daar is echt de rek uitquote:
*insert Jimbo moedergrapjequote:
quote:
\:Dquote:
de kut van jumbos moeder is nooit grappig. het staat er altijd vast, net als bij de coentunnelquote:
Ik heb betere gehoordquote:Op zondag 9 juni 2019 22:49 schreef Oscar. het volgende:
[..]
de kut van jumbos moeder is nooit grappig. het staat er altijd vast, net als bij de coentunnel
maar als je er eenmaal in bent, is het net alsog je een frikandel in de coentunnel gooit, je raakt toch niets.quote:
Net als seks met je moederquote:Op zondag 9 juni 2019 22:51 schreef Oscar. het volgende:
het feit dat we moedergrappen maken, betekend dat deze trailer echt kutjesaai is
mario speedrunquote:
Zo waarquote:Op zondag 9 juni 2019 22:51 schreef Oscar. het volgende:
het feit dat we moedergrappen maken, betekend dat deze trailer echt kutjesaai is
i knowquote:
Die andere met dat jongetje en die boot is wel goedquote:
klopt, GoW kwam eerder uitquote:
en geen auto dit keerquote:
geld...quote:
jaquote:Op zondag 9 juni 2019 22:58 schreef Friday12 het volgende:
Welke game kijken we nu naar? Nog Gears?
Ja dus
evolutie mien jungquote:Op zondag 9 juni 2019 22:58 schreef Jimbo het volgende:
Ozzy met lil john mixen.... Van mij mogen ze nu echt dood
quote:
Het blijft microsoft hequote:Op zondag 9 juni 2019 22:59 schreef Friday12 het volgende:
Ik hoopte dat ze eindelijk een keer iets goeds gingen doen
ja die je ook op de xbone2 kan gebruikenquote:
sowieso compatible en ze veranderen toch nietsquote:Op zondag 9 juni 2019 23:02 schreef Oscar. het volgende:
ik ga geen nieuwe controller kopen als volgens jaar een nieuwe console gaat kopen
Hoeveel shotjes nu? 8?quote:Op zondag 9 juni 2019 23:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso compatible en ze veranderen toch niets
9 tochquote:
jij weet dat al met je inside infoquote:Op zondag 9 juni 2019 23:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso compatible en ze veranderen toch niets
Gratis FT"s.quote:Op zondag 9 juni 2019 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
En Steve Ballmer en consorten falen vrolijk verder
Gaan de triggers daarvan ook zo bijzonder snel verslijten danquote:
Gears 5 konden ze beter niet laten zienquote:Op zondag 9 juni 2019 23:07 schreef Jimbo het volgende:
Kijk blizzard, zo kan het ook
Eerst je échte game laten zien en DAARNA de mobile game
beter dan met alleen een mobile game komenquote:Op zondag 9 juni 2019 23:08 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Gears 5 konden ze beter niet laten zien
#1 was wel leuk tohcquote:
Heeft het gepiekt dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Gewoon nieuwere Xbox One met nieuwere hardware, niets bijzonders.quote:Op zondag 9 juni 2019 23:10 schreef Jimbo het volgende:
Uiteindelijk kijken we allemaal maar voor één ding, en das de nieuwe xbox
quote:Op zondag 9 juni 2019 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Degenen die voor geld moesten klappen hebben de zaal verlaten.
jawel amn, xobx 2quote:Op zondag 9 juni 2019 23:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gewoon nieuwere Xbox One met nieuwere hardware, niets bijzonders.
11 toch?quote:
ahh pringelsquote:
verloren 1-0quote:
ahh kutzooiquote:
Het tellen lukt iig niet, het achteroverslaan welquote:
u riep mijn zoon?quote:
ja broekie uit?quote:Op zondag 9 juni 2019 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Dat wordt genieten op de Gamekings stream zo.
UM UM UM IM DANCINGquote:
LOOOK AT MEEEE IM DANCINGGGGGquote:
rimboquote:
dit wist je toch alquote:
was ie weg danquote:
Zou verdomme ook eens tijd worden. Console generatiesquote:Op zondag 9 juni 2019 23:28 schreef Jimbo het volgende:
project scarlett
Ben benieuwd, ik hoorde al dat je 4 generaties erop kon spelen?
jaquote:
Skate 1,2,3 weer spelenquote:Op zondag 9 juni 2019 23:29 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zou verdomme ook eens tijd worden. Console generaties
preordertje gezetquote:
Beide kopen, want fuck geldquote:Op zondag 9 juni 2019 23:29 schreef Studiotje het volgende:
Dus November 2020. PS5 zal hetzelfde zijn. Console war incoming
jaaa nieuwe South Park afleveringquote:Op zondag 9 juni 2019 23:29 schreef Studiotje het volgende:
Dus November 2020. PS5 zal hetzelfde zijn. Console war incoming
sony kennende zomer 2022 leverbaarquote:
maar hij was al masterquote:
Dit zeggen we elk jaarquote:
8/10quote:
Met 5 generaties backwards compatible?quote:
ik vond hem dit jaar wel goedquote:
Ik heb gemerkt dat wij het niet vaak eens zijnquote:
Daar hebben we tenslotte de ps4 voorquote:Op zondag 9 juni 2019 23:36 schreef Vault-Boy het volgende:
Nou dat was het dan. Tja ziet er best tof uit weer die Halo, maar nee de Xbox is echt klaar voor mij. Meeste games die ik wil komen gewoon multiplatform uit en ga niet voor 1 game een console halen.
Jonge, Forza Lego.quote:Op zondag 9 juni 2019 23:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat wij het niet vaak eens zijn
Yep na deze show gezien te hebben ben ik er nu echt 100% zeker van dat de Playstation echt meer voor mij is. 9 van de 10 games spreken me totaal niet aan wat exclusief op de Xbox komt. Jammer maar helaas. Ik blijf voortaan in het Playstation kampquote:
Ja dat is wel een tegenvaller, maar heb ik het er voor over om meer details te zien over Planet zooquote:
Everything is awesomequote:
Wat ik aan de xbox vooral mooi vind, maar geen idee of dat in NL ook goed werk is dat screen in screen. Dus tv kijken tijdens het gamen of even een youtube video aanzetten in je game enzoquote:Op zondag 9 juni 2019 23:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Yep na deze show gezien te hebben ben ik er nu echt 100% zeker van dat de Playstation echt meer voor mij is. 9 van de 10 games spreken me totaal niet aan wat exclusief op de Xbox komt. Jammer maar helaas. Ik blijf voortaan in het Playstation kamp![]()
alles is echt super!quote:
Dit is niet okequote:
Normaal is het sony hype time maar dit jaar kunnen we gewoon lekker slapenquote:Op zondag 9 juni 2019 23:53 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Gelukkig geen groot Bethesda speler, bespaart me een nacht doorhalen elk jaar
Ja mis Sony nu wel een beetje, hopelijk volgend jaar weer terugquote:Op zondag 9 juni 2019 23:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Normaal is het sony hype time maar dit jaar kunnen we gewoon lekker slapen
Digital devolver is toch weer een shitshow. Vraag met wel af wanneer die shooter uitkomt van vorig jaar , my friend pedro
dit is echt superquote:
14 september te spelenquote:Op maandag 10 juni 2019 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had een verjaardag![]()
Nog iets interessants over gears?
ga slapen manquote:
ja, bijna goed onthoudenquote:
DOAAGquote:Op maandag 10 juni 2019 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik ga nu slapen.
![]()
![]()
https://www.xbox.com/nl-NL/games/gears-5
misschien als die nieuwe uit is, maar ik denk dat het gewoon bij de PS4/5 blijftquote:Op maandag 10 juni 2019 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doeiiiii wanneer koop je nou een Xbox
Jammerquote:Op maandag 10 juni 2019 00:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
misschien als die nieuwe uit is, maar ik denk dat het gewoon bij de PS4/5 blijft
quote:
in welk opzicht?quote:Op maandag 10 juni 2019 00:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]Can't help it, playstation is gewoon veel chiller
De games voornamelijk, toch waar je dat ding voor kooptquote:
nee hoor, ik heb een hele dure YouTube streamer. En Kodiquote:Op maandag 10 juni 2019 00:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De games voornamelijk, toch waar je dat ding voor koopt
kodi op je ps4?quote:Op maandag 10 juni 2019 00:57 schreef Oscar. het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb een hele dure YouTube streamer. En Kodi
Open de webbrowser op die brakkie browser en je kunt streamenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |