https://onzetaal.nl/taaladvies/puzzelen-uh-uu/quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:01 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Het is ook puuuzelen? Zeg jij puzzzzzzelen?
Zeuven
Oto.
En dan dat ui en eu gebeuren er ook nog bijquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:11 schreef Aiciu het volgende:
Ochtond, onwetond, oto. Zaans is echt een kut accent
Als kind kon ik mij er goed mee vermaken.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:32 schreef bleiblei het volgende:
Puzzelen is sowieso een debiel woord (en activiteit).
Mijn ui en ij zijn ook zeer platquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan dat ui en eu gebeuren er ook nog bij
Toch is daar een goede reden voor, met name bij bankiers en notarissen. Het onderscheid is dan groter tussen zeven en negen. Mede daarom zegt een belegger niet juni en juli, maar juno en julliet. Of juni en julEI.quote:
Nee want dat klinkt leukerquote:Op woensdag 5 juni 2019 08:54 schreef manny het volgende:
mag ik toevoegen
Uro in plaats van Euro.
Zucht.
Net zoals twee in het Duits.quote:Op woensdag 5 juni 2019 11:17 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Toch is daar een goede reden voor, met name bij bankiers en notarissen. Het onderscheid is dan groter tussen zeven en negen. Mede daarom zegt een belegger niet juni en juli, maar juno en julliet. Of juni en julEI.
Die kende ik nog niet, goeiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |