quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:11 schreef Individual het volgende:
Mijn vader gaat op vakantie en koopt en Lonely Planet.
[..]
Meer alcohol in die vent gooien.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:27 schreef RockNijntje het volgende:
Oh god op dag 1 is hij al verdrietig naar bed gegaan. Wat moet ik hier nu weer mee. Top vakantie verder tot nu toe.
Hahaquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:27 schreef RockNijntje het volgende:
Oh god op dag 1 is hij al verdrietig naar bed gegaan. Wat moet ik hier nu weer mee. Top vakantie verder tot nu toe.
Lol, goed begin.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet niet of je sarcastisch bent, maar door alcohol werd het juist ergerquote:
Dan zelf meer alcohol drinken, vervagen grenzenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je sarcastisch bent, maar door alcohol werd het juist erger.
Tandje hoger zodat ie knock-out gaat dan maar.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je sarcastisch bent, maar door alcohol werd het juist erger.
Dat is niet verkeerdquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:15 schreef Aiciu het volgende:
Ik vier mijn verjaardag dit jaar in Ecuador
Heb ook een paar uur in Madridquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd![]()
Ik zou mijn verjaardag morgen in Madrid vieren maar door al het gedoe blijven we in Nederland. Nu doen we een dagje wellness
Je bedoelt dat ik hem dan wel wilquote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dan zelf meer alcohol drinken, vervagen grenzen
Met mijn verjaardag?quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik hem dan wel wil?
Een paar keer met hem in bed belanden een jaar geleden was de aanleiding voor z'n gevoelensquote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:25 schreef flipsen het volgende:
[..]ik verwacht wel een uitnodiging voor de bruiloft he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |