abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187357282
quote:
17s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oh ik heb mensen met alvleeskanker verpleegd, dat wil je niet hoor, mijn god wat een ellende.
Vreselijk. Zo ongeveer het enige positieve lijkt te zijn dat het snel gaat en dat het lijden nog enigszins in tijd beperkt blijft. Wat een ellende.

Van dichtbij wel eea gezien. Enorme narigheid.
Whatever...
pi_187357413
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:33 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dader gevonden

@:PolitieRotterdam
Serieus? Mooizo. Al vraag ik me af wat voor boete je zo iemand op kan leggen. Denk weinig inspirerends.
U MAD?
pi_187357486
Lever is net zo erg!
pi_187358524
quote:
17s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat.

Jaja, ik ban mezelf wel.
Doe het dan ook maar.

En ik lees toch over fietsbanden die lek zijn. Waarom doet iedereen alsof het alleen om hardlopers gaat?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2019 20:01:19 ]
pi_187358544
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:40 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Jij bent niet goed bij je hoofd.
Oke dan.. goed bezig weer w/
pi_187358618
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 20:01 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Oke dan.. goed bezig weer w/
Je raaskalt over wielrenners en dat je begrip hebt voor het feit dat een overlaat punaises strooit over een weg waarover hardlopers komen die geld ophalen voor palliatieve zorg. Vind je dat normaal of zo?
pi_187358651
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 20:01 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Doe het dan ook maar.

En ik lees toch over fietsbanden die lek zijn. Waarom doet iedereen alsof het alleen om hardlopers gaat?
Gast, als je niet weet waar de Roparun over gaat moet je misschien een toontje lager zingen. Ik hoop dat je kinderen hoofdzakelijk de genen van hun moeder hebben, anders hebben ze een treurige toekomst op het zwakstroom onderwijs voor de boeg.
pi_187358654
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 20:05 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Je raaskalt over wielrenners en dat je begrip hebt voor het feit dat een overlaat punaises strooit over een weg waarover hardlopers komen die geld ophalen voor palliatieve zorg. Vind je dat normaal of zo?
Nou ja afgezien dat je het woord raaskalt gebruikt om een krachtterm te gebruiken zonder basis ervoor (bedoel is gewoon kinderlijk gedrag als je probeert sterk over te komen in een discussie). Ik heb nergens gezegd dat ik er begrip voor heb, maar wel dat ik het kan begrijpen. Dat zijn 2 verschillende zaken (ik weet dat je dat ook niet weet gezien je reactie). Is het echt allemaal zo moeilijk?
pi_187358675
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 20:06 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Gast, als je niet weet waar de Roparun over gaat moet je misschien een toontje lager zingen. Ik hoop dat je kinderen hoofdzakelijk de genen van hun moeder hebben, anders hebben ze een treurige toekomst op het zwakstroom onderwijs voor de boeg.
Zo we hebben een 2e blacksoldier. Wat ben je kinderlijk hinderlijk
pi_187358682
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 20:07 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja afgezien dat je het woord raaskalt gebruikt om een krachtterm te gebruiken zonder basis ervoor (bedoel is gewoon kinderlijk gedrag als je probeert sterk over te komen in een discussie). Ik heb nergens gezegd dat ik er begrip voor heb, maar wel dat ik het kan begrijpen. Dat zijn 2 verschillende zaken (ik weet dat je dat ook niet weet gezien je reactie). Is het echt allemaal zo moeilijk?
Je begrijpt het dat iemand punaises strooit om een inzameling voor een goed doel te saboteren. 8)7

Gooi jezelf weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2019 20:09:03 ]
pi_187358703
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 20:08 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Je begrijpt dat iemand punaises strooit om een inzameling voor een goed doel te saboteren. 8)7

Gooi jezelf weg.
Uh nee ik begrijp dat hij dat doet omdat hij een hekel heeft aan wielrenners. Niet zozeer aan goede doelen. Dat maak jij er weer van om je eigen nare reacties te rechtvaardigen
pi_187358721
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 20:08 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Zo we hebben een 2e blacksoldier. Wat ben je kinderlijk hinderlijk
Grappig dat je het over kinderlijk hebt, terwijl de gemiddelde opstandige puber logischer nadenkt dan jij nu doet :W
pi_187358732
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 20:10 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Grappig dat je het over kinderlijk hebt, terwijl de gemiddelde opstandige puber logischer nadenkt dan jij nu doet :W
Oke hoor, fijne avond
pi_187358761
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 20:09 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Uh nee ik begrijp dat hij dat doet omdat hij een hekel heeft aan wielrenners. Niet zozeer aan goede doelen. Dat maak jij er weer van om je eigen nare reacties te rechtvaardigen
Dat blijkt inderdaad wel uit

quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:17 schreef phoenyx het volgende:
Welke andere sport vereist het om anderen lastig te vallen (hardlopen bijvoorbeeld maar je begrijpt het idee). Is allemaal op een baan of beperkte ruimte. Voor deze sporters moet alles afgezet worden, van mensen die gewoon naar hun werk gaan. Heb zelf ook schijt aan dat soort mensen, zou zelf niet punaises neergooien maar begrijp die persoon wel. En het is een schande omdat ze geld ophalen wat tegenwoordig elk crowdfunding project zonder nadelige gevolgen voor de maatschappij ophaalt
pi_187358779
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 20:13 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Dat blijkt inderdaad wel uit
[..]

Oke je bent geestelijk wel oke neem ik aan toch? Want daarin staat wat ik ook al stelde toen jij erover doorging.
pi_187358833
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 20:14 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Oke je bent geestelijk wel oke neem ik aan toch? Want daarin staat wat ik ook al stelde toen jij erover doorging.
Ik ben geestelijk volkomen in orde. Ik veroordeel debielen die punaises strooien en zie zulke mensen als krankzinnig.

Morgen zeker weer een paar kuilen graven in het bos en van ijzeren pinnen voorzien?
pi_187358852
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 20:17 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Ik ben geestelijk volkomen in orde. Ik veroordeel debielen die punaises strooien en zie zulke mensen als krankzinnig.

Morgen zeker weer een paar kuilen graven in het bos en van ijzeren pinnen voorzien?
Lol, jij zegt dat je geestelijk volkomen in orde bent xd
  maandag 10 juni 2019 @ 20:24:08 #68
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_187358966
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 16:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
Laat de dader maar 500km over punaises lopen!
Of 5 meter met blote voeten over LEGO. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_187358972
Hoe dan ook ik ben er ook geen voorstander van om zoiets te doen. De wetgeving is nou eenmaal zo dat het mag. Dus ja sommige dingen tolereer je nou eenmaal in het leven.

Even maar ter verduidelijking aangezien sommige mensen lijken te willen doen alsof ik mensen in het bos hun dood in zou willen laten lopen, wat niet zo is.

Wielrenners zijn strontirritant, wegen tientallen kilometers worden afgezet vanwege die sport, blijkbaar zijn er wat banden van fietsen lekgeprikt terwijl er geen fietsers meedoen, dat had ik niet door inderdaad, en jammer dat ze hem niet opgepakt hebben want je verziekt er een hoop mee
pi_187363585
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 20:24 schreef phoenyx het volgende:
Hoe dan ook ik ben er ook geen voorstander van om zoiets te doen. De wetgeving is nou eenmaal zo dat het mag. Dus ja sommige dingen tolereer je nou eenmaal in het leven.

Even maar ter verduidelijking aangezien sommige mensen lijken te willen doen alsof ik mensen in het bos hun dood in zou willen laten lopen, wat niet zo is.

Wielrenners zijn strontirritant, wegen tientallen kilometers worden afgezet vanwege die sport, blijkbaar zijn er wat banden van fietsen lekgeprikt terwijl er geen fietsers meedoen, dat had ik niet door inderdaad, en jammer dat ze hem niet opgepakt hebben want je verziekt er een hoop mee
Roparun heeft geen wielrenners!
Er LOPEN mensen van Parijs en Hamburg naar Rotterdam.
En die worden begeleid door een teamgenoot op de fiets. Een normale fiets met vlaggetje, licht, tassen met eten en drinken. Fietsen die zorgen dat de loper veilig kan lopen op NIET afgesloten wegen, ook om 03:30 ‘s nachts in een onverlicht buitengebied.
Die rijden niet hard maar dus op hardlooptempo voor en achter de loper.
dag
  dinsdag 11 juni 2019 @ 08:36:59 #71
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_187366128
Ik kende phoenyx als user nog niet, maar het is een welkome aanvulling op het assortiment dorpsgekken. Zeker nu klaasweetalles nog afwezig is.
pi_187366171
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 16:46 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Ja, heel ludiek om op die manier een actie ter behoeve van terminaal zieke patiënten te dwarsbomen. Ben je verder mentaal wel in orde?
Sinds hij op fok zit, wat denk je zelf?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_187374863
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 08:36 schreef Bugno2 het volgende:
Ik kende phoenyx als user nog niet, maar het is een welkome aanvulling op het assortiment dorpsgekken. Zeker nu klaasweetalles nog afwezig is.
Kinderlijk hinderlijk
pi_187374935
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 23:34 schreef Peter het volgende:

[..]

Roparun heeft geen wielrenners!
Er LOPEN mensen van Parijs en Hamburg naar Rotterdam.
En die worden begeleid door een teamgenoot op de fiets. Een normale fiets met vlaggetje, licht, tassen met eten en drinken. Fietsen die zorgen dat de loper veilig kan lopen op NIET afgesloten wegen, ook om 03:30 ‘s nachts in een onverlicht buitengebied.
Die rijden niet hard maar dus op hardlooptempo voor en achter de loper.
Oke en ze kregen allemaal lekke banden, klinkt uhm slim
  dinsdag 11 juni 2019 @ 19:17:25 #75
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_187374954
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 19:10 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Kinderlijk hinderlijk
"Bloedirritant" vind ik persoonlijk een betere omschrijving van je postgedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')