Die stem van Thor, aiaiaiquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:14 schreef DKUp het volgende:
De gezichten van The Avengers in die game de tyfus wat slecht
Hahaha damn. Ik ga op zoek!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 04:03 schreef Pheno het volgende:
Roy, tijd om je avatar te veranderen
Final Fantasy VIII wordt geremasterd
ja maar natuurlijk doe ik dat graag voor je;quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha damn. Ik ga op zoek!
Kan iemand deze resizen naar 60x60? Lukt me niet op mobiel
https://vignette.wikia.no(...)40?cb=20101220210030
het is 'blu-ray'.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:16 schreef Jimbo het volgende:
Iemand eigenlijk een idee hoe ze FF VII uit gaan brengen? Is het nog steeds in meerdere delen, een seasonpass of is de game gewoon op die 2 blue ray disks ?
Oh nee, kijk even hoeveel neuks ik hierom geefquote:
Werkt nietquote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar natuurlijk doe ik dat graag voor je;
[ afbeelding ]
quote:
Zag vooral moeras eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:13 schreef DKUp het volgende:
Zijn er nog dorpjes in Ghost Recon Breakpoint of alleen maar die villa’s met bewaking?
Ik las op 4chan dat dit spel draait om Ms Marvel.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:14 schreef DKUp het volgende:
De gezichten van The Avengers in die game de tyfus wat slecht
Met geil lang blond haar of met die pottenkop?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las op 4chan dat dit spel draait om Ms Marvel.
Weet jij hier meer van?
Ms Marvel is tegenwoordig een jong Pakistaans meisje.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met geil lang blond haar of met die pottenkop?
Ik weet dat we wat van de intro hebben gezien en na de intro volgens de geruchten dat Ms. Marvel een belangrijk personage gaat worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las op 4chan dat dit spel draait om Ms Marvel.
Weet jij hier meer van?
Oh ja ik zag al dingen voorbij komen dat het niet normaal was dat iedereen blank was.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ms Marvel is tegenwoordig een jong Pakistaans meisje.
[ afbeelding ]
Ah dan pas ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik weet dat we wat van de intro hebben gezien en na de intro volgens de geruchten dat Ms. Marvel een belangrijk personage gaat worden.
Paar jaar geleden probeerden ze alle blanke mannen te vervangen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ja ik zag al dingen voorbij komen dat het niet normaal was dat iedereen blank was.
browsettaquote:
sjw generatie, nog even en je vertelt me dat captain america een neger is en thor een meisje/ouwe ventquote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ms Marvel is tegenwoordig een jong Pakistaans meisje.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |