Paar gaatjes in je buik en je voelt je snel beterquote:Op maandag 10 juni 2019 21:09 schreef Bluezz het volgende: [..] Achterhaald volgens de nieuwe inzichten. Net als sneller de galblaas verwijderen. Trek m der maar uit hoor
![]()
Lekker gaan bijkomen danquote:
Hoe komt dat?quote:Op maandag 10 juni 2019 21:20 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
TT en dan afbeeldingen googelen. Blijf het leuk vinden.
Het heeft z'n voordelen. Als in ik trek mijn eigen plan en blijf dicht bij mijzelf. Neem niet alles zomaar aan en als iedereen A doet, dan neig ik al snel naar B.
Maar het nadeel is dat is sociaal niet altijd alles zie en ook wel eens moet denken om eens gewoon een vraag moet stellen, al is het maar om anderen het gevoel te geven dat ik naar mensen luister (in vreemde gezelschappen). Dat zijn bij mijn geen vanzelfsprekendheden. Maar als ik me nu vergelijk met tien jaar geleden is dat een stuk verbeterd. Maar het zal altijd een punt van aandacht blijven.
Dat plaatje kwam ik ook tegen toen ik op einzelgänger googeldequote:Op maandag 10 juni 2019 21:20 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
TT en dan afbeeldingen googelen. Blijf het leuk vinden.
Het heeft z'n voordelen. Als in ik trek mijn eigen plan en blijf dicht bij mijzelf. Neem niet alles zomaar aan en als iedereen A doet, dan neig ik al snel naar B.
Maar het nadeel is dat is sociaal niet altijd alles zie en ook wel eens moet denken om eens gewoon een vraag moet stellen, al is het maar om anderen het gevoel te geven dat ik naar mensen luister (in vreemde gezelschappen). Dat zijn bij mijn geen vanzelfsprekendheden. Maar als ik me nu vergelijk met tien jaar geleden is dat een stuk verbeterd. Maar het zal altijd een punt van aandacht blijven.
Mooi zoquote:Op maandag 10 juni 2019 21:18 schreef golfer het volgende:
Zo. Even een tukkie gedaan na al het heen-en-weer rijden.
Kan er weer een paar uurtjes tegen.
MDL arts gaat overleggen met chirurg of ie een gaatje(...) overheeft om het in deze opname te doen als de labwaardes daar goed genoeg voor zijn. Wachten het af.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Paar gaatjes in je buik en je voelt je snel beter![]()
Enig idee wanneer zoiets al zou kunnen? Moet je dan tussendoor naar huis of meteen door vanuit deze opname?
Hopelijk snel dame!quote:Op maandag 10 juni 2019 21:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MDL arts gaat overleggen met chirurg of ie een gaatje(...) overheeft om het in deze opname te doen als de labwaardes daar goed genoeg voor zijn. Wachten het af.
Snurkze allemaal!
Een goede nacht gewenst!quote:Op maandag 10 juni 2019 21:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MDL arts gaat overleggen met chirurg of ie een gaatje(...) overheeft om het in deze opname te doen als de labwaardes daar goed genoeg voor zijn. Wachten het af.
Snurkze allemaal!
Dat zou rap zijn!quote:Op maandag 10 juni 2019 21:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Snurkze allemaal!
Slaap lekker Bluezz. Duim voor dalende labwaardes!quote:Op maandag 10 juni 2019 21:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Snurkze allemaal!
Dat schreef golfer daarstraks toch al? Dat het de bedoeling was de galblaas deze opnameperiode te verwijderen en dat ze dan wrsch tot eind volgende week opgenomen zou moeten blijven?quote:
Klopt las ik ook. Hopen ook dat dat zo gaat.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat schreef golfer daarstraks toch al? Dat het de bedoeling was de galblaas deze opnameperiode te verwijderen en dat ze dan wrsch tot eind volgende week opgenomen zou moeten blijven?
Ga nu bijna twijfelen of ik het wel echt gelezen heb, maar volgens mij heb ik er op gereageerd met iets als "beter nu in 1x doorpakken dan straks blijven kwakkelen en pijn houden".
Mooi, dan word ik nog niet gekquote:Op maandag 10 juni 2019 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Klopt las ik ook. Hopen ook dat dat zo gaat.
T gaat goed met je hoorquote:Op maandag 10 juni 2019 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi, dan word ik nog niet gek
Ja, ik hoop het ook voor haar. Hoewel het natuurlijk ook wel wat dubbel is. Dit kwam zo onverwacht en meteen opname en van haar partner weggerukt. Snap ook wel dat ze liefst zo snel mogelijk naar hiis gaat.
Maar als dat risico op vaker acute pancreatitis of zelfs chronische pancreatitis oplevert en dat te voorkomen is met een galblaasverwijdering kun je nu maar beter doorpakken.
Mee eensch. Dan nog maar een paar dagen extra zonder mijn lief om mij heen.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar als dat risico op vaker acute pancreatitis of zelfs chronische pancreatitis oplevert en dat te voorkomen is met een galblaasverwijdering kun je nu maar beter doorpakken.
En daarna zonder angst voor een volgende aanval haar lekker in de watten leggenquote:Op maandag 10 juni 2019 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Mee eensch. Dan nog maar een paar dagen extra zonder mijn lief om mij heen.
Zou fijn zijn als dat nu zou kunnenquote:Op maandag 10 juni 2019 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Snurkze allemaal!
Jouw oma, leuk mensquote:Op maandag 10 juni 2019 23:00 schreef borisz het volgende:
Oma zit trouwens ook in de medische molen. Voorlopige diagnose een longontsteking. Ze mocht thuis blijven. Antibiotica is gestart. Moeders en oom houden haar in de gaten.
Alleen haar zus gaat nu ook niet goed en dat gaat een stuk minder. Oma vanmorgen:"Lijkt wel een wedstrijdje op wie het eerst gaat"
Typische humor van mijn oma, maar het gaat de goede kant op zo zijn de laatste berichten.
Oma gaf vorige week nog wel aan een tijdje mee te willen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |