@kapiteintjequote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vooral leuk als ze dan 3 jaar eerder een compleet andere mening zijn toegedaan. Nooit te beroerd om ze daar dan even mee te confronteren.
Het zit @onlogisch over het algemeen gewoon erg dwars dat hij voor kwaliteit dient te betalen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:25 schreef PicoMMP het volgende: [..] Ik had gegoogled op 'beste scheermesje Fok' en kwam een topic tegen uit 2016 waarin je precies hetzelfde zei
![]()
Daarom ben ik ook zo'n fervent bezoeker van je moederquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zit @:onlogisch over het algemeen gewoon erg dwars dat hij voor kwaliteit dient te betalen.
Ja die heb ik gisteren afgekeken. Prima serie idd. Aanradertje.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:30 schreef Tarado het volgende:
ben aan Chernobyl begonnen, goed gedaan wel
Goede counter!quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo'n fervent bezoeker van je moeder
ja onbegrijpelijk maar er zal toch wel via via wat geld terugstromen in de zak van Perezquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:30 schreef JanPawelII het volgende:
Real Madrid betaald dus 150mio+ om een jaarcontract af te kopen.
Volgens sommige users is Spanje het toonbeeld van goed beleid.
Ik zag dat het onsympathieke Inter 54 miljoen wilde betalen voor Xhaka.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja onbegrijpelijk maar er zal toch wel via via wat geld terugstromen in de zak van Perez
ja die kan er weinig vanquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:33 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik zag dat het onsympathieke Inter 54 miljoen wilde betalen voor Xhaka.
Dan ga ik hem denk ik persoonlijk wegbrengen
wie gaan er allemaal weg dan bij Spurs behalve Eriksen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:34 schreef JanPawelII het volgende:
Denk arsenal makkelijk 4e volgend jaar:
Tottenham verliest alle goeie spelers
Chelsea transfer ban
United in shambles
Vertonghen en Alderweireld zitten ook einde contractquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie gaan er allemaal weg dan bij Spurs behalve Eriksen?
zeker maar ondanks dat denk ik dat we er hier weer aan moeten, een paar kerncentrales erbijquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:36 schreef onlogisch het volgende:
Dat Chernobyl is wel een ramp geweest die zijn weerga niet kent hé @:Tarado . Wat een partij menselijke tragedie zat en zit daar nog steeds aan vast.
Is een leugen. Kees van der Spekgod heeft dat allang ontkracht.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:36 schreef onlogisch het volgende:
Dat Chernobyl is wel een ramp geweest die zijn weerga niet kent hé @:Tarado . Wat een partij menselijke tragedie zat en zit daar nog steeds aan vast.
Ik ben ook een voorstander.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar ondanks dat denk ik dat we er hier weer aan moeten, een paar kerncentrales erbij
Belachelijk dat men daar op tegen is.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar ondanks dat denk ik dat we er hier weer aan moeten, een paar kerncentrales erbij
zaten natuurlijk ook redelijk dichtbijquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:42 schreef JanPawelII het volgende:
Leuk feitje: Polen was het enige land dat alle kinderen en volwassenen iodine gaf na Chernobyl.
Andere oostblok landen ook, maar die deden het niet (lol)quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
zaten natuurlijk ook redelijk dichtbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |