Ik vind 'm echt vet dus ik heb 'm ook uit m'n computerkast gezaagd enzo en op m'n tas gezet (met tipex ) maar daar gaat 't ff niet om. Ik zag dus das petje en ik (en 2 anderen die dus ook Idols hadden gezien) d88, ik MOET zo'n petje hebben
.
Dus ik net al half inet afgezocht, maar kan nergens online sjops vinden waar voor 'n Btje fatsoenlijke prijs worden verkocht :| of ik moet in America gaan bestellen (maya verzendkosten he...).
Dus mijn vraag was, weet iemand 'n winkel, wherever dan ook in Nederland (liefst bij Venlo o'course) waar ze petjes (caps) met dat logo erop verkopen???
Thx alvast!!!!
[edit] bwaah plaatje zonder http (IR n00b... [/edit]
En..ik schop deze naar lifestyle.
quote:Keej dat helpt iig al, en thx, ik wist me toch werkelijk niet waar ik 'm neer moest zetten
Op woensdag 8 januari 2003 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Mijn zoon heeft een spitfire trui in een skate-winkel gekocht hier in Utreg.
Volgens mij hadden ze daar ook petjes.En..ik schop deze naar lifestyle.
Weet niet of dat in de buurt is. Ik ben zeer slecht in topografie.
/edit: effe googlen leert:
Blender, Lomstraat 46 - 5911GP Venlo- Tel 077-3521791.
[Dit bericht is gewijzigd door drugsgebruiker op 08-01-2003 01:54]
Ik kan wel nu wat skateshops in Amsterdam gaan noemen die het zeker hebben, maar daar heb je niet zo veel aan denk ik .
blanco petje kopen in de kleur die je zelf wil
gedetailleerde pic. in z/w zoeken of maken
met logo en petje naar een kleding reparatie winkel en met een borduurmachine en het logo er op laten zetten kosten ¤7,50 per petje
hier in A'doorn zijn er 2 winkels die dat kunnen dus daar in het zuiden moet er ook wel een winkel zijn die het kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |