Lekker dom ook letterlijk alles leaken.....twitter:New_WabiSabi twitterde op maandag 10-06-2019 om 04:49:15I have been given a cease and desist from a lawyer representing Nintendo. They have my full name and everything. This means I'm not allowed to post any private trade secrets from Nintendo co ltd. This does not mean I cannot post things from other companies, but not Nintendo. reageer retweet
Bij Bethesda? Niet heel veel. Wolfenstein en Doom zijn nu hun beste games, ze gaven een dikke vinger naar Elder Scrolls en falloutquote:
Ze hebben gewoon nog niks voor TES, komt volgend jaar welquote:Op maandag 10 juni 2019 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij Bethesda? Niet heel veel. Wolfenstein en Doom zijn nu hun beste games, ze gaven een dikke vinger naar Elder Scrolls en fallout
Ik lag heerlijk te slapen. Deze persco boeide me echt niet.quote:
TES VI is toch met die pauper engine van ze gebouwd.quote:Op maandag 10 juni 2019 09:05 schreef DKUp het volgende:
Volgens mij stond Starfield gepland voor 2020-2022 en dan daarna zou TES VI pas komen. Vorig jaar zeiden ze al dat TES VI pas over een paar jaar zal uitkomen.
Is echt een tussenjaar, volgend jaar willen ze allemaal knallen met nieuwe titels voor de nieuwe consoles en dan kan het allemaal opeens welquote:Op maandag 10 juni 2019 10:19 schreef Zipportal het volgende:
Ook de nacht was blijkbaar pure aids. Je verwacht het niet.
Final Fantasy VII Remake releasedatum 3-3-2020 is bekendgemaakt.quote:
Op E3? Niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |