Nou ben gisteren geweest.
Het heeft een heel erg groot "ik ben Olav en ik kom mijn spreekbeurt over Formule 1 doen"-gehalte.
Er zou een rode draad hebben maar het springt van de hak op de tak.
Er staat een replica F1 auto op het podium maar ze gebruiken filmpjes om dingen uit te leggen terwijl ze het zo kunnen aanwijzen.
Veel diepgang zit er niet en er hangt een komische sfeer over de eerste set filmpjes waarbij (volgens hen) 13 sterfgevallen te zien waren. Naar mijn idee niet komisch, maar goed.
Had verwacht dat ze de nieuwe kijkers of de herintreders zouden mee nemen naar wat meer historie uitleg over de technologie en regeltjes maar dat was niet zo. Of net van die grappige weetjes vertellen maar dat valt eigenlijk tegen.
Leuk om mee te maken maar denk dat hun verhaal over 2 jaar eigenlijk bijna overeenkomstig is dus voor herhaling niet vatbaar. Want heb zelf niks nieuws gehoord en dat verhaal van Schumacher in Brazilie dat hij Jack een race later 3 uur heeft laten zitten wachten heb ik al 2x gehoord.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen