Altijd toch?quote:
Je bent me weer eens de baas.quote:
Dit is the Bossquote:
Hoor deze vier of vijf keer per week en moet dan altijd aan jou denken, no kidding.quote:
Lievquote:Op zaterdag 8 juni 2019 01:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoor deze vier of vijf keer per week en moet dan altijd aan jou denken, no kidding.
Prima Brabo.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 01:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeey koekwaus, hoe staat 't leven?
Uit laten spuiten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 01:50 schreef lrishCassidy het volgende:
Beetje oorpijn.
Dat speelt soms op bij mij zo nu en dan. Kan maanden goed gaan en ineens is het er.
Daar wordt ik irl vrij vaak mee vergelekenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 01:51 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Slijmbaltour slijmbaltour.
Lees dit op z'n Hans Teeuwens.
Waarom? Uiterlijk of even grof?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 01:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar wordt ik irl vrij vaak mee vergeleken
Is dat geen extreem saaie eigenschap om als beste eigenschap te hebben, ik bedoel als beste he?quote:
Dat snap je totaal verkeerd Puzzie.quote:
Ik vind van niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat geen extreem saaie eigenschap om als beste eigenschap te hebben, ik bedoel als beste he?
Jij bent open, meer als wij, dat is zeker een kracht.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:05 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Maar wat zien jullie "'lezers"' als mijn beste eigenschap eigenlijk? ^^
Ik heb meerdere goede eigenschappen en meerdere slechte.
Hoe kan je kiezen wat de beste is btw? Dat verschilt per situatie.
Je vraagt of Killem hier isquote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:03 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat snap je totaal verkeerd Puzzie.
Dat vroeg ik vanwege het nummer van Prince wat werd gepost. Poplife. Gaat over drugsquote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je vraagt of Killem hier is![]()
Maar ik vind het wel schattig![]()
Ik ben iets meer open maar ik post veel minder. Als ik lees wat jullie posten door de weeks krijg je misschien een even beeldquote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:07 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij bent open, meer als wij, dat is zeker een kracht.
Ja je flapt er wel dingen uit en dat is een leuke eigenschap wat Stray net al zei, mee eens, ook al valt er vaak geen touw aan vast te knopen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:05 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Maar wat zien jullie "'lezers"' als mijn beste eigenschap eigenlijk? ^^
Ik heb meerdere goede eigenschappen en meerdere slechte.
Hoe kan je kiezen wat de beste is btw? Dat verschilt per situatie.
Hak op de tak. Ja dat klopt wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je flapt er wel dingen uit en dat is een leuke eigenschap wat Stray net al zei, mee eens, ook al valt er vaak geen touw aan vast te knopen.
Niks mis meequote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hak op de tak. Ja dat klopt wel.
Zo ben ik irl ook.
Mocht dat je geruststellen ^^
Dat hak op tak zou ik een leuke eigenschap irl kunnen vinden maar komt ook wel vaak over als een soort gekte of zo.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hak op de tak. Ja dat klopt wel.
Zo ben ik irl ook.
Mocht dat je geruststellen ^^
Princefan h. Let's go crazyquote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat hak op tak zou ik een leuke eigenschap irl kunnen vinden maar komt ook wel vaak over als een soort gekte of zo.
Ik ben enorm snel in love en ook enorm snel weer genezen ^^quote:
Ik ben ook snel verliefd en blijf dat een leven lang maar kan het ook wel loslaten met verstand.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:15 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ben enorm snel in love en ook enorm snel weer genezen ^^
Je leven lang? Echt?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ook snel verliefd en blijf dat een leven lang maar kan het ook wel loslaten met verstand.
Yep, maar ze blijven altijd in je hart.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ook snel verliefd en blijf dat een leven lang maar kan het ook wel loslaten met verstand.
Bij mij niet. Ik ben snel verliefd maar heel vaak vluchtig.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Yep, maar ze blijven altijd in je hart.
Ja echt wel, als ik mensen in mijn hart sluit dan zitten ze daarin, kan ze wel los laten fladderen hoor maar ze blijven een deel van mezelf.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Yep, maar ze blijven altijd in je hart.
Dit dus.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, als ik mensen in mijn hart sluit dan zitten ze daarin, kan ze wel los laten fladderen hoor maar ze blijven een deel van mezelf.
Wat jullie zeggen geld voor mij wel voor mensen waar ik "'gewoon"' van hou.quote:
Dus zit ik in je hart? ^^quote:
Echt welquote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:30 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dus zit ik in je hart? ^^
Wil ik dat wel....
Eeeuhm nee.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:30 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dus zit ik in je hart? ^^
Wil ik dat wel....
Klinkt als baklava.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:35 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Gelukkig, want jouw hart blijft plakken.
En daarom post ik dit.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:42 schreef UitStraling het volgende:
Stray weet altijd de muziek voor mijn voeten weg te maaien voordat ik er zelf aan denk.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:42 schreef UitStraling het volgende:
Stray weet altijd de muziek voor mijn voeten weg te maaien voordat ik er zelf aan denk.
Ik ben de kikker en jij de vogel, totaal geen klik.quote:
Right back at youquote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:43 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wat jij post is vrij voorspelbaar inderdaad.
Zit wat in.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:53 schreef lrishCassidy het volgende:
Waarom elke keer die focus op being evil.
Omdat dat in iedereen zit.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 02:53 schreef lrishCassidy het volgende:
Waarom elke keer die focus op being evil.
Echt nietquote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:03 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja maar jij legt er zo erg de nadruk op.
Ik ben helemaal niet evil vind ik zelf.
Ik vind jullie beiden erg lief en braaf eigenlijk, bedoel er niets negatiefs mee dat is juist jullie geluk denk ik.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:03 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja maar jij legt er zo erg de nadruk op.
Ik ben helemaal niet evil vind ik zelf.
Ik ben alles behalve evil. Ik ben een echte Cassidy als je de serie kentquote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt nietEn jij bent zeker niet evil
Ons geluk?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind jullie beiden erg lief en braaf eigenlijk, bedoel er niets negatiefs mee dat is juist jullie geluk denk ik.
Nouquote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind jullie beiden erg lief en braaf eigenlijk, bedoel er niets negatiefs mee dat is juist jullie geluk denk ik.
De meeste mensen kennen de series niet en dus ook Cassidy nietquote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:05 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve evil. Ik ben een echte Cassidy als je de serie kent
Je bent soms erg vermoeiend met al die vragenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:05 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve evil. Ik ben een echte Cassidy als je de serie kent
Ik stel jou geen vragen toch?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent soms erg vermoeiend met al die vragen
Jij zou totaal geen aandacht krijgen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:11 schreef UitStraling het volgende:
Met Cas en Stray nu in groot bed liggen, gaan ze ruzie maken over welke serie op Netflix te kijken terwijl ik daar met blauwe ballen een beetje lig te liggen zo
Hmmm, beter liggen er 2 mannen in mijn bed.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:11 schreef UitStraling het volgende:
Met Cas en Stray nu in groot bed liggen, gaan ze ruzie maken over welke serie op Netflix te kijken terwijl ik daar met blauwe ballen een beetje lig te liggen zo
Meen je dat?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hmmm, beter liggen er 2 mannen in mijn bed.
Een beetjequote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:12 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij zou totaal geen aandacht krijgen.
Een paar maanden geleden vond je me leuk ^^quote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus dan ben je niet vermoeiend bedoel je?
Grapjas
Ouchquote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou Irish het bed uit stampen en proberen het hart van Stray voor altijd een tikje sneller te laten slaan.
Eeeuhm ligt eraan hoe.quote:
In everyone's brain klinkt alles spannender.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie Spaanse vrouwen maar klink spannender als dat het is
Wat heeft financieel met dit alles te maken?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:26 schreef UitStraling het volgende:
Hekel aan luie mensen omdat ik eigenlijk financieel onafhankelijk ben maar van mezelf keihard moet werken terwijl ik eigenlijk lui en een extreem laalaah persoon ben.
Ja als je geld hebt voor de komende 18 generaties is het eigenlijk vrij dom om te werken om jezelf te bewijzen of niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:27 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wat heeft financieel met dit alles te maken?
Dat ik je soms vermoeiend vind wil niet zeggen dat ik je dan niet leuk vindquote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:14 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden vond je me leuk ^^
Ik stel altijd vragen omdat dat de enige manier is om mensen te leren kennen.
Ok.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:29 schreef lrishCassidy het volgende:
Mijn vriend verdient veel geld. Heeft ie ook erg hard voor gewerkt.
Ik hield niet minder van hem toen de situatie anders was.
Hij vind het belangrijker dan ik.
Ow, hoiquote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je geld hebt voor de komende 18 generaties is het eigenlijk vrij dom om te werken om jezelf te bewijzen of niet.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:29 schreef lrishCassidy het volgende:
Mijn vriend verdient veel geld. Heeft ie ook erg hard voor gewerkt.
Ik hield niet minder van hem toen de situatie anders was.
Hij vind het belangrijker dan ik.
Boeit me geen donder maar ik heb ook weer helemaal niks met mensen die niet mee kunnen komen omdat ze te dom, te achterbuurt of te simpel zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:31 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik persoonlijk geef geen reet om geld en status.
Jullie?
Nope, maar het is wel een beetje arrogant.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:31 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik persoonlijk geef geen reet om geld en status.
Jullie?
Dan zou je irl een issue hebben met mij vrees ik. ^^quote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boeit me geen donder maar ik heb ook weer helemaal niks met mensen die niet mee kunnen komen omdat ze te dom, te achterbuurt of te simpel zijn.
Ja dat weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:34 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dan zou je irl een issue hebben met mij vrees ik. ^^
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 03:50 schreef UitStraling het volgende:
Mijn plaatje van Kate was voor Stray bedoeld
Echt?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 04:11 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
No Disney, echt wat zie je daar in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |