abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 juni 2019 @ 17:07:03 #1
147172 THEFXR
Alpha Bear
  maandag 10 juni 2019 @ 17:07:36 #2
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_187355297
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:10 schreef Gruj0 het volgende:
Het zou Lewis hebben gesierd als hij via de boardradio had laten weten dat hij P1 niet wilde accepteren en daarom 5s langzamer zou rijden. Dat zou een goede actie zijn geweest imo, zeker omdat hij de gehele race niet domineerde. Had hem zoveel meer faam opgeleverd bij iedereen.

Vind het ergens knullig dat hij dit soort overwinningen blijft nemen. Rusland 2018, Bahrein 2019, nu weer Canada 2019. Goed Bahrein was niet anders, gewoon een strijd en een overwinning, maar geen verdiende overwinning.
Jij denkt dat Ham dit in zijn auto mag beslissen

Als hij dat gedaan had hij flink op zijn flikker gekregen van de bazen van Mercedes.

Hij is daar helemaal niet toe bevoegd in zijn auto.een dergelijk actie mag hij alleen in overleg met zijn bazen doen...

Mensen die denken dat coureurs in F! wagens nog wat te vertellen hebben anno 2019 :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 10 juni 2019 @ 17:14:12 #4
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187355368
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Jij denkt dat Ham dit in zijn auto mag beslissen

Als hij dat gedaan had hij flink op zijn flikker gekregen van de bazen van Mercedes.

Hij is daar helemaal niet toe bevoegd in zijn auto.een dergelijk actie mag hij alleen in overleg met zijn bazen doen...

Mensen die denken dat coureurs in F! wagens nog wat te vertellen hebben anno 2019 :)
zo'n iemand als hij kan er wel schijt aan hebben hoor maar zelfs de grote Schumacher nam het teamorder cadeautje van Barrichello in ontvangst, dat vond ik pas echt schrijnend
  Redactie Frontpage / Sport maandag 10 juni 2019 @ 17:16:34 #5
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_187355424
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

zo'n iemand als hij kan er wel schijt aan hebben hoor maar zelfs de grote Schumacher nam het teamorder cadeautje van Barrichello in ontvangst, dat vond ik pas echt schrijnend
Oostenrijk 2002. Die podiumceremonie was nog erger dan die van gisteren
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_187355496
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat terijde

Ik denk dat HAM ook helemaal niet kon beoordelen of het nou terecht of niet terecht was die actie van Vettel, daarvoor ging het veel te snel en hij kan ook geen herhaling zien die miljoenen anderen wel zien

Dus hij rijdt gewoon de race uit en volgt gewoon de instructies van Mercedes bazen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  maandag 10 juni 2019 @ 17:21:45 #7
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187355515
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dat terijde

Ik denk dat HAM ook helemaal niet kon beoordelen of het nou terecht of niet terecht was die actie van Vettel, daarvoor ging het veel te snel en hij kan ook geen herhaling zien die miljoenen anderen wel zien

Dus hij rijdt gewoon de race uit en volgt gewoon de instructies van Mercedes bazen.
hij klaagde er wel meteen over op de boordradio
pi_187355558
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij klaagde er wel meteen over op de boordradio
dat doen ze allemaal

dat is gewoon standaard als zoiets gebeurd

Maar hij hoeft geen analyse te maken tijdens de wedstrijd of het wel niet terecht is

Misschien als hij na de wedstrijd de beelden bekijkt denk hij misschien wel dat Vettel gelijk heeft dat het een onterechte straf is voor vettel
pi_187355601
Ik denk dat zo inmiddels alles wel gezegd is en we kunnen afronden met de conclusie dat het Grosjean zijn schuld was :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 10 juni 2019 @ 17:30:01 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187355644
quote:
6s.gif Op maandag 10 juni 2019 17:27 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat zo inmiddels alles wel gezegd is en we kunnen afronden met de conclusie dat het Grosjean zijn schuld was :7
Nu Ericsson er niet meer is de enige juiste conclusie
  maandag 10 juni 2019 @ 18:21:59 #11
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_187356448
Maar eh, die Gasly hey, wat een aanfluiting. Starten op P5 en eindigen op P8, achter de beide Renaults. Gaat-ie het einde van het seizoen halen bij RBR?
  maandag 10 juni 2019 @ 18:23:33 #12
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_187356478
quote:
5s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:21 schreef Tijn het volgende:
Maar eh, die Gasly hey, wat een aanfluiting. Starten op P5 en eindigen op P8, achter de beide Renaults. Gaat-ie het einde van het seizoen halen bij RBR?
Zou het aan GAS liggen? Of is de RBR gewoon niet veel beter dan de Renault en verbloemt Verstappen veel?
  maandag 10 juni 2019 @ 18:28:14 #13
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187356572
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:23 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Zou het aan GAS liggen? Of is de RBR gewoon niet veel beter dan de Renault en verbloemt Verstappen veel?
Op dit circuit zat Renault er veel dichter bij dan op de meeste andere, maar ik vind dat Gasly er wel voor had moeten eindigen. Probleem voor hem is dat hij vast kwam te zitten achter een FI en daar door het gebrek aan vermogen op het rechte stuk er simpelweg niet voorbij kwam. Verstappen maakt gewoon meer het verschil in het middenveld waardoor hij uiteindelijk zo dicht er op zit dat een inhaalactie onvermijdelijk is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_187356575
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 16:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Hij stuurt twee keer naar rechts. Daardoor hebben de stewards besloten dat hij met opzet het gat dichtgooide. En daarmee creeerde hij een onveilige situatie. Dus terecht straf.
Stuurde wel bijzonder hevig naar rechts hé, alsof hij terug de baan op wilde om tegen het verkeer in de wedstrijd te vervolgen.
Als jij jouw auto naar buiten wil laten weglopen, stel op een in- uitvoegstrook snelweg, draai jij dan je stuur ook 180 graden zoals Vettel?.

Of de auto had geen grip en daardoor sloeg het stuur alle kanten uit.

Me dunkt dat laatste.
pi_187356678
pi_187356703
quote:
5s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:21 schreef Tijn het volgende:
Ik denk denk dat het voor iedereen beter is dat Kvyat een tweede kans krijgt bij Red Bull.
Kvyat heeft inmiddels ook 80 races achter zn naam (waarvan meer dan een seizoen bij RB), iit Gasly met 30. Dan kan Gasly nog rustig ervaring op doen bij TR zonder de druk die hij nu wel zou moeten voelen. Kvyat rijdt momenteel ook gewoon beter dan Gasly.
Zoals Gasly nu rijdt zal niemand hem willen oppikken zoals ze dat wel bij Sainz deden.
pi_187356902
Een driver swap haalt toch niks uit? Beide coureurs komen in een totaal andere auto te zitten, andere collega's, andere karakteristieken. Alles nieuw en anders.

En alleen als reden dat men twijfelt of Gasly voldoende is terwijl RBR allang heeft laten zien dat de andere coureur, Kvyat, niet in hun eerste plannen past.

Waarom dan nu ook Gasly opofferen en weggooien? Want die komt natuurlijk niet een jaar later terug naar RBR. Wat is het doel?

Elke coureur heeft tijd nodig om aan de auto te wennen. Dat kan prima tien grandprixs duren. Dan is van coureur wisselen al helemaal dom
pi_187356909
quote:
Ik vind Rosberg totaal niet interessant eigenlijk. Volgens mij is hij bang om vergeten te worden ofzo. Als je het vergelijkt met andere coureurs is dit toch wel behoorlijk matig niveau. Palmer was een veel mindere racer maar heeft er wel meer kijk op.
pi_187356960
quote:
En Hill, Webber, Andretti, Würz en vele anderen vinden van niet.

De enige oud F1 coureur die de straf terecht vindt is voor zover ik vlug kon zien Rosberg. En laat Nico nou in hetzelfde team gereden hebben als diegene die voordeel had van de straf voor Vettel.

Nico zijn mening is op voorhand al gekleurd.
vosss is de naam,
pi_187357007
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:44 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik vind Rosberg totaal niet interessant eigenlijk. Volgens mij is hij bang om vergeten te worden ofzo.
Denk ik niet. Hij vlogt veel over snelle wagens en motoren enzo en meestal is na een GP zijn duitse terugblik ook prima te kijken. Volgens mij heeft ie volgers zat en vermaakt ie zich kostelijk in het leven als niet F1 coureur.

Er is gewoon een "controverse" om het zo maar even te noemen en dan doet iedereen die in dat wereldje zit of er zijdelings mee te maken heeft gewoon even zijn plasje over. Zo ook Rosberg.
vosss is de naam,
pi_187357167
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:44 schreef opgebaarde het volgende:
Een driver swap haalt toch niks uit? Beide coureurs komen in een totaal andere auto te zitten, andere collega's, andere karakteristieken. Alles nieuw en anders.

En alleen als reden dat men twijfelt of Gasly voldoende is terwijl RBR allang heeft laten zien dat de andere coureur, Kvyat, niet in hun eerste plannen past.

Waarom dan nu ook Gasly opofferen en weggooien? Want die komt natuurlijk niet een jaar later terug naar RBR. Wat is het doel?

Elke coureur heeft tijd nodig om aan de auto te wennen. Dat kan prima tien grandprixs duren. Dan is van coureur wisselen al helemaal dom
Voor Max pakte de swap wel goed uit.
Blijkbaar paste Kvyat toch wel weer in de plannen, anders hadden ze hem niet meer in de TR gezet. Het doel is om de best mogelijke rijders bij RB te hebben en Kvyat heeft dat in 2014 prima gedaan, alleen was zijn zelfvertrouwen aangetast de afgelopen jaren.
Aan een auto wennen is z'n onzin. De RB is dit jaar ook weer een andere auto dan vorig jaar. Moet Max daar dan ook aan wennen? Sainz kon het ook prima toen hij midden in het jaar naar Renault ging.
Ik zie niet hoe Gasly nog iets gaat maken van dit jaar, dus geef dan liever Kvyat een tweede kans. Wat er dan met Gasly gebeurt is niet zo belangrijk.
pi_187357265
Rosberg werkt voor Mercedes. Hij moet wel. :')
  maandag 10 juni 2019 @ 19:00:38 #23
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_187357339
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Stuurde wel bijzonder hevig naar rechts hé, alsof hij terug de baan op wilde om tegen het verkeer in de wedstrijd te vervolgen.
Als jij jouw auto naar buiten wil laten weglopen, stel op een in- uitvoegstrook snelweg, draai jij dan je stuur ook 180 graden zoals Vettel?.

Of de auto had geen grip en daardoor sloeg het stuur alle kanten uit.

Me dunkt dat laatste.
De experts 'dunken' iets anders. :)

En de tweede keer was echt geen 180 graden.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_187357362
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:53 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe Gasly nog iets gaat maken van dit jaar, dus geef dan liever Kvyat een tweede kans. Wat er dan met Gasly gebeurt is niet zo belangrijk.
Bovendien kan dan na een paar races Kvyat weer teruggezet worden. Win voor Max!
pi_187357396
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:53 schreef opreis het volgende:

[..]

Voor Max pakte de swap wel goed uit.
Blijkbaar paste Kvyat toch wel weer in de plannen, anders hadden ze hem niet meer in de TR gezet. Het doel is om de best mogelijke rijders bij RB te hebben en Kvyat heeft dat in 2014 prima gedaan, alleen was zijn zelfvertrouwen aangetast de afgelopen jaren.
Aan een auto wennen is z'n onzin. De RB is dit jaar ook weer een andere auto dan vorig jaar. Moet Max daar dan ook aan wennen? Sainz kon het ook prima toen hij midden in het jaar naar Renault ging.
Hoe vaak heeft er tijdens het seizoen een driver swap plaatsgevonden die niks met geld te maken had?

Het is knap oneerlijk om Max hier als voorbeeld te nemen aangezien dit net de uitzondering is in bijna alle facetten. Je kan toch niet serieus proberen om de uitzondering als norm te nemen

En waarom jij Gasly ervaring wil laten opdoen in een TR terwijl die er niks van kan. Is natuurlijk ook een klein beetje gek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')