Doen!quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een fout gifje voor in de OP maar die kan eigenlijk echt niet
Borat!quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een fout gifje voor in de OP maar die kan eigenlijk echt niet
Ik zag sws een stuk minder vraagtekens aan staan.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:44 schreef MCH het volgende:
Ik werd wel blij van alle hartverwarmende berichten over mij tijdens m'n afwezigheid, de topics gingen ook een stuk minder snel.
Wat zeg je nouquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik zag sws een stuk minder vraagtekens aan staan.
was je weg?quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:44 schreef MCH het volgende:
Ik werd wel blij van alle hartverwarmende berichten over mij tijdens m'n afwezigheid, de topics gingen ook een stuk minder snel.
Gebruik je de app van oxxio niet? Die geeft best chille accurate informatie.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:54 schreef Vinniiee het volgende:
Begin van het jaar energievoorschot met ¤30 per maand verhoogd, omdat ik zogenaamd bij moest betalen op mijn eindafrekening volgens Oxxio. Krijg ik die net binnen; "u krijgt ¤273,23 terug"
Is het zeewater al warm?quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ik tijdens het zwemmen vanmorgen.
Maar waarom zou Oxxio een suggestie doen om mijn voorschot te verhogen, terwijl ik 6 maanden later een bericht krijg dat die ophoging dus blijkbaar niet nodig was.?quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Gebruik je de app van oxxio niet? Die geeft best chille accurate informatie.
Je krijgt je eigen geld terugquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar waarom zou Oxxio een suggestie doen om mijn voorschot te verhogen, terwijl ik 6 maanden later een bericht krijg dat die ophoging dus blijkbaar niet nodig was.?
Geen idee, toen ik terug overstapte naar Oxxio wilden ze ook een veel hoger maandbedrag maar heb gewoon het gemiddelde aangehouden van het afgelopen jaar, app zegt nu dat ik op 50 euro terug of bijbetalen zit bij de eindafrekeningquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar waarom zou Oxxio een suggestie doen om mijn voorschot te verhogen, terwijl ik 6 maanden later een bericht krijg dat die ophoging dus blijkbaar niet nodig was.?
Ik ben best benieuwd hoe plankton smaakt.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Walvissen zijn niet kieskeurig met temperatuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |