Dat valt wel mee, ik vind je nog steeds een bijzonder matige mod.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland verheerlijkt graag tokkies.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik vind je nog steeds een bijzonder matige mod.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik vind je nog steeds een bijzonder matige mod.
Zijn probleem.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
Volgens Martin Vrijland heeft John de Mol de vermissing van Anja Schaap in scene gezet.
Dit boeit niemand.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
Volgens Martin Vrijland heeft John de Mol de vermissing van Anja Schaap in scene gezet.
Tjonge jonge jonge zeg!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
Dat lijkt me niet heel vreemd voor een tvproducent.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
Zou jij niet optyfen?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
Het begint al aardig te waaien hier. Volgens buienradar duurt het nog wel even voordat het gaat regenen. Ik ga dus maar even de hond uitlaten met het kleine maar toch aanwezige risico om nat te worden. Enorm spannend allemaal hoor. Ik hou jullie op de hoogte
@kapiteintje begrijpt de verwijzing naar Gijs niet. Pijnlijk dit.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je woont net zoveel in Rotterdam als iemand die in Rijswijk woont, mafkees.
Ik hoop je hond wordt getroffen door een bliksemschicht.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
Het begint al aardig te waaien hier. Volgens buienradar duurt het nog wel even voordat het gaat regenen. Ik ga dus maar even de hond uitlaten met het kleine maar toch aanwezige risico om nat te worden. Enorm spannend allemaal hoor. Ik hou jullie op de hoogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |