denken dat ik geen toegang heb op de persdagenquote:
Mooie tijden gehad daar. Pheno altijd wakkerquote:
de hele dag achter skate moeten aanlopenquote:Op zondag 9 juni 2019 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
denken dat ik geen toegang heb op de persdagen
Pheno is al jaren niet meer wakkerquote:Op zondag 9 juni 2019 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie tijden gehad daar. Pheno altijd wakkerAl was Leipzig op de camping ook mooi. Met koei in een tent
Nja t is over t algemeen gewoon kutter gewordenquote:Op zondag 9 juni 2019 21:34 schreef Oscar. het volgende:
[..]
wat kan mij de rest van de beurs nou schelen
Iemand moet zn ego constant van de grond rapenquote:Op zondag 9 juni 2019 21:41 schreef Oscar. het volgende:
[..]
de hele dag achter skate moeten aanlopen
Hoe regel jij dat eigenlijk ouwe boef?quote:Op zondag 9 juni 2019 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
denken dat ik geen toegang heb op de persdagen
Kersttrui met Skate er opquote:Op zondag 9 juni 2019 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe regel jij dat eigenlijk ouwe boef?
Biertjes klappen doe je ergens gratis op een feestje. Heb 2 jaar lang alleen voor drank betaald in het hotel omdat ik het nodig had om in slaap te kunnen vallen omdat iemand KEIHARD SNURKTquote:Op zondag 9 juni 2019 21:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nja t is over t algemeen gewoon kutter geworden
Zelfs t bier is flink duurder geworden de laatste jaren, vroeger kon je daar buiten op dat kleine pleintje nog chill worst vreten en halve liters klep naar binnenwerken voor weinig
De oordopjes gaan weer mee!quote:Op zondag 9 juni 2019 21:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Biertjes klappen doe je ergens gratis op een feestje. Heb 2 jaar lang alleen voor drank betaald in het hotel omdat ik het nodig had om in slaap te kunnen vallen omdat iemand KEIHARD SNURKT
Hier en daar iemand pijpen en je bent zo binnenquote:Op zondag 9 juni 2019 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe regel jij dat eigenlijk ouwe boef?
slapen is voor mietjes, dat doe je in het weekend ernaquote:
Ah ja, krijg je dan all accessquote:Op zondag 9 juni 2019 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hier en daar iemand pijpen en je bent zo binnen
quote:Op zondag 9 juni 2019 21:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Biertjes klappen doe je ergens gratis op een feestje. Heb 2 jaar lang alleen voor drank betaald in het hotel omdat ik het nodig had om in slaap te kunnen vallen omdat iemand KEIHARD SNURKT
hun ookquote:
zijn reet gaat de hele beurs rondquote:
Wat raar, dat er op een grote gamebeurs ontwikkelaars zijn.quote:
mind blownquote:Op zondag 9 juni 2019 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat raar, dat er op een grote gamebeurs ontwikkelaars zijn.
zou dr doenquote:
In een bed in Amsterdam?quote:
maakt mij niet uit, als ze maar betaaltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |