Kan ie zelf alles mooi doenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Ligt niet aan de manager hoor, die weet zelf wel hoe alles werkt en moet.
Neem aan dat de directie daar inmiddels wel achter is?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Miskleun van het jaar om die in te huren
Op je vorige functie ging toch ook al iedereen weg?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dit is in het team waar ik eerst in zat. Zijn nog hetzelfde bedrijf, dus vandaar dat ik over collega's spreek.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op je vorige functie ging toch ook al iedereen weg?
Zorgt wel voor leuke verhalen hier.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Top ding inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:20 schreef Q. het volgende:
Mijn nieuwe Bose QC35 koptelefoon is geweldig.Collega's kunnen hele verhalen tegen me afsteken en ik hoor niets.
Alleen geen geld meer voor eten de komende maanden. Maar je moet er iets voor over hebben.quote:
Toch jammer als die andere baan doorgaat. Geen smeuïge verhalen meerquote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dit is in het team waar ik eerst in zat. Zijn nog hetzelfde bedrijf, dus vandaar dat ik over collega's spreek.
Dan is er wel iets andersquote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch jammer als die andere baan doorgaat. Geen smeuïge verhalen meer
Vast welquote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan komt hij hier niet meer want hij moet werken.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn oude manager zit daar, die is het werktempo van Dino gewend.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan komt hij hier niet meer want hij moet werken.
Nee, ontstoken. Flink. Lekker rood en kloppend.quote:
Huehuequote:Op dinsdag 4 juni 2019 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ontstoken. Flink. Lekker rood en kloppend.
Oh god nu denk ik weer aan wat ik gister op tv zag. Over mensen in de bijstand, die persoon kocht liters vee glijmiddel.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:48 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon een uitkering aanvragen omdat je anders geen tijd hebt om te FOK!ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |