Kan wel degelijk, door je gewoon niet af te laten wimpelen als journalist/collega politicus/burger en toch stug door te blijven vragen. Als je het maar lang genoeg blijft volhouden breekt zo'n politicus wel en komt hij of met een fatsoenlijke reden of geeft hij toe dat hij er geen heeft.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:30 schreef phoenyx het volgende:
Tjah als je zegt dat iets moet dan maak je het een stapje moeilijker voor tegenstanders van het idee omdat hen zich dan eerst gaan richten op het moeten en dan pas of het wenselijk is of niet. Ook is het een krachtwoordje in deze situatie dus lijkt het alsof je extra zelfverzekerd erover bent dat het 'moet'. Is gewoon politiek, praten zodat jij er beter uitkomt ongeacht of het klopt in de praktijk
Vind het zelf belachelijk trouwens dat het zo werkt maar ja. Kan er niks aan veranderen
Zo'n persoon is veel handiger dan ik ben wat dat betreft. Zoiets kan ik niet winnenquote:Op maandag 10 juni 2019 15:41 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Kan wel degelijk, door je gewoon niet af te laten wimpelen als journalist/collega politicus/burger en toch stug door te blijven vragen. Als je het maar lang genoeg blijft volhouden breekt zo'n politicus wel en komt hij of met een fatsoenlijke reden of geeft hij toe dat hij er geen heeft.
Volgens mij verzin je nogal wat zaken hier, overigens, we "moeten" bepaalde zaken omdat we ons daar als land aan gecommiteerd hebben. Rotterdam Airport moet niet uitbreiden maar mag zelfs niet uitbreiden dus waar praat je nou over eigenlijk?quote:Op maandag 10 juni 2019 14:33 schreef Eendenkooi het volgende:
-- De PvdA neemt haar verantwoordelijkheid niet.
Heerlijk, je bewijst precies mijn punt. 'Niet mogen' is natuurlijk hetzelfde als 'moeten', het meent af te kunnen dwingen hoe iets moet gaan. Natuurlijk mag Zestienhoven wel uitbreiden. Als we willen komen er gewoon 3 landingsbanen bij en laten we de grootste vliegtuigen daar landen.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij verzin je nogal wat zaken hier, overigens, we "moeten" bepaalde zaken omdat we ons daar als land aan gecommiteerd hebben. Rotterdam Airport moet niet uitbreiden maar mag zelfs niet uitbreiden dus waar praat je nou over eigenlijk?
Niet mogen is hetzelfde als moeten? Ok, veel succes.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:39 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Heerlijk, je bewijst precies mijn punt. 'Niet mogen' is natuurlijk hetzelfde als 'moeten', het meent af te kunnen dwingen hoe iets moet gaan. Natuurlijk mag Zestienhoven wel uitbreiden. Als we willen komen er gewoon 3 landingsbanen bij en laten we de grootste vliegtuigen daar landen.
Maar het was een voorbeeld en voor Zestienhoven is het is wel degelijk heel lang de bedoeling geweest dat het ging uitbreiden. Maar voor Zestienhoven kan je ook Schiphol of zo invullen, of Eindhoven Airport.
(Je quote verder een beetje onhandig. )
omg ik geef toch aan waarom zeg, wat ben jij voor user?!quote:Op maandag 10 juni 2019 20:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet mogen is hetzelfde als moeten? Ok, veel succes.
Nee, dat doe je niet, je hangt een onsamenhangend lulverhaal op.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:57 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
omg ik geef toch aan waarom zeg, wat ben jij voor user?!
Bekijk het, misschien wil iemand anders hier in dit topic nog met je praten.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet, je hangt een onsamenhangend lulverhaal op.
quote:Op maandag 10 juni 2019 21:00 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Bekijk het, misschien wil iemand anders hier in dit topic nog met je praten.
In het geval van lokale thema's denk ik eerder een combinatie van tunnel-visie en/of druk van bovenaf.quote:Op woensdag 12 juni 2019 10:52 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Dat zijn allemaal communicatie-spelletjes om over te komen als een groot leider die de waarheid in pacht heeft. "Als we dit en zo niet doen, dan [insert consequenties here]"
Oh, ongetwijfeld, jammer is het wel.quote:Op woensdag 12 juni 2019 11:11 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
In het geval van lokale thema's denk ik eerder een combinatie van tunnel-visie en/of druk van bovenaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |