Nieuwe laptop kopenquote:Op woensdag 5 juni 2019 22:04 schreef 4HetSympathiekePortugal het volgende:
[..]
Je plaatje werkt helaas niet.
Nee.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:04 schreef Mansjester het volgende:
Het is me na de OP nog steeds niet helemaal duidelijk.
Als Nederland van Engeland wint en daarna van Zwitserland/Portugal,zijn we dan zeker van deelname EK?
Nee.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:04 schreef Mansjester het volgende:
Als Nederland van Engeland wint en daarna van Zwitserland/Portugal,zijn we dan zeker van deelname EK?
Zo ongeveer jaquote:Op woensdag 5 juni 2019 22:04 schreef Mansjester het volgende:
Neequote:Op woensdag 5 juni 2019 22:04 schreef Mansjester het volgende:
Huh je wint toch een ek ticketquote:Op woensdag 5 juni 2019 22:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je wint geen kut met dit toernooi.
Alleen geld en een lelijke beker.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh je wint toch een ek ticket
NU SNAP IK ER NIKS MEER VAN
Nee. Het zijn gewoon veredelde oefenpotjes met een flopbeker en wat centjes op het spel.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh je wint toch een ek ticket
NU SNAP IK ER NIKS MEER VAN
???quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom maken we deze 2 potjes dan zo belangrijkquote:Op woensdag 5 juni 2019 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Als je de kwalificatie verneukt heb je een vangnet van play-offs volgend jaar maart.
Meen jequote:Op woensdag 5 juni 2019 22:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee. Het zijn gewoon veredelde oefenpotjes met een flopbeker en wat centjes op het spel.
Je kan eerste winnaar ooit wordenquote:Op woensdag 5 juni 2019 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom maken we deze 2 potjes dan zo belangrijk
Wel mooie hype is er gecreëerdquote:Op woensdag 5 juni 2019 22:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee. Het zijn gewoon veredelde oefenpotjes met een flopbeker en wat centjes op het spel.
Dit is dus gewoon net zoiets als de maspolalmascupquote:Op woensdag 5 juni 2019 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan eerste winnaar ooit worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |