Jij kan m'n reet likkenquote:Op donderdag 6 juni 2019 12:15 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Je kan een mail sturen naar Forum@Fok.nl
Bans worden niet besproken
Deed cachet dat ook wel eens?quote:
Vanwege de gezelligheidquote:Op donderdag 6 juni 2019 12:49 schreef McGrath het volgende:
waarom komen willekeurige blauwen altijd hier?
Nee jij dan, zure graftakquote:Op donderdag 6 juni 2019 12:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is echt bullshit zolang jij hier bent
vaarwelquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:05 schreef Myrr het volgende:
Euthanasie van Myrr duurt even, maar ik ga alvast. Gegroet mensen.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:05 schreef Myrr het volgende:
Euthanasie van Myrr duurt even (of ik doe iets verkeerd), maar ik ga alvast. Gegroet mensen.
Ja kreeg een dm dat mensen erachter zijn dat ik hier zit en het lekker besproken is onderlingquote:
Hun dikke hoerenmoedersquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja kreeg een dm dat mensen erachter zijn dat ik hier zit en het lekker besproken is onderling
Dus ewaja.
Ja, behalve van degene die dm'dequote:
Heh?quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja kreeg een dm dat mensen erachter zijn dat ik hier zit en het lekker besproken is onderling
Dus ewaja.
Ja kreeg een dm dat mensen erachter zijn dat ik hier zit en het lekker besproken is onderlingquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus ewaja.
Uh ja ok.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus ewaja.
Roland zocht jou.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
Heb crack ook vaak besproken in de teamvergadering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |