Alleen NOS.nlquote:Op zondag 9 juni 2019 11:34 schreef Frutsel het volgende:
is de 1300 uur wedstrijd ergens anders op tv te volgen?
of alleen op NOS.NL
ok thxquote:Op zondag 9 juni 2019 11:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen NOS.nl
Brazilië - Jamaica is er nog bij de ARD.
Eurosport heeft al het voetbal zo'n beetje uit hun pakket gegooid. Ook de Jeugd EK's hebben ze niet meer.quote:Op zondag 9 juni 2019 11:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ok thx
eurosport heeft de rechten ook niet
ZDFquote:Op zondag 9 juni 2019 11:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen NOS.nl
Brazilië - Jamaica is er nog bij de ARD.
Ja ik ook. Makkelijk gegeven vrije trap. Alleen omdat er drie Aussies omheen stonden leek het welquote:
Eens welquote:Op zondag 9 juni 2019 15:48 schreef FlyingEagle het volgende:
Dit kijkt beter weg dan Zwitserland - Engeland
Volgens mij nog een beetje voor extra geldquote:Op zondag 9 juni 2019 15:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Zwitserland - Engeland gaat toch ook nergens meer om/over?
Ik zie het:quote:Op zondag 9 juni 2019 15:54 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Volgens mij nog een beetje voor extra geld
Commentator vindt het nogal saai blijkbaar en let dus niet opquote:Op zondag 9 juni 2019 15:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Die ander stond buitenspel voor het doel.
Hij is niet de enige.quote:Op zondag 9 juni 2019 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Commentator vindt het nogal saai blijkbaar en let dus niet op.
Ik vraag me altijd af waarom iemand kijkt als hij het saai vindt. Ga iets doen wat je leuk vind ofzo.quote:
Ik vind het heerlijk om me te ergeren aan uitermate bedroevend voetbal, dus ik zit geramd komende maand.quote:Op zondag 9 juni 2019 16:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom iemand kijkt als hij het saai vindt. Ga iets doen wat je leuk vind ofzo.
Het is maar waar je lol aan beleeft. Misschien moet je een topic openen in KLB, dan kan je daar ongestoord mekkeren.quote:Op zondag 9 juni 2019 16:02 schreef T3hTommay het volgende:
Ik vind het heerlijk om me te ergeren aan uitermate bedroevend voetbal, dus ik zit geramd komende maand.
Hoezo, speelt Ajax een hoop extra wedstrijden ofzo?quote:Op zondag 9 juni 2019 16:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om me te ergeren aan uitermate bedroevend voetbal, dus ik zit geramd komende maand.
Nieuwe regel, hands is nu in de meeste gevallen gewoon een penalty.quote:Op zondag 9 juni 2019 16:09 schreef Fir3fly het volgende:
Die penalties voor hands worden wel snel gegeven trouwens.
Dit is een vreemde reactie.quote:Op zondag 9 juni 2019 16:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo, speelt Ajax een hoop extra wedstrijden ofzo?
quote:Op zondag 9 juni 2019 16:23 schreef Flips het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon natuurtalentenNet als ik
he?quote:Op donderdag 13 juni 2019 18:22 schreef Fir3fly het volgende:
Gelukkig, geen makkelijke penalty dit keer.
Deze was wel terecht natuurlijk. Ze blijft gewoon aan dat shirt hangen.quote:
Polen doet niet mee aan dit WK.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Zijn we er toch weer ingetuind met het pooltje.
Daar heb je mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hinderde de speler die de fout maakt toch niet, dan is het gewoon een domme fout van de verdedigerquote:
Situatie had al afgevlagd moeten worden voor de kopbal.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:28 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ze hinderde de speler die de fout maakt toch niet, dan is het gewoon een domme fout van de verdediger
Vroeger zou die inderdaad zijn afgevlagd. Maar ze spelen sinds de VAR gewoon door als er nog wat kan gebeuren, en de speler die buitenspel staat heeft totaal geen invloed op de fout van de verdediger.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Situatie had al afgevlagd moeten worden voor de kopbal.
Vind ik wel, als die Australische er niet staat hoeft de Braziliaanse ook niet paniekerig achterwaarts te gaan.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:33 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Vroeger zou die inderdaad zijn afgevlagd. Maar ze spelen sinds de VAR gewoon door als er nog wat kan gebeuren, en de speler die buitenspel staat heeft totaal geen invloed op de fout van de verdediger.
Dat mag je vinden. Feit is dat de Australische haar niet hinderde. Het is volledig haar eigen actie.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vind ik wel, als die Australische er niet staat hoeft de Braziliaanse ook niet paniekerig achterwaarts te gaan.
Blijft discutabel volgens mij. Het niet vroegtijdig af willen vlaggen van een spelsituatie wordt mijns inziens sowieso overdreven op dit toernooi.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:36 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Feit is dat de Australische haar niet hinderde. Het is volledig haar eigen actie.
Dat is het inderdaad het blijft een discussie, daarom blijf je ook altijd kritiek houden op scheidsrechters.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Blijft discutabel volgens mij. Het niet vroegtijdig af willen vlaggen van een spelsituatie wordt mijns inziens sowieso overdreven op dit toernooi.
Een speler wordt alleen voor zijn buitenspelpositie bestraft, indien hij op het moment dat de bal wordt geraakt of gespeeld door een medespeler, naar het oordeel van de scheidsrechter, actief bij het spel betrokken is door in te grijpen in het spel, of een tegenstander in diens spel te beïnvloeden, of voordeel te trekken uit zijn buitenspelpositie.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:59 schreef Zorro het volgende:
Ik zie net dat derde doelpunt....
Op zich mooi dat de Braziliaantjes verloren hebben, maar dit soort situaties mag voor mij gewoon buitenspel worden gegeven. Het hele spel verandert doordat er iemand buitenspel staat, anders reageren de Brazilianen niet op die manier en valt er nooit een doelpunt.
Belachelijk deze uitleg van de regels, wat ik helaas al veel vaker gezien heb.
Ik weet ook wel dat tegenwoordig dat de regel is, maar dat vind ik dus onzinnig. Het spel verandert dusdanig dat een partij er, zoals in dit geval, voordeel van heeft om buitenspel te staan, en dat kan nooit de bedoeling zijn. Ook al klopt het volgens de letterlijke regels. Dus deugen die regels niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 06:46 schreef TagForce het volgende:
[..]
Een speler wordt alleen voor zijn buitenspelpositie bestraft, indien hij op het moment dat de bal wordt geraakt of gespeeld door een medespeler, naar het oordeel van de scheidsrechter, actief bij het spel betrokken is door in te grijpen in het spel, of een tegenstander in diens spel te beïnvloeden, of voordeel te trekken uit zijn buitenspelpositie.
Dat is de regel. Die Australische bemoeide zich niet met de braziliaanse die de bal kopte, en dus niet actief met het spel. Gewoon een kopbal als gevolg van het kwijt zijn van het overzicht en dus een geldig doelpunt.
Tot zover.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 18:16 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer, die Schneider is best een aardige keeper.
Beetje jammer jaquote:
Zolang er maar een gat in zit.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe moeten we de Italiaanse vrouwen inschatten? Is dat ook een titelfavoriet net als pakweg de helft van alle ploegen op dit WK?
Vooraf heeft niemand Italië bij de groep favorieten / outsiders genoemd. Maar ze zouden best wel eens de verrassing van het toernooi kunnen worden...quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe moeten we de Italiaanse vrouwen inschatten? Is dat ook een titelfavoriet net als pakweg de helft van alle ploegen op dit WK?
hmm kay. We gaan het wel zienquote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Vooraf heeft niemand Italië bij de groep favorieten / outsiders genoemd. Maar ze zouden best wel eens de verrassing van het toernooi kunnen worden...
Veel Juve en Milan speelsters, maar of buiten die twee clubs de Italiaanse competitie wat voorstelt?? Geen idee eigenlijk.
Italiëquote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:24 schreef egoblokje het volgende:
Voor wie zijn jullie? Italië of Brazilië?
Italiëquote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:24 schreef egoblokje het volgende:
Lekker neutraal hiero. Wel leuk wedstrijdje.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:24 schreef egoblokje het volgende:
Viel me ook al op daarstraks hahaquote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:16 schreef Zorro het volgende:
Scheenbeschermers formaat postzegel en dan klagen dat je op je schenen geraakt wordt
quote:
Schouderduw.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Heb het moment van de overtreding gemist, weet niet wat er gebeurde?
Schouderduw maar jaquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is echt nooit een penalty kom op joh
Was een schouderduwquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Heb het moment van de overtreding gemist, weet niet wat er gebeurde?
ja, maar naar vrouwenmaatstaven een bodycheckquote:
Jamaica was niet veels soeps tochquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:32 schreef FlyingEagle het volgende:
Nu moet Australie ook als ze nog tweede willen worden.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:33 schreef Revanches het volgende:
O.. ik vond het een mooie pingel. Laat gaan joh
als alsquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:48 schreef FlyingEagle het volgende:
Maar we weten nog niet waar de 3de tegen gaat spelen toch?
Ben benieuwd of ze Frankrijk ook zo durven te helpen als die tegen de VS gaan spelen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:46 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Die winnen echt niet van Frankrijk
We zullen zien, maar die kanaries spelen ook barslechtquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze Frankrijk ook zo durven te helpen als die tegen de VS gaan spelen.
Blij dat ze eruit liggen, hoeven we deze teringherrie niet meer aan te horen dacht ik anders net.quote:
Vergelijking met de mannen is wel *diepe zucht*quote:
Ja, want ze zouden het vast nogmaals uitzenden.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Blij dat ze eruit liggen, hoeven we deze teringherrie niet meer aan te horen dacht ik anders net.
Het is de NPO.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, want ze zouden het vast nogmaals uitzenden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |