abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188585328
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 08:38 schreef PzKpfw het volgende:
Betaal je duur voor zo'n Ziggo abonnement en dan krijg je fkng Jack Plooij _O-
je krijgt een gratis zender, meer moet je iid dokken.
  maandag 26 augustus 2019 @ 09:31:04 #127
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_188629571
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:51 schreef nils7 het volgende:
27 augustus ga ik naar hun voorstelling in het Theater.
Ben benieuwd, iemand al eens geweest?
Iemand?
Ik ga morgen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_188630112
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:31 schreef nils7 het volgende:

[..]

Iemand?
Ik ga morgen.
En op woensdag meteen je geld terugvragen?
  maandag 26 augustus 2019 @ 10:42:49 #129
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_188630252
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:24 schreef JayHovah het volgende:

[..]

En op woensdag meteen je geld terugvragen?
Heb ze cadeau gekregen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_188636590
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:42 schreef nils7 het volgende:

[..]

Heb ze cadeau gekregen.
Dan hebben ze vast een hekel aan je! _O-
pi_188638320
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 09:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je krijgt een gratis zender, meer moet je iid dokken.
Het is niet gratis. Het zit in het standaard pakket waar je gewoon voor betaald.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 12:30:41 #132
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_188666464
Nou ben gisteren geweest.

Het heeft een heel erg groot "ik ben Olav en ik kom mijn spreekbeurt over Formule 1 doen"-gehalte.
Er zou een rode draad hebben maar het springt van de hak op de tak.
Er staat een replica F1 auto op het podium maar ze gebruiken filmpjes om dingen uit te leggen terwijl ze het zo kunnen aanwijzen.

Veel diepgang zit er niet en er hangt een komische sfeer over de eerste set filmpjes waarbij (volgens hen) 13 sterfgevallen te zien waren. Naar mijn idee niet komisch, maar goed.

Had verwacht dat ze de nieuwe kijkers of de herintreders zouden mee nemen naar wat meer historie uitleg over de technologie en regeltjes maar dat was niet zo. Of net van die grappige weetjes vertellen maar dat valt eigenlijk tegen.

Leuk om mee te maken maar denk dat hun verhaal over 2 jaar eigenlijk bijna overeenkomstig is dus voor herhaling niet vatbaar. Want heb zelf niks nieuws gehoord en dat verhaal van Schumacher in Brazilie dat hij Jack een race later 3 uur heeft laten zitten wachten heb ik al 2x gehoord.
N/A
pi_188666987
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 12:30 schreef nils7 het volgende:
Nou ben gisteren geweest.

Het heeft een heel erg groot "ik ben Olav en ik kom mijn spreekbeurt over Formule 1 doen"-gehalte.
Er zou een rode draad hebben maar het springt van de hak op de tak.
Er staat een replica F1 auto op het podium maar ze gebruiken filmpjes om dingen uit te leggen terwijl ze het zo kunnen aanwijzen.

Veel diepgang zit er niet en er hangt een komische sfeer over de eerste set filmpjes waarbij (volgens hen) 13 sterfgevallen te zien waren. Naar mijn idee niet komisch, maar goed.

Had verwacht dat ze de nieuwe kijkers of de herintreders zouden mee nemen naar wat meer historie uitleg over de technologie en regeltjes maar dat was niet zo. Of net van die grappige weetjes vertellen maar dat valt eigenlijk tegen.

Leuk om mee te maken maar denk dat hun verhaal over 2 jaar eigenlijk bijna overeenkomstig is dus voor herhaling niet vatbaar. Want heb zelf niks nieuws gehoord en dat verhaal van Schumacher in Brazilie dat hij Jack een race later 3 uur heeft laten zitten wachten heb ik al 2x gehoord.
zoals verwacht, een tegenvaller
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')