SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teams:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit jaar zonder Raybar, maar met Jermeen
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Reyes dit jaar
UK Open dan nog aardig. Maar op de vloer is het niet veel.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Dat krijg je al gauw bij een dartwedstrijd.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2019 22:47:26 ]![]()
Volgende ronde is 2x Singles en dan eventueel koppels als decider toch?You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Wie mag trouwens bepalen wie tegen wie mag spelen? Moet je dezelfde 1/2 structuur het hele toernooi aan houden? Andere landen zouden beter de beste darter tegen Jermaine kunnen laten spelen.![]()
Emma Wortelboer.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:50 schreef Thezeurminator het volgende:
Wie mag trouwens bepalen wie tegen wie mag spelen? Moet je dezelfde 1/2 structuur het hele toernooi aan houden? Andere landen zouden beter de beste darter tegen Jermaine kunnen laten spelen.![]()
Team mag zelf kiezen wie als 1e gaat. MVG is te arrogant om als 2e te gaan dus andere teams kunnen tactisch spelen jaquote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:50 schreef Thezeurminator het volgende:
Wie mag trouwens bepalen wie tegen wie mag spelen? Moet je dezelfde 1/2 structuur het hele toernooi aan houden? Andere landen zouden beter de beste darter tegen Jermaine kunnen laten spelen.
En je mag wisselen gedurende het toernooiYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Maar wanneer moet je die lijst inleveren? Anders kan je beter wachten met het bekend maken.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:52 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Team mag zelf kiezen wie als 1e gaat. MVG is te arrogant om als 2e te gaan dus andere teams kunnen tactisch spelen ja
En je mag wisselen gedurende het toernooi![]()
Voor de wedstrijd gewoon volgens mij.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:53 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Maar wanneer moet je die lijst inleveren? Anders kan je beter wachten met het bekend maken.
Dus bijv. Nederland zegt: tegen Polen willen we in het eerste potje MVG en in het tweede potje Wattimena
Polen zegt: tegen Nederland willen we in het eerste potje Kanik en in het tweede potje Ratajski
Dus krijg je MVG - Kanik en Wattimena - RatajskiYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Ik vraag mij af wat er gebeurd als Klaassen een opmars gaat maken op de order or merit. Zou hij dit toernooi dan gaan spelen met MVG?![]()
Dat is al vaker gebeurd. Toen speelde Raya altijd ipv Klaasen. MvG wil niet met Jelle spelen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:58 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik vraag mij af wat er gebeurd als Klaassen een opmars gaat maken op de order or merit. Zou hij dit toernooi dan gaan spelen met MVG?![]()
Nee, gaat nooit gebeuren. Die afspraak staat gewoon.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:58 schreef Thezeurminator het volgende:
Beetje afgezaagd onderwerp niet?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 23:01 schreef Thezeurminator het volgende:
Is er ook gewoon een afspraak bij RTL dat ze het nooit over Jelle's verleden hebben?![]()
Waarom is Belgie-Duitsland niet in het avond programama? Zeker ook omdat het toernooi in Hamburg is. Rare keuze van PDC imo.![]()
RTL heeft geen reet in te brengen qua programmeringquote:Op vrijdag 7 juni 2019 23:04 schreef Thezeurminator het volgende:
Waarom is Belgie-Duitsland niet in het avond programama? Zeker ook omdat het toernooi in Hamburg is. Rare keuze van RTL imo.![]()
Ik wou PDC/Sky zeggen, my bad.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
RTL heeft geen reet in te brengen qua programmering![]()
Misschien hebben ze nog middagkaarten over die verkocht moetenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 23:04 schreef Thezeurminator het volgende:
Waarom is Belgie-Duitsland niet in het avond programama? Zeker ook omdat het toernooi in Hamburg is. Rare keuze van PDC imo.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Forum Opties Forumhop: Hop naar: