quote:Op maandag 10 juni 2019 00:59 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Open de webbrowser op die brakkie browser en je kunt streamen
Ja, ik heb kodi overal opquote:Op maandag 10 juni 2019 01:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]lekker kut. Ik heb kodi op mn TV staan, véél chiller
sowieso worth it. Lekker je nas eraan met transmission en sickchill of een variant erop en gaanquote:Op maandag 10 juni 2019 01:01 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ja, ik heb kodi overal op
Xbox
TV
Raspberry Pi
Laptop
Alleen nog niet op mijn koelkast. Komt nog
en toch kijk ik meer Netflix tegenwoordig dan wat ik download.quote:Op maandag 10 juni 2019 01:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso worth it. Lekker je nas eraan met transmission en sickchill of een variant erop en gaan
Jupquote:Op maandag 10 juni 2019 01:03 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en toch kijk ik meer Netflix tegenwoordig dan wat ik download.
Nergens want deze e3 is kut en prima sochtends te bekijken als je wakker wordtquote:
alle e3's zijn kudtquote:Op maandag 10 juni 2019 01:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nergens want deze e3 is kut en prima sochtends te bekijken als je wakker wordt
bazig zijnquote:
is goed borisquote:
2:30quote:
eerst een pc kopenquote:Op maandag 10 juni 2019 01:55 schreef Friday12 het volgende:
Iemand al die Xbox pass werkend gekregen op pc?
ik ga dat lekker volgende week proberen. Nu gaat iedereen het proberenquote:Op maandag 10 juni 2019 01:55 schreef Friday12 het volgende:
Eerder zo van ik heb die pass.. maar de store herkent de pass nietquote:Op maandag 10 juni 2019 01:57 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik ga dat lekker volgende week proberen. Nu gaat iedereen het proberen
Ja. Maar ik heb Xbox Game Pass Ultimate.quote:Op maandag 10 juni 2019 01:55 schreef Friday12 het volgende:
Daar dus de fout gemaaktquote:Op maandag 10 juni 2019 02:01 schreef PjotterFRL het volgende:
Met de normale Xbox Game Pass gaat het niet werken overigens. Daarmee kun je alleen Play Anywhere games spelen.
Je hebt Game Pass PC of Ultimate nodig.
je moet ook de ultimate kopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |