Vergeet t maar, zat 35+'ers, man en vrouw die " de spanning missen" en dat dan maar buiten de deur zoekenquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:19 schreef phoenyx het volgende:
Tot je 20ste a 24e ofzo is het niet raar om een keer gedaan te hebben. Daarna wordt het wel een beetje raar
Oke, TS vroeg naar mijn ervaring in mijn omgeving, vroeger gingen wel meer mensen vreemd, nu ze een gezin hebben niet meer. Dus ja kan best zo zijn dat ik in een uitzonderingsgroep zit maar bij mij lijken ze nu niet meer vreemd te gaanquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vergeet t maar, zat 35+'ers, man en vrouw die " de spanning missen" en dat dan maar buiten de deur zoeken
Das wel erg zeg.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:38 schreef Autoscooter het volgende:
Dit is wel één van de ergste die ik ooit gehad hebNog altijd trots op mezelf dat ik
hier niet op in ben gegaan aangezien ik toen toch al een klein jaar droog stond. Maar die dude zijn chick neuken terwijl zijn ma op sterven ligt ging me net even iets te ver.
Maar antwoord op je vraag: ja dit gebeurt veel. Ik denk het meest onder de 25 (als relaties nog niet zo serieus zijn) en boven de 35 (als serieuze relaties saai en eentonig worden)
21-06-2017 02:36
Hi : ) Jammer dat ik je niet echt gesproken heb vanavond. Hoe is het met je?
Toen ik je zag vanavond miste ik onze tijd wel heel erg hoor
21-06-2017 07:25
Hee, ja gaat top! met jou dan?
Je hebt al een tijdje een relatie nu toch of is dat over?
21-06-2017 09:57
Gaat ook goed hoor en heb (nog) een relatie! Wel veel stress, de moeder van ##Naam vriend## is terminaal dus het is even best wel heftig bij ons.
Jij nog single toch? Mocht je nog eens een keer samen iets leuks willen doen (bij voorkeur bed activiteiten) dan zeg ik zeker geen nee : P ; )
22-06-2017 13:33
Oh wat heftig, sterkte daarmee jullie!
Einde chatgesprek
Typ een chatbericht...
Yep, en een van de allerbraafste meisjes die er bestaan (type op zaterdagavond koffie drinken bij oma). Dquote:
Wat respectloos zeg ...quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:38 schreef Autoscooter het volgende:
Dit is wel één van de ergste die ik ooit gehad hebNog altijd trots op mezelf dat ik
hier niet op in ben gegaan aangezien ik toen toch al een klein jaar droog stond. Maar die dude zijn chick neuken terwijl zijn ma op sterven ligt ging me net even iets te ver.
Maar antwoord op je vraag: ja dit gebeurt veel. Ik denk het meest onder de 25 (als relaties nog niet zo serieus zijn) en boven de 35 (als serieuze relaties saai en eentonig worden)
21-06-2017 02:36
Hi : ) Jammer dat ik je niet echt gesproken heb vanavond. Hoe is het met je?
Toen ik je zag vanavond miste ik onze tijd wel heel erg hoor
21-06-2017 07:25
Hee, ja gaat top! met jou dan?
Je hebt al een tijdje een relatie nu toch of is dat over?
21-06-2017 09:57
Gaat ook goed hoor en heb (nog) een relatie! Wel veel stress, de moeder van ##Naam vriend## is terminaal dus het is even best wel heftig bij ons.
Jij nog single toch? Mocht je nog eens een keer samen iets leuks willen doen (bij voorkeur bed activiteiten) dan zeg ik zeker geen nee : P ; )
22-06-2017 13:33
Oh wat heftig, sterkte daarmee jullie!
Einde chatgesprek
Typ een chatbericht...
Valt wel mee.. ieder die vreemdgaat is wat dat betreft zogenaamd respectloos, maar ze heeft respect genoeg voor hem om het niet in een moeilijke periode uit te maken. Ze is gewoon het gedoe wel zat en zoekt voor haarzelf wel wat plezier wat haar vriend haar blijkbaar niet genoeg geeftquote:
Watquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Valt wel mee.. ieder die vreemdgaat is wat dat betreft zogenaamd respectloos, maar ze heeft respect genoeg voor hem om het niet in een moeilijke periode uit te maken. Ze is gewoon het gedoe wel zat en zoekt voor haarzelf wel wat plezier wat haar vriend haar blijkbaar niet genoeg geeft
Voor iemand die zo fel tegen vreemdgaan is kom je wel heel vaak met die mensen in aanraking..quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:00 schreef roos94 het volgende:
Ja, iedereen die ik ken is wel eens vreemdgegaan. Maar onze relatie gaat zo slecht. Ik krijg nooit seks. Ik voel geen intimiteit meer met mijn partner. Het was maar 1 keertje. Ik was dronken. Ze is zelf eerder vreemdgegaan dus nu staan we quitte. Ben verliefd op een ander maar durf het niet uit te maken. Ik werd opeens gezoend en was te geschrokken om het tegen te houden. Het betekende niets want het was enkel lust.
Kan wel FF doorgaan hoor wat ik in de loop der jaren voor onzin voorbij heb horen komen...
Moet ik echt een lijstje voor je opnoemen ja?quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:06 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Voor iemand die zo fel tegen vreemdgaan is kom je wel heel vaak met die mensen in aanraking..
Uh nee? Daar vroeg ik niet om tochquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Moet ik echt een lijstje voor je opnoemen ja?
Ach tokkiebuurt heeft daar helermaal niets mee te maken hoor. Het gebeurt in de beste buurten.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:14 schreef roos94 het volgende:
ik kom uit een tokkiebuurt waar loyaliteit blijkbaar niet echt heel hoog in het vaandel staat.
Dat van je ouders klinkt als mishandeling. Niet per definitie dat het vreemdgaan het meest erg was, maar eerder dat er geen respect was. Psychische en dus ook fysieke mishandeling. Er was dus sprake van huiselijk geweld.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Moet ik echt een lijstje voor je opnoemen ja?
Ok, daar gaan we.
Eerste aanraking met vreemdgaan was mijn idiote vader die mijn moeder bedroog. Deed ie al nog voor mijn geboorte en ging leuk door tot in mijn puberteit(toen stierf hij). Heb mijn moeder flink kapot zien gaan hieraan en de hele ellende van dichtbij meegemaakt. Hoe mijn moeder smsjes vond, fotos etc. Denk dat hier mijn grote afkeer voor vreemdgaan is begonnen. Als je 8 bent en je je vader je moeder tegen de geluidsboxen ziet gooien omdat ze probeerde in zijn telefoon te lezen dan verandert dat je kijk op zaken.
Op de middelbare school, meiden die bijzonder merkwaardige berichten zaten te pingen met andere jongens en hier over opschepten terwijl ze een vriendje hadden.
Een heel goeie ex vriendin van mij die mij opbiechtte dat ze haar vriend bedroog met een of andere idioot. Heb deze berichten doorgestuurd naar haar vriend en de vriendin vervolgens gedag gezegd.
Tante had relatie met mijn oom, oom had een ernstige spierziekte en is hier ook aan overleden. Zij ging vreemd terwijl hij op zijn sterfbed lag. Ik heb deze tante ook vertelt dat zij geen contact meer met mij hoeft op te zoeken. Dit is inmiddels 2 jaar geleden en niet meer gesproken ondanks herhaaldelijke pogingen vanuit haar kant.
Jaar of 4 geleden kwam ik erachter dat mijn moeder die vrijgezel was het aanpapte met een getrouwde man waarvan ik die man en vrouw ook vaag kende. Ben hier echt pislink om geworden, ook omdat het in ons huis was. Ik heb die vrouw een bericht op facebook gestuurd, nooit een reactie gekregen maar ze zijn nu gescheiden. Ik heb met mijn moeder geen contact meer, maar daar zit wel een langer verhaal achter( heeft ook borderline, abusive, middelenmisbruik en zit nu in gesloten opname).
Daarnaast zelf ook relatie gehad waarbij ik ben belazerd. Kreeg een appje van een meisje die zei dat ze mij iets moest vertellen. Dan weet je al snel genoeg hoe laat het is.
Dit zijn maar een aantal verhalen. Heb meerdere kennissen gehad waarbij het uitlekte dat ze buiten de deur snoepten, veel verhalen van vrienden hierover gehoord ook, ik kom uit een tokkiebuurt waar loyaliteit blijkbaar niet echt heel hoog in het vaandel staat. Maar goed, die mensen moeten zichzelf elke dag in de spiegel aankijken. Mijn geweten is schoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |