abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juni 2019 @ 12:07:36 #151
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187303838
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah het EK en WK hebben zo allebei 7 wedstrijden, net zoveel als het WK met 32 landen normaal gesproken heeft dus dat is best te doen.

Nederland heeft alleen wel een probleem als Frenkie er niet bij is, zelfs het centrum achterin is nog wel op te vangen. We hoeven geen types als Ooijer meer in te brengen bij één blessure.
ja en hoe vaak zijn die gewonnen? :)
  vrijdag 7 juni 2019 @ 12:08:13 #152
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187303844
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja en hoe vaak zijn die gewonnen? :)
Elke editie van het EK en WK zijn tot nu toe gewonnen door een land.
Oh.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 12:11:00 #153
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187303873
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Elke editie van het EK en WK zijn tot nu toe gewonnen door een land.
:+ je onderschat dat gewoon een beetje
pi_187303899
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Exact. Spelen tegen Engeland en Portugal is toch ook veel aantrekkelijker dan de zoveelste Andorra en Slowakije uit voor de kwalificatie.
Inderdaad

In de lijsten van meest waardevolle cups zal deze dan ook best hoog komen te staan qua prestige in de wereld. De Europese beker staat in waarde bv al boven de Copa America en andere continentale prijzen qua aanzien, puur omdat Europa vaak over de hele linie de beste teams aanlevert op WK's. In heel de wereld kijkt men bv ook naar de Champions League maar kijkers bij de andere cups zijn er nauwelijks.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 12:15:03 #155
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187303913
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

:+ je onderschat dat gewoon een beetje
Muah zelfs ik heb al genoeg toernooien nu gezien waarin een underdog ver kan komen, of was jij zo onder de indruk van Portugal in 2016? Ja die hadden Ronaldo, maar zelfs toen hij geblesseerd uitviel in de finale wonnen ze nog door fucking Eder. Dus het kan echt wel allemaal met wat geluk, Depay op een goede dag is ook gewoon een gevaarlijke aanvaller.

Nee het EK winnen volgend jaar sluit ik niet uit.
Oh.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 12:26:16 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187304036
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah zelfs ik heb al genoeg toernooien nu gezien waarin een underdog ver kan komen, of was jij zo onder de indruk van Portugal in 2016? Ja die hadden Ronaldo, maar zelfs toen hij geblesseerd uitviel in de finale wonnen ze nog door fucking Eder. Dus het kan echt wel allemaal met wat geluk, Depay op een goede dag is ook gewoon een gevaarlijke aanvaller.

Nee het EK winnen volgend jaar sluit ik niet uit.
dat zou ook kunnen maar favoriet is wat anders
  vrijdag 7 juni 2019 @ 12:27:10 #157
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187304050
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat zou ook kunnen maar favoriet is wat anders
Maar dat zeg ik ook nergens :+
Oh.
  Moderator vrijdag 7 juni 2019 @ 12:39:46 #158
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_187304193
ib4 CR7 in de 116e minuut
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_187304404
Wat vonden we overigens van deze tantoe lange reclame in de rust?

pi_187304976
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 12:57 schreef Craptacular het volgende:
Wat vonden we overigens van deze tantoe lange reclame in de rust?

zum kotzen
pi_187305066
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 11:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik heb het niet gezien alleen de hoogtepunten/goals maar ze zijn zo lekker arrogant op basis van niks
Wat betreft clubvoetbal kan ik mij dat goed voorstellen, vooral tussen de Engelse clubs onderling. Maar wat betreft het nationale elftal valt dat reuze mee hoor. Goedgezinde mensen weten dat het niet zo heel veel voorstelt en de banter vliegt je om de oren.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 14:33:53 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187305432
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 13:56 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Wat betreft clubvoetbal kan ik mij dat goed voorstellen, vooral tussen de Engelse clubs onderling. Maar wat betreft het nationale elftal valt dat reuze mee hoor. Goedgezinde mensen weten dat het niet zo heel veel voorstelt en de banter vliegt je om de oren.
ze hebben zowel in het clubvoetbal als in het nationale voetbal en zelfs met een nonsport als bijvoorbeeld darten, het maakt niet uit waar ze aan mee doen de houding van "we are going to bring it home" dat velen beter weten doet daar niets aan af
  vrijdag 7 juni 2019 @ 14:40:13 #164
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_187305502
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 14:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze hebben zowel in het clubvoetbal als in het nationale voetbal en zelfs met een nonsport als bijvoorbeeld darten, het maakt niet uit waar ze aan mee doen de houding van "we are going to bring it home" dat velen beter weten doet daar niets aan af
Ach, laat ze lekker. Ik vind het wel amusant.
pi_187305574
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 14:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is voor een groot deel satire.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 15:11:00 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187305851
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ach, laat ze lekker. Ik vind het wel amusant.
zeker als ze maar verliezen uiteindelijk
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 14:47 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Dat is voor een groot deel satire.
ja dat maken ze er van :)
  vrijdag 7 juni 2019 @ 15:15:40 #167
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187305901
quote:
Er staan zoveel namen daarin die er niet in horen.
pi_187306143
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 11:21 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Over arrogant gesproken: ben ik de enige die me weer gestoord heeft aan die gebaartjes bij Memphis en co na de goals?
Waarschijnlijk niet, maar laat die jongens lekker. Ze hebben een ingestudeerd "feestje" dat legde hij na afloop ook uit toen er naar gevraagd werd.

Als zij dat leuk vinden prima toch? Hoezo is dat een probleem?
pi_187306159
Overigens vind ik deze winst wel een heel kleine Ajax payback. Heel klein dan.

Maar wel aanwezig. :7
  vrijdag 7 juni 2019 @ 15:40:26 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187306208
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 15:35 schreef Craptacular het volgende:
Overigens vind ik deze winst wel een heel kleine Ajax payback. Heel klein dan.

Maar wel aanwezig. :7
kinderhand is gauw gevuld
pi_187306394
Ondertussen in The Guardian:

There was a moment of double-take deep into the second half of a steamy, slightly wild Nations League semi-final at the Estádio D Afonso Henriques. Frenkie de Jong took the ball in his own penalty area facing the Dutch goal and straight away heard the thundering hooves of Fabian Delph at his back, the white shirts sensing a turnover.

De Jong did something surprising. He slowed to a walk, floated left, half-turned, then flipped back the other way. Without looking up, but sure in his movements, he fizzed a hard, flat pass out 40 yards to a free orange shirt, the weight of the day, the breath of Delph, the dying moments of a semi-final, falling away from his shoulders like an evening mist.

It was a moment of entirely natural grace and a glimpse in microcosm of a sporting culture. De Jong was not following a plan or acting under some earnestly undertaken notion of DNA and blueprints. He does not have any other way to play. This is the only way he gets on the pitch from academy to first team, as the guy who takes the ball and keeps it and finds the space around him.

In the first half he had done something similar in the centre circle, taking the ball and changing direction three times before deciding which way to move, feet moving at different angles from the average human biped. Some footballers run like thoroughbreds. Some run like carthorses. De Jong is like a footballing unicorn, all magic dust and rainbows and feet that barely leave an imprint. By the final whistle he had touched the ball 108 times, and had a 97% passing accuracy, not so much running the game as elegantly ushering it along.
pi_187306502
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 15:50 schreef fliert het volgende:
Ondertussen in The Guardian:

There was a moment of double-take deep into the second half of a steamy, slightly wild Nations League semi-final at the Estádio D Afonso Henriques. Frenkie de Jong took the ball in his own penalty area facing the Dutch goal and straight away heard the thundering hooves of Fabian Delph at his back, the white shirts sensing a turnover.

De Jong did something surprising. He slowed to a walk, floated left, half-turned, then flipped back the other way. Without looking up, but sure in his movements, he fizzed a hard, flat pass out 40 yards to a free orange shirt, the weight of the day, the breath of Delph, the dying moments of a semi-final, falling away from his shoulders like an evening mist.

It was a moment of entirely natural grace and a glimpse in microcosm of a sporting culture. De Jong was not following a plan or acting under some earnestly undertaken notion of DNA and blueprints. He does not have any other way to play. This is the only way he gets on the pitch from academy to first team, as the guy who takes the ball and keeps it and finds the space around him.

In the first half he had done something similar in the centre circle, taking the ball and changing direction three times before deciding which way to move, feet moving at different angles from the average human biped. Some footballers run like thoroughbreds. Some run like carthorses. De Jong is like a footballing unicorn, all magic dust and rainbows and feet that barely leave an imprint. By the final whistle he had touched the ball 108 times, and had a 97% passing accuracy, not so much running the game as elegantly ushering it along.
Mooie woorden. _O_

Hij is qua speelstijl enorm herkenbaar met zijn schijnbewegingen en krijgt het bijna altijd voor elkaar om vooruit te spelen. Unieke speler die maar eens in de zoveel tijd wordt geboren.
pi_187309707
Leuk bedragje dat ze in Zeist mogen bijschrijven als ze dit toernooi winnen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_187310909
quote:
In de wat beter beoordeelde lijsten zou Pickford niet erg hoog eindigen. Ik vond 'm gisteren ook vrij clownesk overkomen; hij deed in het begin wat laconiek alsof hij alles onder controle had en dat kun je doen bij een riante voorsprong en vele mooie saves, maar dat moet je niet doen als je tegen een tegenstander speelt die je team onder de duim heeft. Gepaste terughoudendheid is dan wel gewenst.
pi_187311283
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Huh?
[..]

Ik voelde ook wel een beetje spanning :)
[..]

Dat niet omdat je niet zo'n toernooisfeer hebt en er hier vaker een winnaar van zal zijn (elke twee jaar), maar gewoon de eerste zijn die hem wint. Prima.
De interesse voor oefenwedstrijden is 0, dus logisch dat het iets boeiender is. Maar alsnog stelt het geen fuck voor. Zie je Engeland al met een B tean op het WK, lol.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')