Plaatje bij de heren klopt niet, zowel India als Pakistan doen niet mee.quote:
Ziggy.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:51 schreef Aethereal het volgende:
Wordt dit eigenlijk ergens uitgezonden? Kan het niet echt goed vinden op hockey.nl
Was dat ook tegen Argentinië de reden voor vertraging?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
Normaal zou nu NL - AUS heren zijn,
maar omdat de sproei-installatie niet wil meewerken begint de wedstrijd later.
Toen was het echte regen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Was dat ook tegen Argentinië de reden voor vertraging?
Nee, tegen Argentinië was noodweer (met zeer zware hagel en nog erger onweer), de reden.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Was dat ook tegen Argentinië de reden voor vertraging?
Als je ziet hoe vol het zit bij de meeste wedstrijden, ja het leeft.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Leeft de Pro League nou binnen de hockeywereld? Vanwege het drukke schema is er vanuit de clubs veel kritiek geweest. Zitten de fans hier nou op de wachten?
Voor mij (ben algemeen geïnteresseerd in sport, verder geen link met hockey) komt het vooral over als los zand waar af en toe wat wedstrijden gespeeld worden, krijg niet echt het "toernooi" gevoel. Lijkt me verder een duur grapje voor de (kleinere) deelnemende landen.
[..]
Toen was het echte regen.
Het gooide de toch al rommelige en krappe clubagenda natuurlijk nog verder overhoop. Nu, zo na de competitie, is het wel aardig dat er wedstrijden zijn, maar hockey kampt in principe met een teveel aan interlands. Wel het goede aan deze opzet, is dat altijd 1 vd 2 teams thuis speelt en de wedstrijden mede daardoor veel publiek trekken.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Leeft de Pro League nou binnen de hockeywereld? Vanwege het drukke schema is er vanuit de clubs veel kritiek geweest. Zitten de fans hier nou op de wachten?
Voor mij (ben algemeen geïnteresseerd in sport, verder geen link met hockey) komt het vooral over als los zand waar af en toe wat wedstrijden gespeeld worden, krijg niet echt het "toernooi" gevoel. Lijkt me verder een duur grapje voor de (kleinere) deelnemende landen.
De brandweer is nu bezig. Beginnen om 17h00.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:32 schreef Rewimo het volgende:
Ze zouden om half 5 bekijken hoe het ervoor staat. Maar geen update meer in het laatste kwartier of zo, alleen maar herhalingen.
Mooiquote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
De brandweer is nu bezig. Beginnen om 17h00.
Dit is hoe het altijd gaat met play-offs.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:43 schreef DeeBee het volgende:
Dus 34 miljoen voorrondes en dan 2 potjes winnen en je bent kampioen?
Nog een grotere hekel gekregen aan dit non-toernooi...
Ik denk dat België gaat winnen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:45 schreef DeeBee het volgende:
Waar bekijken wij dit belachelijk groot unaniem succes zometeen, Ziggo?
Australië staat in ieder geval al in de finale bij de mannen, dat vermorzelde Groot-Brittanië met maar liefst 6-1 in de halve finale (na 0-1 voor GB).
Zijn een pak beter dan Nederland, zitten totaal niet in de wedstrijd. Druk van de Belgjes is te hoog...quote:
Kreeg een (Belgische) corner op z'n schouder gepushed eerder al ook, dus die had al auw.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:42 schreef Rewimo het volgende:
Wat een slagveldWat was er met Croon, dat heb ik even gemist?
Nou nee, dat zijn ze nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zijn een pak beter dan Nederland, zitten totaal niet in de wedstrijd. Druk van de Belgjes is te hoog...
Letterlijk de eerste kans voor Nederland vliegt erin, dat lijkt mij een pak opportunisme...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee, dat zijn ze nou ook weer niet.
Heeft niets met de stand te maken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:45 schreef DeeBee het volgende:
AIDS![]()
![]()
[..]
Letterlijk de eerste kans voor Nederland vliegt erin, dat lijkt mij een pak opportunisme...
Vanmiddag haalde hij steeds de keepers door elkaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |