Goed nieuws, ik blijf gezellig.quote:
Janneke-ie.quote:
Mooie jongen als hij zijn haren af scheert.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
SOW de vriendin van Matthijs de Ligt.
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie jongen als hij zijn haren af scheert.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie jongen als hij zijn haren af scheert.
Maat van mij is zo'n verwijfde homo, stond hij op de foto met Matthijs vorige week, liet ik die foto zien zegt ze, zoooo je kunt echt wel zien dat het een relnicht is die John, wees ze op Matthijsquote:
Als je dat mooi vind had je beter tegen een balletje aan kunnen trappen dan naar de kweekschool te gaan.quote:
Wtf zeg je nouquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maat van mij is zo'n verwijfde homo, stond hij op de foto met Matthijs vorige week, liet ik die foto zien zegt ze, zoooo je kunt echt wel zien dat het een relnicht is die John, wees ze op Matthijs
Ja, rijk of knap ga ik nooit worden.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dat mooi vind had je beter tegen een balletje aan kunnen trappen dan naar de kweekschool te gaan.
Gelukkig en tevreden zijn is ook waardevol.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, rijk of knap ga ik nooit worden.
Het is niet anders.
Zou hem niet doen, hij heeft een aardappelhoofd.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat Matthijs een kasthomo is, kun je dus ook zien aan zijn vrouwenkeuze.
Klopt, schedelvorm is een van de meest onderschatte sexy eigenschappen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou hem niet doen, hij heeft een aardappelhoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |