Ach hemel ook zo piercing in de tongquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
https://i.gyazo.com/80d5503fee08658e7b16c694234d7539.png
quote:
quote:
Gaan met die banaan!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:27 schreef QuarterBack het volgende:
Gerrie wil geen echte relatie weet je, dingetjes, van joh weetje die Frennie , drama enzo weetje van joh
Maar wel neuken
Door die vreemde hoge wenkbrauwen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:28 schreef Ranah het volgende:
lex' uiterlijk doet me ook wel vaak aan rowena denken
En de jukbeenderen.quote:
De steun van DubbelD heeft 'ie al, Lexi geilt op "stelletjes" wie er met wie neukt en nog nietquote:
Hoeveel geld heeft dat dj gebeuren met apparatuur en dj-lessen wel niet gekost?quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Over dat eten weggooien heeft Gerrit wel gelijk.
O is het er zo een, ja voor haar ziet er geen neuk voer in, ik zie niet een van die jongen knapen er boven opduiken.quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:31 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
De steun van DubbelD heeft 'ie al, Lexi geilt op "stelletjes" wie er met wie neukt en nog niet
Casting heeft eindelijk een keer goed werk geleverd
Oh echtquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zodeju: Bas was in UTO1 met bitcoins bezig.
Dat antwoord is duidelijk, zijn verdienste als DJ is 0.0 en verder is hij alleen popi als wijfeneukerquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:31 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hoeveel geld heeft dat dj gebeuren met apparatuur en dj-lessen wel niet gekost?
Hoeveel geld heeft Gerrit verdiend voor de groep?
Wat erg he, denk zeg maar niks maar zo nep als je ziet waar ze beginnen en dan die boog.....verschrikkelijk.....quote:
Ik bespeur al dat beetje zieligheid om de hoek, nou heeft DubbelD niets om een stelletje mee te wordenquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is het er zo een, ja voor haar ziet er geen neuk voer in, ik zie niet een van die jongen knapen er boven opduiken.
Ze wil zich o zo graag jong voelen en jong er uit zien maar helaas niet gelukt
Er komen binnen kort nieuwe, wie weet komt der wel een ouwe pik voor de binnenquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:36 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik bespeur al dat beetje zieligheid om de hoek, nou heeft DubbelD niets om een stelletje mee te worden
Dat dus.quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:38 schreef Mumbojumbo het volgende:
Greet is net het jaloerse kleine broertje, gesteund door His het lelijke buurmeisje.
Op een gegeven moment krijgen ze allemaal Jessie door, zelfs een Gerritquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wel een beetje naar dit van Gerrit.Lijkt op natrappen.
Hij heeft de stand van de poll zeker gezien....quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:38 schreef Mumbojumbo het volgende:
Greet is net het jaloerse kleine broertje, gesteund door His het lelijke buurmeisje.
Die 50 jarige bodybuilder met een afgetraind lichaam en een slang van 30cm Full Eiwit , reken maar uit dat alle sportscholen al aangeschreven zijnquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komen binnen kort nieuwe, wie weet komt der wel een ouwe pik voor de binnen
quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:38 schreef Mumbojumbo het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:39 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Die 50 jarige bodybuilder met een afgetraind lichaam en een slang van 30cm Full Eiwit , reken maar uit dat alle sportscholen al aangeschreven zijn
Die types zijn er genoeg.quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:39 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Die 50 jarige bodybuilder met een afgetraind lichaam en een slang van 30cm Full Eiwit , reken maar uit dat alle sportscholen al aangeschreven zijn
Als hij Jessie weer mee krijgt om iemand anders op de bank te krijgen wellicht, maar weet niet of Jessie dat weer ziet zitten.quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:39 schreef Dotteke het volgende:
Ger denkt dat hij dit keer de lul is en op de bank komt
Boeit me niet, maar het is wel lachen
His denkt dat hij de dans weer gaat ontspringen
Denk dat Jessie dit keer met Merel bespreekt wie hij op de bank wil hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als hij Jessie weer mee krijgt om iemand anders op de bank te krijgen wellicht, maar weet niet of Jessie dat weer ziet zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |