God haat drugs.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:13 schreef Solotovski het volgende:
zooo, net terug van Opwekking. Sta nog te stuiteren, Gods liefde is beter dan welke drugs dan ook
God
Jonge God heeft alles gemaakt ALLES dus ook drugs en waarom zou God iets maken wat ie haatquote:
Ik denk dat hij die dag een katertje had.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jonge God heeft alles gemaakt ALLES dus ook drugs en waarom zou God iets maken wat ie haat
NOU NOU
Jij na weer een seizoen 4rsen4lquote:
zo mooi kan dat leventje niet zijn als je hier altijd zitquote:Op zondag 9 juni 2019 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Dankbaar en voor mijn doen nederig voor deze gedenkwaardige dag, dankjewel mooi leventje.
Nog geneukt?quote:Op zondag 9 juni 2019 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Dankbaar en voor mijn doen nederig voor deze gedenkwaardige dag, dankjewel mooi leventje.
Altijdquote:Op zondag 9 juni 2019 21:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
zo mooi kan dat leventje niet zijn als je hier altijd zit
Je kunt het.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, ik vind het ook wel eens lekker om een dagje te genieten boven mijn navel.
Duurt nog wel een tijdje voordat prof in elkaar zakt.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Is Myrr al gespot?
Ik maak me zorgen om Prof zijn gemoedstoestand zonder zijn muze.
Het wordt er nou eenmaal niet leuker op hierquote:Op zondag 9 juni 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Is Myrr al gespot?
Ik maak me zorgen om Prof zijn gemoedstoestand zonder zijn muze.
Was wel een uniek schepseltje ja.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het wordt er nou eenmaal niet leuker op hier
Ze leeft nog wel hoor, tenminste daar ga ik vanuit hahaquote:
Is ze teveel moederkloek voor.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze leeft nog wel hoor, tenminste daar ga ik vanuit haha
Dadelijk krijgt ze een visioen dat ze er een eind aan moet maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |