quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Je verlies nemen en doorgaan (maar niet met haar!)
Zij was duidelijk niet zo leuk dat je met liefde en plezier de mogelijkheid om met andere vrouwen te daten op wilde geven. Dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:04 schreef Eighteen18 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zit met iets en jullie mening zou mij erg helpen.
Ik ben 22 en ik heb in april een geweldig meisje ontmoet. We hebben een aantal keer gedate en dat was heel gezellig! Helaas besefte ik me na 3 dates dat ik misschien op dit moment tóch niet opzoek ben naar iets vasts. Dit heb ik gewoon eerlijk met haar gedeeld en zij vond het heel erg jammer. (ik zelf ook)
Na verloop van tijd merkte ik toch wel dat zij meer voor mij betekende dan dat ik dacht. In de tussentijd is ze begonnen met daten met iemand anders en dat heeft me doen beseffen dat ik gewoon wil dat ze van mij is. Ze heeft gezegd dat ze het vreselijk jammer vond en dat ze mij heel erg leuk vind, maar dat ze nu serieus aan het worden is met diegene.
Ik krijg haar nu niet meer uit m'n hoofd en ik haat mezelf dat ik haar heb laten gaan. Zoiets gaat mij nooit meer gebeuren..
Hebben jullie wellicht tips om hier mee om te gaan en misschien tips of ik nog voor haar moet vechten o.i.d.?
Alvast bedankt!
Normaal ben ik hier nooit zo van geweest. Ik wil natuurlijk ook dat zij gelukkig is...quote:
Dit. Er zwemmen meer vissen in de zeequote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Laten gaan kerel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Je lijkt je besluit al gemaakt te hebbenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:03 schreef Eighteen18 het volgende:
[..]
Normaal ben ik hier nooit zo van geweest. Ik wil natuurlijk ook dat zij gelukkig is...
Maar nu denk ik echt wel van: "fuck dat, ze is sowieso ook heel gelukkig met MIJ"
Verder vang ik van haar ook wel vibes op dat ze eigenlijk liever met mij was geweest, maar dat dat nu helaas te laat is![]()
Opinions?
I have.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heb je haar gezegd dat je er spijt van hebt?
Misschien dat ze gewoon erg behoefte heeft aan iets vasts. 4 dagen nadat ik mijn gevoel met haar gedeeld had, werd ze uitgevraagd door iemand anders. Ze kende die dude al wel eerder dan mij, maar hij heeft nooit een move gemaakt, tot toen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Je besefte het achteraf, om nou te beweren dat je zoiets dus nooit meer kan overkomen is lariekoek wat jij jezelf aanpraat..
Ook ben je pas 22, gewoon doorgaan met daten of even de tijd nemen voor jezelf en dan hop weer op het zadel.
Zij kwam ook zo weer iemand tegen binnen luttele weken en “is het al serieus aan het worden”, nou dan was jij ook maar nummertje zoveel hoor.
Beste manier is gewoon doorgaan met leven.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:39 schreef Eighteen18 het volgende:
[..]
I have.
[..]
Misschien dat ze gewoon erg behoefte heeft aan iets vasts. 4 dagen nadat ik mijn gevoel met haar gedeeld had, werd ze uitgevraagd door iemand anders. Ze kende die dude al wel eerder dan mij, maar hij heeft nooit een move gemaakt, tot toen.
Maar inderdaad. Misschien moet ik het voor nu gewoon allemaal van me af zetten.
En ze heeft het niet afgekapt met die andere gast dus? Dan zou ik daar wel je les uit trekken.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:39 schreef Eighteen18 het volgende:
[..]
I have.
[..]
Misschien dat ze gewoon erg behoefte heeft aan iets vasts. 4 dagen nadat ik mijn gevoel met haar gedeeld had, werd ze uitgevraagd door iemand anders. Ze kende die dude al wel eerder dan mij, maar hij heeft nooit een move gemaakt, tot toen.
Maar inderdaad. Misschien moet ik het voor nu gewoon allemaal van me af zetten.
Ze heeft duidelijk aangegeven dat ze zich wil focussen op die andere gast. Maar we hebben eergisteren nog wel samen op het terras gezeten met een biertje. Zonder dat ze dat aan haar 'vriend' heeft laten weten. Dat is ook wel vreemd toch? (Het lijkt haar leuk en fijn om contact te houden)quote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:35 schreef Cockwhale het volgende:
Als ze nog geen relatie heeft met die andere gast, er gewoon voor gaan man. Want ben je die andere kerel verschuldigd? You only live once en het laatste wat je wil is met spijt blijven rondlopen.
Wel op voorwaarde dat je daadwerkelijk iets met haar wil opbouwen, niet dat je over een maand zegt, nah ik wil toch single blijven (om het single blijven, niet omdat er geen klik is).
Daarnaast als ze echt iets met jou wil of niet, dan gaat ze dat ook wel zelf bepalen. Ze is geen willoos slachtoffer van jouw keuze.
TS, op dit forum zijn er meer dames die vrijgezel zijn met wie je kan aanpappen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:07 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Dit. Er zwemmen meer vissen in de zee
Hoelang date ze met die andere kerel dan? Wat mij betreft zou het nu of nooit zijn. Je wilt ook niet met het idee rondlopen dat je tweede keus was, in het geval ze later alsnog met hangende pootjes komt aanlopen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:00 schreef Eighteen18 het volgende:
[..]
Ze heeft duidelijk aangegeven dat ze zich wil focussen op die andere gast. Maar we hebben eergisteren nog wel samen op het terras gezeten met een biertje. Zonder dat ze dat aan haar 'vriend' heeft laten weten. Dat is ook wel vreemd toch? (Het lijkt haar leuk en fijn om contact te houden)
Helemaal eens met het 'yolo' idee. Ik ben altijd heel voorzichtig en afgeremd geweest. Dat andere gasten ervandoor gingen met meisjes waar ik wel een klik mee had. Maar ik ga haar at this point ook niet mega romantisch op date vragen terwijl ze duidelijk heeft gemaakt dat ze nu iets opbouwt met iemand anders (en daar voor wil gaan).. right?
De meerderheid hier geeft aan dat ik het van me af moet zetten...
Als ze echt verliefd is op die jongen, dan zou ik het laten gaan. Ik ken haar niet natuurlijk, maar als ze uiteindelijk toch voor jou wil gaan, dan zal ze dat wel doen toch? Je hebt haar immers nog gesproken, dus dat zaadje is wel geplant.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:19 schreef Eighteen18 het volgende:
Ik denk dat ze nu ongeveer 3.5 week met hem bezig is ofzo. Ze vertelde dat hij haar ouders ook al had ontmoet en dat hij was blijven slapen doordeweeks.
Absoluut. Het leek haar leuk om contact te houden en ze heeft wel 3x gezegd dat "wij het iets heeeel moois hadden kunnen opbouwen". en dat ze het super jammer vindt enzo. Dus misschien voor NU aan andere dingen denken, maar misschien dat er ooit nog iets van komt.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 18:34 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als ze echt verliefd is op die jongen, dan zou ik het laten gaan. Ik ken haar niet natuurlijk, maar als ze uiteindelijk toch voor jou wil gaan, dan zal ze dat wel doen toch? Je hebt haar immers nog gesproken, dus dat zaadje is wel geplant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |