Hij moet hierna nog 1 keertje toch? Gaat hem wel lukkenquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:25 schreef ES... het volgende:
[..]
Zeker! En hij ziet eruit alsof ie hierna nog wel een rondje kan!
tot hoe laat mogen ze fietsen dan?quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Hij moet hierna nog 1 keertje toch? Gaat hem wel lukken![]()
Wat een geluk met het weer hebben ze zeg, althans zoals het er nu uitziet daar, weet niet hoe het vanochtend was.
Stel je voor zeg!!!!quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:26 schreef mazaru het volgende:
Hiske belt voor ballonnen en veganhapjes.
Mevrouw vraagt of ze de hapjes al moet voorbereiden.
JA NATUURLIJK!! De utopianen gaan natuurlijk niet zelf de hapjes voorbereiden. Daar hebben ze geen tijd voor.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:26 schreef mazaru het volgende:
Hiske belt voor ballonnen en veganhapjes.
Mevrouw vraagt of ze de hapjes al moet voorbereiden.
JA NATUURLIJK!! De utopianen gaan natuurlijk niet zelf de hapjes voorbereiden. Daar hebben ze geen tijd voor.
Vanochtend was meer dan prima, alleen mistig. Nu wordt het een beetje warm, maar gelukkig wel beetje wind.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Hij moet hierna nog 1 keertje toch? Gaat hem wel lukken![]()
Wat een geluk met het weer hebben ze zeg, althans zoals het er nu uitziet daar, weet niet hoe het vanochtend was.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:27 schreef ES... het volgende:
[..]
Vanochtend was meer dan prima, alleen mistig. Nu wordt het een beetje warm, maar gelukkig wel beetje wind.
Jessie zal dan dol op jou zijnquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:28 schreef Dotteke het volgende:
Jessie wordt altijd gelukkig als ze hem een naar mannetje noemen, zegt hij
Hij denkt dan, yes, ik ben lekker bezig
quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:22 schreef Schakeltopia het volgende:
Volgens mij heb ik adriaan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je dat nu weer zeggen, nu moet ik lief over hem gaan doenquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:22 schreef Schakeltopia het volgende:
Volgens mij heb ik adriaan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minders pauzes maar geen klim.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:56 schreef ES... het volgende:
[..]
Ja, half 5 dacht ik, tegelijk met Adje. Maar met minder pauzes.
16 uurquote:
dan hoeft hij niet te treinen als hij niet naar Utopia komt. En hij zei zelf dat hij daar geen geld voor wilde omdat hij zwart reed maar dat wilde de Utopianen nietquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:20 schreef Dotteke het volgende:
Ze Utopianen betalen de trein reizen steeds voor Ikbal, ik snap niet waarom.
Hoe betaald hij de trein als hij niet in Utopia slaapt
Je bedoeld Haskequote:Op donderdag 6 juni 2019 15:37 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dan hoeft hij niet te treinen als hij niet naar Utopia komt. En hij zei zelf dat hij daar geen geld voor wilde omdat hij zwart reed maar dat wilde de Utopianen niet
Gewoon ongegeneerd zeggen dat hij zwart rijdt. Geen enkel schaamtegevoel.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:37 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dan hoeft hij niet te treinen als hij niet naar Utopia komt. En hij zei zelf dat hij daar geen geld voor wilde omdat hij zwart reed maar dat wilde de Utopianen niet
Hij zal ook geen bekeuringen krijgen. Vrij moeilijk te incasseren onder de derde brug linksquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon ongegeneerd zeggen dat hij zwart rijdt. Geen enkel schaamtegevoel.
Jij weet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zal ook geen bekeuringen krijgen. Vrij moeilijk te incasseren onder de derde brug links
dat maakt het ook lastig als ze eenmaal weer een woonadres hebben, dan weer iedereen ze weer te vinden. Dat wordt nog watquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zal ook geen bekeuringen krijgen. Vrij moeilijk te incasseren onder de derde brug links
Ik moet minder kijken. Van de week droomde ik dat er een enorme tattoo op mijn been zat. Ik was helemaal overstuur en schaamde me kapotquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:41 schreef Schakeltopia het volgende:
Keelie nog meer verminken, gaat goed met de klanten zie ik wel. Elke dag weer een andere utopiaan
Ik denk dat het aantal klanten dat afhaakt door de ontstekingen en reparaties alleen maar toeneemt. Er zal een daling van de omzet volgen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:42 schreef wildstar het volgende:
Het gaat weer goed met die gratis Plotteraars
Die dromen herken ik wel.En dat ze me dan in de COS uitlachen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet minder kijken. Van de week droomde ik dat er een enorme tattoo op mijn been zat. Ik was helemaal overstuur en schaamde me kapot
quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die dromen herken ik wel.En dat ze me dan in de COS uitlachen.
Erg he, ben haar al sssssssssssssssoooooooooooo satquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:44 schreef mazaru het volgende:
Die lex is fokking irritant met dat constante keiharde gelul van haar.
Ik schaam me niet ik heb over de 100 tattoos maar ben nog nooit terug geweest om bijgewerkt te worden laat staan een ontsteking gekregenquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet minder kijken. Van de week droomde ik dat er een enorme tattoo op mijn been zat. Ik was helemaal overstuur en schaamde me kapot
Ja en onze omvang wegenquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:44 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal klanten dat afhaakt door de ontstekingen en reparaties alleen maar toeneemt. Er zal een daling van de omzet volgen.
Tooooooooooo muchquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg he, ben haar al sssssssssssssssoooooooooooo sat
[ afbeelding ]
+1. Geouwehoer heel de tijd alsof ze er al 5 jaar in zit....quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alex zit in de middenfase.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Se komt pozitiviteit brengen maar se gaan eerzt genietuh weet jewel, een drankje doen ensoquote:
Ik ben blij met de twee die ik heb, maar die zijn alleen te zien voor intimiquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:46 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ik schaam me niet ik heb over de 100 tattoos maar ben nog nooit terug geweest om bijgewerkt te worden laat staan een ontsteking gekregen
Ja klopt, dat dus! Hoe is het toch mogelijk?quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:48 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Alex zit in de middenfase.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |