abonnement Unibet Coolblue
pi_187272838
quote:
De zanger Dotan zou een grote hoeveelheid nepaccounts gebruiken om reacties op sociale media te beďnvloeden.
Dat blijkt uit onderzoek van de Volkskrant, waarbij zo'n 140 fictieve accounts werden geďdentificeerd. De gebruikers achter deze accounts doen zich voor als fans van de zanger op Facebook, Twitter en Instagram. Ze gebruiken verzonnen namen en foto's die van bestaande mensen zijn gestolen.

De accounts plaatsen likes en positieve reacties onder berichten die Dotan op sociale media plaatst. Bij sommige foto's van de zangers zou ongeveer de helft van alle likes afkomstig zijn van dit trollennetwerk. De positieve reacties moeten bestaande fans aansporen om ook positief te reageren.

Nepverhalen
De trolaccounts hebben op meerdere momenten verzonnen verhalen geplaatst. Dat gebeurde in bijvoorbeeld 2015, toen op Facebook een bericht verscheen over een ontmoeting tussen Dotan en een fan met leukemie. Dit bericht werd door meerdere media vervolgens overgenomen.

Meerdere accounts op Wikipedia zouden ook veelvuldig hebben geprobeerd om pagina's over de zanger te vullen met positieve, promotionele teksten. Daarbij werd ook gepoogd om een passage over zijn moeder te verwijderen. De accounts werden uiteindelijk van Wikipedia geschorst.

Niet op de hoogte
Ongeveer 45 van de ontdekte accounts zouden zijn gemaakt door een voormalige manager van Dotan, die zegt in opdracht van hem te hebben gehandeld. Een e-mail in handen van de Volkskrant zou dit verhaal ondersteunen. Het is onduidelijk wie de andere accounts sindsdien heeft gemaakt.

De muzikant zou contact opnemen met de manager als hij zichzelf op de radio hoorde. Zij kreeg dan de opdracht om met de nepaccounts positieve berichten over de uitzending te verspreiden.

De zanger beweert niet op de hoogte te zijn van het ingezette trollennetwerk. "Ik wil dat dit verdwijnt", vertelt hij. "Ik word er misselijk van als ik dit zie."
Bron: https://www.nu.nl/interne(...)dia-beinvloeden.html
En die hebben de Volkskrant gebruikt als bron (weet niet of die voor iedereen te lezen is):

- geen linkjes naar Volkskrant

Angela de Jong over het optreden van Dotan bij Humberto
quote:
Daar zat hij: Dotan. Na het ontluisterende Volkskrant-verhaal over een trollenleger en een gefantaseerde ontmoeting met een leukemiepatiënt, had hij zich een weekend lang schuil gehouden. Toen was er gistermiddag eerst een Facebook-verklaring en aan het einde van de avond schoof hij aan bij Late Night.

Een even logische als laffe keuze. Want Dotan weet dondersgoed dat hij bij Pauw of bij de al dagen fulminerende Ronald Molendijk in Boulevard en zelfs bij de immer vriendelijke Sybrand en Martine niet zo makkelijk wegkomt met halve antwoorden en ongeloofwaardige ontkenningen, als bij Humberto Tan.

En zo'n gesprek werd het dus ook. Wie dacht dat de hoogmis voor Marco Borsato van een paar maanden geleden het dieptepunt was in de geschiedenis van het RTL-programma, had buiten maandagavond gerekend.

Zijn neus groeide nog net niet, toen hij dat zei
In plaats van zich een kerel te tonen en schoon schip te maken, sprak Dotan van een 'hetze' en 'speculaties' en was hij toch vooral het slachtoffer. Het was wel heel vervelend wat hij allemaal over zich heen had gekregen. Niemand geloofde hem meer, klaagde hij. Hij gaf dan nog net toe dat hij in het begin van zijn carričre nep-socialmedia-accounts had ingezet, maar dat deed hij 'natuurlijk' allang niet meer. En dat verhaal over de leukemiepatiënt kwam echt niet uit zijn koker. Het stond wel onder een van zijn posts en op Linda Nieuws enzo, maar hij had het nooit gelezen. Echt niet. Zijn neus groeide nog net niet, toen hij dat zei.

Humberto deed wat er van hem werd verwacht: in plaats van tegengas gaf hij Dotan alle ruimte. De kritische vragen moesten komen van de andere gasten aan tafel als Leopold Witte en Fajah Lourens. Maar zij werden vakkundig genegeerd door Dotan én Humberto of er werd gewoon een filmpje ingestart.

Het was verbijsterend en pijnlijk om te zien hoe in twintig minuten twee mensen hun reputatie, en misschien zelfs wel loopbaan, om zeep hielpen. Dotan plaatste zichzelf definitief in het rijtje van ziekelijke bedriegers als Tara Singh Varma en Diederik Stapel. Humberto Tan bewees nog eens waarom zijn positie in Late Night al tijden onhoudbaar is. Ongelofelijk dat die man ooit de Sonja Barend Award voor beste tv-interview heeft gewonnen. De organisatie zou die prijs na maandagavond moeten terugvorderen.

'Blijf je wel schrijven? ' kweelde Humberto tot slot. Natuurlijk, zuchtte Dotan. Nooit gedacht dat ik deze zin nog eens zou schrijven, maar: wat miste ik Ronald Molendijk.
SOONY
pi_187272917
Nieuwe info sinds de afgelopen dagen....

quote:
Dotan maakt comeback met een emotioneel nieuw nummer
"Ik ben blij dat ik weer terug ben"

https://www.glamour.nl/ni(...)omeback-nummer-numb/
quote:
Trijntje Oosterhuis wil lied met Dotan nog steeds afmaken
https://www.nu.nl/muziek/(...)-steeds-afmaken.html
quote:
Dotan kondigt comebackconcert aan: ‘Wie komt er?’

Zanger Dotan (32) maakt dit najaar zijn comeback op het muziekpodium. Op 23 september is hij in de grote zaal van de Amsterdamse poptempel Paradiso te zien, zo kondigt hij vandaag zelf aan. ‘Ik ben een beetje nerveus, maar erg enthousiast dat ik op mijn favoriete locatie mag spelen. Wie komt er?’, aldus Dotan.

https://www.ad.nl/show/do(...)ie-komt-er~aad10cca/
quote:
Patty Harpenau trots op comeback zoon Dotan

https://www.ad.nl/show/pa(...)oon-dotan~af819f5b9/
SOONY
pi_187527707

*Gaaaaaaap

Dit komt wat mij betreft echt heel gemaakt en ongemeend over. Tig keer van alles herhalen.
pi_187529149
"Komt niet uit mijn pen...."

Dat is makkelijk.
SOONY
  donderdag 20 juni 2019 @ 23:33:11 #5
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_187529577
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:52 schreef DKUp het volgende:
Nieuwe info sinds de afgelopen dagen....
[..]


[..]


[..]


[..]

Kan die Patty ook eens haar bek houden als er überhaupt iets over Dotan naar buiten komt? Aandachtgeile troela.
With love :*
pi_187529631
Oh man het is nu al complete cringe en hij moet nog beginnen :'(
-nee-
  vrijdag 21 juni 2019 @ 08:26:13 #7
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_187531708
Dotan = Return of the Trolls
pi_187531958
Ik snap ook niet dat hij gewoon weeer gedraaid wordt op de radio :'D

Als het nou nog fenomenaal goed was kon ik er iets van begrijpen, maar het is middelmatige eenheidsworst :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 21 juni 2019 @ 08:59:19 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187531990
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 08:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap ook niet dat hij gewoon weeer gedraaid wordt op de radio :'D

Als het nou nog fenomenaal goed was kon ik er iets van begrijpen, maar het is middelmatige eenheidsworst :o
Past dan toch juist prima op de radio?
The love you take is equal to the love you make.
pi_187532280
Ach, ik vind het wel prima eigenlijk dat hij weet terug is. Zijn muziek vond ik altijd wel ok, net wat anders en toch prettig in het gehoor. Hij heeft vreemde dingen gedaan in het verleden, maargoed... daar zal hij wel van geleerd hebben.
pi_187532319
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 08:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap ook niet dat hij gewoon weeer gedraaid wordt op de radio :'D

Als het nou nog fenomenaal goed was kon ik er iets van begrijpen, maar het is middelmatige eenheidsworst :o
Dat is wel een beetje wat er in Nederland op de radio wordt gedraaid, dus dat kan kloppen :T
-nee-
  vrijdag 21 juni 2019 @ 09:31:45 #12
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_187532344
de radio draait altijd muziek dat nep is
pi_187532347
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 08:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap ook niet dat hij gewoon weeer gedraaid wordt op de radio :'D

Als het nou nog fenomenaal goed was kon ik er iets van begrijpen, maar het is middelmatige eenheidsworst :o
De meerderheid van de DJ’s zei dat we hem weer een kans moesten geven.
Met andere woorden; nu krijg je hem door je strot geduwd.

Kensington is ook voorbeeld van dood draaien, ieder nummer lijkt op elkaar en dan het gekrijs van de zanger, GENOT :+
SOONY
  dinsdag 3 september 2019 @ 05:57:07 #14
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_188765467
Er is een Trol uit de kast gekomen
  dinsdag 3 september 2019 @ 06:02:05 #15
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188765472
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 08:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap ook niet dat hij gewoon weeer gedraaid wordt op de radio :'D

Als het nou nog fenomenaal goed was kon ik er iets van begrijpen, maar het is middelmatige eenheidsworst :o
Daarom draaien ze het ook. Het functioneert nogal doeltreffend als achtergrondbehang voor op werkvloeren, het stoot adverteerders niet af, enzovoort. Het past precies in onze maaiveld-cultuur.
pi_188766668
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 05:57 schreef KingRadler het volgende:
Er is een Trol uit de kast gekomen
En niemand kijkt er van op
pi_188766670
Moeder Patty grijpt gelijk haar kans weer.

’Betalen om mijn ZOON DOTAN te zien…’

PATTY HARPENAU heeft vanavond voor het eerst in tijden haar zoon DOTAN een uur gezien... toen hij te gast was bij JOHNNY DE MOL. Wil zij hem in levende lijve zien, dan zit er tegenwoordig niks anders op dan een kaartje te kopen!

Het was voor PATTY HARPENAU (60) vanavond zeer emotioneel en aangrijpend toen ze haar zoon DOTAN (32) samen met haar Israëlische ex-man in het tv-programma Waar is de Mol? van JOHNNY DE MOL (40) zag verschijnen.

,,Ik was erop voorbereid,” zegt Patty. ,,Maar ik wilde het hoe dan ook zien om alles te horen wat hem de afgelopen tijd heeft beziggehouden.”

Ze heeft al jaren geen contact meer met haar zoon, en al helemaal niet meer met haar ex-man. ,,Het liefst zou ik Dotan omarmen, maar blijkbaar heeft hij geen behoefte om mij te zien. Ik moet dat nu gewoon accepteren, hoe lastig en onnatuurlijk het ook is.”

Meer blablabla; https://www.telegraaf.nl/(...)n-zoon-dotan-te-zien
pi_188766726
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:30 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

En niemand kijkt er van op
Ja lol
SOONY
pi_188771923
Ze lijkt me zo een misselijk wijf. Ook haar eerdere suggestie over zijn geaardheid voordat hij er dus zelf klaar voor was. En vervolgens die suggestie ontkennen.
  dinsdag 3 september 2019 @ 16:39:24 #20
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_188772652
Dotan is gewoon zijn moeder aan het Trollen.
Kap met deze onzin het is niet grappig meer.
pi_188776136
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ach, ik vind het wel prima eigenlijk dat hij weet terug is. Zijn muziek vond ik altijd wel ok, net wat anders en toch prettig in het gehoor. Hij heeft vreemde dingen gedaan in het verleden, maargoed... daar zal hij wel van geleerd hebben.
Geloof mij maar dat hij er niet van heeft geleerd. Hij heeft spijt dat het ontdekt is, niet van de trollen zelf.
pi_188782883
En ze gaat maar door..

Patty Harpenau misselijk van verdriet

’Ik was moeder tot op het bot voor DOTAN’

PATTY HARPENAU kan nog steeds niet geloven dat haar zoon, zanger DOTAN, haar in het tv-programma Waar is de Mol? publiekelijk aan de schandpaal heeft genageld. „Dit was een ordinaire publiciteitsklucht en ík ben mijn zoon kwijt...”

„DOTAN (32) was de meest gekoesterde en gepamperde jongen van Nederland”, vertelt PATTY HARPENAU (60) zeer geëmotioneerd. „Ik was voor hem een moeder tot op het bot. Nu krijg ik als stank voor dank de schuld van alles!”
https://www.telegraaf.nl/(...)p-het-bot-voor-dotan
[Premium]
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 september 2019 @ 10:46:46 #23
22592 crew  Ole
pi_188783072
Het is van alle partijen niet sjiek.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 4 september 2019 @ 11:20:06 #24
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188783486
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2019 10:30 schreef IriYe het volgende:
En ze gaat maar door..

Patty Harpenau misselijk van verdriet

’Ik was moeder tot op het bot voor DOTAN’

PATTY HARPENAU kan nog steeds niet geloven dat haar zoon, zanger DOTAN, haar in het tv-programma Waar is de Mol? publiekelijk aan de schandpaal heeft genageld. „Dit was een ordinaire publiciteitsklucht en ík ben mijn zoon kwijt...”

„DOTAN (32) was de meest gekoesterde en gepamperde jongen van Nederland”, vertelt PATTY HARPENAU (60) zeer geëmotioneerd. „Ik was voor hem een moeder tot op het bot. Nu krijg ik als stank voor dank de schuld van alles!”
https://www.telegraaf.nl/(...)p-het-bot-voor-dotan
[Premium]
Ik kan de link niet lezen. Wat zei Dotan in het programma over haar?

Ik heb er een stukje van gezien, in het voorbij zappen. Vond Dotan er maar weer raar bij staan telkens. Lege blik, nauwelijks expressie. Zou hij soms niet helemaal 100 zijn? Dat denk ik wel eens. :@
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_188783627
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik kan de link niet lezen. Wat zei Dotan in het programma over haar?

Ik heb er een stukje van gezien, in het voorbij zappen. Vond Dotan er maar weer raar bij staan telkens. Lege blik, nauwelijks expressie. Zou hij soms niet helemaal 100 zijn? Dat denk ik wel eens. :@
Dotan benadrukte maandagavond in het SBS6-programma Waar is de Mol? met scherpe bewoordingen dat zijn moeder Patty jarenlang voor de nodige onrust in zijn leven had gezorgd. „Ik heb moeten beslissen om het contact met haar te verbreken en dat komt denk ik niet meer goed.”

Ik wil het verhaal wel plaatsen in zijn geheel als dat mag van de mods?

Wat de lege blik betreft; dat kan goed van de depressies komen.
Heb zelf het programma niet gezien dus kan er niks over zeggen.
  woensdag 4 september 2019 @ 11:59:37 #26
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188784039
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:31 schreef IriYe het volgende:

[..]

Dotan benadrukte maandagavond in het SBS6-programma Waar is de Mol? met scherpe bewoordingen dat zijn moeder Patty jarenlang voor de nodige onrust in zijn leven had gezorgd. „Ik heb moeten beslissen om het contact met haar te verbreken en dat komt denk ik niet meer goed.”

Ik wil het verhaal wel plaatsen in zijn geheel als dat mag van de mods?

Wat de lege blik betreft; dat kan goed van de depressies komen.
Heb zelf het programma niet gezien dus kan er niks over zeggen.
Dat klinkt eigenlijk net zo vaag als Lil'Kleine in datzelfde programma, die zei: 'Mijn moeder deed dingen die je niet met kinderen behoort te doen, dus ik heb het contact verbroken.'
Heb me altijd afgevraagd wat dát nou weer te betekenen had.

Vaag allemaal. Nou ja. Gewoon niet chique van Dotan om dat zo op tv te zeggen, vind ik. En misschien komt die lege blik wel van medicatie of zo, inderdaad. Vreemde kerel in elk geval (vond ik).
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 4 september 2019 @ 12:00:59 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188784061
Hij kan toch moeilijk ontkennen dat hij geen contact meer heeft met zijn moeder. Echt de vuile was buiten hangen doet hij niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188784242
Tsja, als het zo is dan is het zo. Ik zie daar ook niks verkeerds in. Hij doet iig minder hysterisch dan zijn moeder die gelijk de media opzoekt als haar zoon weer in de spotlights staat. Zoals eerder al gezegd; wat een misselijk wijf.
  woensdag 4 september 2019 @ 12:15:18 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188784261
Nou ja, als ik zie hoe zij zichzelf keer op keer in de picture denkt te moeten aandachtshoeren, en de laatste jaren haar zoon daarvoor gebruikt snap ik wel dat hij niets positiefs over haar te melden heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 4 september 2019 @ 12:27:12 #30
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188784436
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 12:00 schreef Lienekien het volgende:
Hij kan toch moeilijk ontkennen dat hij geen contact meer heeft met zijn moeder. Echt de vuile was buiten hangen doet hij niet.
Ik heb het ook niet helemaal gezien, dus geen idee.
Maar ik zou er gewoon maar mijn mond over houden, denk ik. Nu heeft men het er weer over.

Makkelijker gezegd, dan gedaan.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 4 september 2019 @ 12:31:53 #31
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188784484
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 12:15 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, als ik zie hoe zij zichzelf keer op keer in de picture denkt te moeten aandachtshoeren, en de laatste jaren haar zoon daarvoor gebruikt snap ik wel dat hij niets positiefs over haar te melden heeft.
Maar Patty Harpenau hoeft zich toch niet te profileren via haar zoon?

Voor zover ik weet heeft zij haar sporen ruimschoots verdiend. Volgens mij is haar vakmanschap onomstreden. Dus ik kan haast niet geloven dat zij zoon Dotan nodig heeft om iets te bewerkstelligen. :?
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 4 september 2019 @ 12:32:53 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188784496
Maar Patty Harpenau spoort toch gewoon niet?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 4 september 2019 @ 12:39:04 #33
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_188784566
Dotan is terug dus Patty ook. Ik denk dat ik Patty nog de grootste sneuneus vind in deze.

Ik geef Dotan dan ook groot gelijk dat ie het contact met zijn klagende/aandachtsgeile moeder heeft verbroken. Kan me heel goed voorstellen dat zij voor onrust in zijn leven zorgt.
With love :*
  woensdag 4 september 2019 @ 12:41:53 #34
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188784598
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 12:32 schreef Lienekien het volgende:
Maar Patty Harpenau spoort toch gewoon niet?
O dat wist ik niet.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 4 september 2019 @ 13:14:57 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188784996
quote:
Ik wil er met respect en liefde naar haar toe over spreken. Ik kan alleen maar zeggen hoe dingen voor mij zijn geweest. Ik heb helaas wel op een gegeven moment moeten beslissen dat het voor mij beter was om het contact met haar helemaal te verbreken.

Komt dat misschien nog goed?

Dat denk ik niet, nee. Dat is superjammer en verdrietig maar dat is gewoon het beste voor mij. En dat is een hele harde keuze maar soms moet je die maken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188785057
Ik heb ergens wel een beetje medelijden met Dotan, met zo’n geschifte moeder
  woensdag 4 september 2019 @ 13:19:25 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188785075
Ik vind hem overigens best sympathiek overkomen in die De Mol-uitzending.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188785139
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 12:32 schreef Lienekien het volgende:
Maar Patty Harpenau spoort toch gewoon niet?
Zo heb ik haar ook op het netvlies, zijnde niet goed snik.
Is dat zo?
pi_188785401
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 12:00 schreef Lienekien het volgende:
Hij kan toch moeilijk ontkennen dat hij geen contact meer heeft met zijn moeder. Echt de vuile was buiten hangen doet hij niet.
Dit. Niet iedereen doet de Humberto Tan tactiek.
  woensdag 4 september 2019 @ 13:45:47 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188785415
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 13:44 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dit. Niet iedereen doet de Humberto Tan tactiek.
Dat zou zijn ontkennen dat Patty zijn moeder is? _O-
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 september 2019 @ 14:07:27 #41
22592 crew  Ole
pi_188785738
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 20:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Geloof mij maar dat hij er niet van heeft geleerd. Hij heeft spijt dat het ontdekt is, niet van de trollen zelf.
Die indruk heb ik ook.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 4 september 2019 @ 14:10:00 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188785777
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 14:07 schreef Ole het volgende:

[..]

Die indruk heb ik ook.
Na het zien van die uitzending met De Mol?

Hij leek mij wel oprecht.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 4 september 2019 @ 14:13:07 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188785832
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 12:31 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Maar Patty Harpenau hoeft zich toch niet te profileren via haar zoon?

Voor zover ik weet heeft zij haar sporen ruimschoots verdiend. Volgens mij is haar vakmanschap onomstreden. Dus ik kan haast niet geloven dat zij zoon Dotan nodig heeft om iets te bewerkstelligen. :?
Afgezien van het feit dat ik haar sowieso altijd een vreselijk wijf heb gevonden heeft ze haar zoon kennelijk tegenwoordig wel nodig om in de publiciteit te komen, ongeacht welke sporen ze verdiend zou hebben.

Als ze maar een greintje fatsoen had zou ze niet iedere keer over haar kind in de bladen gaan zitten zeuren.
En kennelijk is ze buiten dat niet interessant genoeg meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188786098
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 14:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Na het zien van die uitzending met De Mol?

Hij leek mij wel oprecht.
Oprecht en tv gaan vaak niet samen. Wat mensen zeggen of doen als er geen camera's draaien is veel interessanter.
  woensdag 4 september 2019 @ 14:43:12 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188786278
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 14:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Oprecht en tv gaan vaak niet samen. Wat mensen zeggen of doen als er geen camera's draaien is veel interessanter.
Dat is vast interessant, maar dat is voornamelijk speculatie.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188786465
Mij staat trouwens bij dat Patty Harpenau ooit beschuldigd is van fraude of plagiaat of zoiets.
Is dat zo?
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 september 2019 @ 14:56:31 #47
22592 crew  Ole
pi_188786501
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 14:54 schreef Smallish het volgende:
Mij staat trouwens bij dat Patty Harpenau ooit beschuldigd is van fraude of plagiaat of zoiets.
ook.
En ze is ook bekend omdat ze het met de man van Tineke Verburg deed
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_188786568
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 14:56 schreef Ole het volgende:

[..]

ook.
En ze is ook bekend omdat ze het met de man van Tineke Verburg deed
Heeft Verburg om Harpenau al die knoopjes van zijn overhemden afgeknipt?? :o :D Nee toch?
Is dat zo?
  woensdag 4 september 2019 @ 15:03:43 #49
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188786587
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 14:56 schreef Ole het volgende:

[..]

ook.
En ze is ook bekend omdat ze het met de man van Tineke Verburg deed
...die vervolgens wat bloezen stuk knipte. "Je kunt toch zo goed naaien?"
pi_188786616
Het gedrag van Dotan heeft hij niet van een vreemde hij is net als zijn moeder.
Om dan contact te verbreken als je zelf niet 100% bent is gewoon zielig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')