Raygodquote:Op maandag 3 juni 2019 23:45 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde vanavond op radio1 dat onze Tom de grootste kanshebber is op het geel in Parijs
Zelfs als hij in topvorm is (dat was hij in de Giro niet, ook niet voor zijn val), dan nog denk ik eerlijk gezegd niet dat hij of iemand anders een kans maakt tegen Ineos. Froome, Thomas en Bernal kunnen gewoon met zijn drieën een moordend tempo rijden en niemand die ze dan lang kan blijven volgen.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:45 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde vanavond op radio1 dat onze Tom de grootste kanshebber is op het geel in Parijs
Z'n tijdrit viel tegen, maar verder kon je nog weinig over z'n vorm zeggen toch? Voor de 1e echte test zat hij alweer thuis..quote:Op dinsdag 4 juni 2019 09:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zelfs als hij in topvorm is (dat was hij in de Giro niet, ook niet voor zijn val), dan nog denk ik eerlijk gezegd niet dat hij of iemand anders een kans maakt tegen Ineos. Froome, Thomas en Bernal kunnen gewoon met zijn drieën een moordend tempo rijden en niemand die ze dan lang kan blijven volgen.
Het is niet 100% gegarandeerd, maar iedereen die niet voor Ineos rijdt is op zijn best een outsider.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Z'n tijdrit viel tegen, maar verder kon je nog weinig over z'n vorm zeggen toch? Voor de 1e echte test zat hij alweer thuis..
En Ineos is in de breedte uiteraard heel sterk (en de kans lijkt me enorm groot dat 1 van de 3 gaat winnen), maar het zijn ook weer geen onverslaanbare supermensen natuurlijk
quote:Op maandag 3 juni 2019 23:45 schreef TLC het volgende:
eerst maar eens afwachten wat daar uit komttwitter:pimbijl twitterde op dinsdag 04-06-2019 om 09:02:54Deze ochtend check knie en overleg. Dan valt vrijwel zeker ook de beslissing of komende zondag starten in de Dauphiné realistisch is voor Dumoulin, of dat zijn route naar de Tour via de Ronde van Zwitserland loopt.https://t.co/WinOExI2BY reageer retweet
quote:Primoz Roglic staat bij Jumbo-Visma op de longlist voor de Tour de France, maar toch willen ze bij het team eerst even de Giro laten bezinken. “We verkennen na het Critérium du Dauphiné (dat zondag start, nvdr.) met de klimmers (o.a. Steven Kruijswijk, nvdr.) van de ploeg enkele bergetappes van de Tour”, aldus coach Merijn Zeeman.
“Tegen die tijd is de Giro bij Primoz al wat bezonken. Ik laat hem voorlopig vrij om mee te verkennen. Hij had een knappe eerste seizoenshelft, maar het heeft ook geen zin om hem bijvoorbeeld de Tour te laten rijden als hij niet in topvorm is. We hebben nog even tijd om te beslissen.”
Het kopmanschap daar is al beloofd aan Sjors, gaan ze daar van af durven wijken?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 12:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij wordt ook nog vader tussendoor, dus van uitrusten zal er ook niet veel komen. Dan lijkt het mij handiger om voor de Vuelta te gaan. Giro-Tour was vooraf al een behoorlijk ambitieus idee.
Nou zeg, Sjors is toch een lievelings van FOK!?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 12:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sjors als kopman, deprimerender wordt het niet.
Sjors is een geweldige gozer, maar als kopman heb je er natuurlijk niets aan verder.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 12:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nou zeg, Sjors is toch een lievelings van FOK!?
Vuelta a España-selectie 2019 - van begin dit jaar.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Roglic niet naar Tour gaat zal hij wel Vuelta doen. Met Geesgod, Kruijswijk, Bennett, Pluske is dat wel een ploeg om U tegen te zeggen voor Jumbo-begrippen.
Tenzij Dielan ook daar moet starten met z'n trein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |