Nee, de echte vraag is wie er gezegd heeft dat het uitverkocht wasquote:Op dinsdag 24 september 2019 05:30 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat die emotie gespeeld is. Net zoals die spijtbetuiging over dat trollengedoe.
Maar de echte vraag is natuurlijk: was Patty ook aanwezig?
Al zijn trollen hadden gratis toegang heb ik begrepenquote:Op dinsdag 24 september 2019 08:01 schreef Samhain het volgende:
[..]
Nee, de echte vraag is wie er gezegd heeft dat het uitverkocht was
Ja,dàn gaat het hard.quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Al zijn trollen hadden gratis toegang heb ik begrepen
quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:32 schreef IriYe het volgende:
Dotan heeft maandag voor het eerst sinds ‘trollengate’ weer opgetreden in Nederland. De zanger maakte zijn comeback in een uitverkocht Paradiso in Ametwaar hij werd omarmd door het publiek, iets wat hem duidelijk emotioneerde. Vlak na opkomst klonk er een ovationeel en minutenlang applaus. Dotan was zichtbaar nerveus, slikte zijn tranen weg en herpakte zich.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 september 2019 01:32 schreef IriYe het volgende:
Vlak na opkomst klonk er een ovationeel en minutenlang applaus.
Hij is uit zijn inloopkast gekomen en heeft meteen maar wat liedjes gezongen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Heeft hij weer wat uitgevreten, dat het topic weer actief is?
Ja dat concert dus. Maar ik dacht even dat er weer meer aan de hand was.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij is uit zijn inloopkast gekomen en heeft meteen maar wat liedjes gezongen.
Is er ook:quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat concert dus. Maar ik dacht even dat er weer meer aan de hand was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |