Zeg even wanneer ik langs kan komen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 14:43 schreef Allures het volgende:
Ik zag hem, stuurde hem voor de grap door naar mensen zo van 'check deze overdreven taart!' En nu moet ik hem bakken...
Hij roept mijn naam...
Het is een pindakaas snickers cheesecake
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 14:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Jij altijd![]()
Maar als je dat kreng wil morgen want hij moet best lang afkoelen
Ja hoi.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 14:43 schreef Allures het volgende:
Ik zag hem, stuurde hem voor de grap door naar mensen zo van 'check deze overdreven taart!' En nu moet ik hem bakken...
Hij roept mijn naam...
[ afbeelding ]
Kan je hem naar Landgraaf sturen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 14:43 schreef Allures het volgende:
Hij roept mijn naam...
[ afbeelding ]
Ede heeft toch niet maar 1 supermarktquote:Op zaterdag 8 juni 2019 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister chocola gekocht maar het is alweer op. Ik verlang naar meer. /junk
MORGEN?quote:
Jaquote:
Verschrikkelijke zeikmuziek. Behalve Anoukquote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:11 schreef Joosie200 het volgende:
Tis nu ook anders lekker zonnig op Megaland. Wel een paar spetters af en toe maar dat is prima. Golden Earring gehad, zit nu te chillen terwijl George Ezra optreedt. Vanavond Anouk, Halestorm en Mumfords and Sons.
Anoukquote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verschrikkelijke zeikmuziek. Behalve Anouk
nja Anouk is ook niets nee, beetje genre Kane en Waylonquote:
Speaking of which.. Sta nu vooraan bij Anouk. Nog een ruime 20 minuten tot ze op komt.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verschrikkelijke zeikmuziek. Behalve Anouk
Ben je in je eentje gegaan?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 17:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Speaking of which.. Sta nu vooraan bij Anouk. Nog een ruime 20 minuten tot ze op komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |