Op basis van de best league in the world.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien alleen de hoogtepunten/goals maar ze zijn zo lekker arrogant op basis van niks
@onlogisch @GGMMquote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb me eigenlijk alleen geïrriteerd aan de acties van memphis...
@onlogischquote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ze waren het al lang voor die tijdquote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op basis van de best league in the world.
Met buitenlanders als de beste spelers, beste trainers en het grootste deel van de fanschare.
De ligt zou lantaarnopsteker zijn geworden. Xdquote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af wat van bepaalde spelers en coaches was geworden een paar eeuwen geleden toen voetbal nog niet bestond.
[..]
Maar toen was het toernooi al 16 jaar oud dus had het al meer prestige, we moeten maar over 16 jaar kijken hoe we over de Nations League denken. Misschien zien we het als een soort Confederations Cup, misschien als iets meer.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De ligt zou lantaarnopsteker zijn geworden. Xd
Zeker.quote:
Z'n vader is apotheker toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker.
Weet niet uit wat voor milieu die jongen komt.
als je met 17 al miljonair bent kan je het met havo ook wel afquote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Z'n vader is apotheker toch?
Hm, volgens mij toch niet. De Ligt is wel op vwo begonnen en later na de havo overgestapt. Hij lijkt me ook een van de nozeler voetballer in de eredivisie.
Wat is hij na de havo gaan doen dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Z'n vader is apotheker toch?
Hm, volgens mij toch niet. De Ligt is wel op vwo begonnen en later na de havo overgestapt. Hij lijkt me ook een van de nozeler voetballer in de eredivisie.
Tussenjaartjequote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is hij na de havo gaan doen dan?
zo werkt dat nu eenmaal, denk dat ze qua niveau niet veel verschillen, beiden nog aardig ver van de topquote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:44 schreef Pleun2011 het volgende:
In Engeland zijn ze nogal negatief over hun eigen ploeg en erg positief over Nederland. Terwijl het een centimeter had gescheeld of ze hadden gewonnen en dan had je vast hele andere commentatoren gehad. Ik heb maar een uur gezien en vond Nederland alleen bij vlagen goed, aanvallend zie je dat we duidelijk kwaliteit missen. Maar het is al een stuk beter dan een paar jaar terug.
Yep.. Engelsen zien Oranje zelfs EK worden maar daarvoor missen we aanvallend net teveel kwaliteit. Maar Engeland vind ik helemaal niks eigenlijk. Nauwelijks creativiteit, vreselijk vervelende ploeg om te zien spelen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo werkt dat nu eenmaal, denk dat ze qua niveau niet veel verschillen, beiden nog aardig ver van de top
Muah valt ook wel mee, ook de topteams hebben hun gebreken. En Nederland heeft ook gewoon twee keer vrij goed gespeeld tegen wereldkampioen Frankrijk en het was drie keer vrij close met Duitsland. Dus wie is dan 'de top' volgens jou?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo werkt dat nu eenmaal, denk dat ze qua niveau niet veel verschillen, beiden nog aardig ver van de top
EK kan je ook wel worden met dit materiaal hoor, moet een beetje meezitten met de loting uiteraard maar het is niet onmogelijk. Je kan beter kijken naar wat we wel hebben, en daarbij kan er nog veel gebeuren in één seizoen qua ontwikkeling van spelers.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Yep.. Engelsen zien Oranje zelfs EK worden maar daarvoor missen we aanvallend net teveel kwaliteit. Maar Engeland vind ik helemaal niks eigenlijk. Nauwelijks creativiteit, vreselijk vervelende ploeg om te zien spelen.
Frankrijk Spanje Duitsland schat ik toch echt wel hoger in en dan gaat het ook om selectie mogelijkheden, dat is bij NL natuurlijk wel heel mager, de eerste 11 is al armoedigquote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah valt ook wel mee, ook de topteams hebben hun gebreken. En Nederland heeft ook gewoon twee keer vrij goed gespeeld tegen wereldkampioen Frankrijk en het was drie keer vrij close met Duitsland. Dus wie is dan 'de top' volgens jou?
Wel hoger, maar niet onbereikbaar veel hoger dat we die toplanden niet kunnen verslaan op een goede dag. Nederland is gewoon een taaie subtopper, en in knockoutcompetities zoals het EK en WK heb je dan kansen genoeg om ver te komen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frankrijk Spanje Duitsland schat ik toch echt wel hoger in en dan gaat het ook om selectie mogelijkheden, dat is bij NL natuurlijk wel heel mager, de eerste 11 is al armoedig
een outsider ja zou kunnen, het is ook een nadeel dat de toernooien steeds groter worden, daar heb je een brede selectie voor nodigquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel hoger, maar niet onbereikbaar veel hoger dat we die toplanden niet kunnen verslaan op een goede dag. Nederland is gewoon een taaie subtopper, en in knockoutcompetities zoals het EK en WK heb je dan kansen genoeg om ver te komen.
Weet ik niet, volgens mij iets met mensen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is hij na de havo gaan doen dan?
@GGMMquote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
@onlogischquote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Muah het EK en WK hebben zo allebei 7 wedstrijden, net zoveel als het WK met 32 landen normaal gesproken heeft dus dat is best te doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
een outsider ja zou kunnen, het is ook een nadeel dat de toernooien steeds groter worden, daar heb je een brede selectie voor nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |