeggenoot van Kyrie zou willen zijn, laat staan met hem naar een team gaan. Hij is zo labiel als de pest.
En waarom dan niet de Knicks... de sleeping giant, waarbij je je echt onsterfelijk kan maken met een ring. Waardeloos..
Niet te vergeten helden als Mckinnie ? , Curry's schoonbroertje en Sjordan de alcoholist Bell vanaf de bankquote:Op zondag 30 juni 2019 23:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Golden State ook direct klaar. Had gehoopt op wellicht een sign en trade zodat ze nog iets over hielden aan KD. Het wordt Kerrie met vier (offensieve) gehandicapten.
Nja, ik vind het lastig om de coach en organisatie echt goed te toetsen. Goede moves gedaan, uiteraard.. maar de situatie waarin ze niets te verliezen hadden hielp wel natuurlijk. Verder niet echt een team waar ik enthousiast van wordt... RHJ, LeVert... nou..quote:Op zondag 30 juni 2019 23:05 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
De Nets hebben een goede coach, organisatie en role-players.
twitter:wojespn twitterde op zondag 30-06-2019 om 22:56:03Brooklyn is making a clean sweep tonight: Brooklyn will sign Kevin Durant, Kyrie Irving and DeAndre Jordan, league sources tell ESPN. reageer retweet
Wordt mogelijk een sign en trade voor D'Angelo Russelquote:Op zondag 30 juni 2019 23:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Golden State ook direct klaar. Had gehoopt op wellicht een sign en trade zodat ze nog iets over hielden aan KD. Het wordt Kerrie met vier (offensieve) gehandicapten.
twitter:massey_evan twitterde op zondag 30-06-2019 om 23:46:06Per @WindhorstESPN on ESPN, the #Warriors could land D'Angelo Russell in a sign-and-trade deal that sends Kevin Durant to the #Nets. This could get bigger. reageer retweet
En Garreth Templequote:Op zondag 30 juni 2019 23:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Lol DeAndre Jordan er ook nog eens bij. Tijd dat de Nets een lachertje waren zijn dan ook wel voorbij.twitter:wojespn twitterde op zondag 30-06-2019 om 22:56:03Brooklyn is making a clean sweep tonight: Brooklyn will sign Kevin Durant, Kyrie Irving and DeAndre Jordan, league sources tell ESPN. reageer retweet
twitter:wojespn twitterde op maandag 01-07-2019 om 02:54:50Taj Gibson has agreed to a two-year, $20M deal with the Knicks, agent Mark Bartelstein tells ESPN. reageer retweet
twitter:wojespn twitterde op maandag 01-07-2019 om 01:35:51Free agent Julius Randle has agreed to a three-year, $63M deal with the New York Knicks, CAA agents Aaron Mintz and Steve Heumann tell ESPN. reageer retweet
Horford naar de Sixers vind ik wel interessant, lijkt me best een goede fit ipv Butler die toch meer een alpha mannetje is.quote:Op maandag 1 juli 2019 09:47 schreef Hathor het volgende:
Dit is toch wel een trade die weinig mensen zagen aankomen denk ik. Warriors krijgen een flinke makeover, Iguodala weg naar Memphis, D'angelo Russell komt over van de Nets samen met nog twee spelers...het zal effe wennen worden.
Verder vind ik Butler naar Miami ook wel een verrassende move, ik had min of meer verwacht dat ie voor Houston zou gaan. Horford naar de Sixers. En de Knicks kunnen wederom vooruitkijken naar een kutseizoen.
Interessante line-upquote:Op maandag 1 juli 2019 10:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Horford naar de Sixers vind ik wel interessant, lijkt me best een goede fit ipv Butler die toch meer een alpha mannetje is.
Ik neem aan dat hij meer een sniper gaat zijn in Philly, lekker 3-tjes knallen, zonder Reddick moet iemand dat gaan doen daar.quote:Op maandag 1 juli 2019 10:41 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Interessante line-up
Simmons
Richardson
Harris
Horford
Embiid
Benieuwd hoe die fit aanvallend zal zijn. Verdedigend wel heel veel lengte
Ik denk dat je als Kings fan met deze signings redelijk tevreden mag zijn. Of wil je 180/5 voor een Harris/Middleton gaan betalen en dat je later in salaris problemen zit wanneer je je core wil gaan verlengen?quote:
Omdat James Dolan Durant niet een Max contract wou gevenquote:Op zondag 30 juni 2019 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Snap niet dat iemand nog ploeggenoot van Kyrie zou willen zijn, laat staan met hem naar een team gaan. Hij is zo labiel als de pest.
En waarom dan niet de Knicks... de sleeping giant, waarbij je je echt onsterfelijk kan maken met een ring. Waardeloos..
Russell gaan ze ruilen zo denk ik. Hebben niks meer over voor andere spelers omdat ze hardcapped zijn nu (ook geen mid level meer)quote:Op maandag 1 juli 2019 09:47 schreef Hathor het volgende:
Dit is toch wel een trade die weinig mensen zagen aankomen denk ik. Warriors krijgen een flinke makeover, Iguodala weg naar Memphis, D'angelo Russell komt over van de Nets samen met nog twee spelers...het zal effe wennen worden.
Verder vind ik Butler naar Miami ook wel een verrassende move, ik had min of meer verwacht dat ie voor Houston zou gaan. Horford naar de Sixers. En de Knicks kunnen wederom vooruitkijken naar een kutseizoen.
Naar Minny voor Wiggins is ongeveer de enige echte mogelijkheid volgens mij? Geloof niet dat er buiten Minny veel teams een max contract voor Dlo zaten voor te bereiden. Maar van Wiggins zou iedereen ver weg moeten blijven imo.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Russell gaan ze ruilen zo denk ik. Hebben niks meer over voor andere spelers omdat ze hardcapped zijn nu (ook geen mid level meer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |