Ligt niet aan jou. Hier ook maar de buien zijn nu gearriveerd dus er zal snel verkoeling komen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Ligt het aan mij of is het echt tyfusbenauwd
Ja kan niet wachtenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou. Hier ook maar de buien zijn nu gearriveerd dus er zal snel verkoeling komen.
Ja kan me voorstellen dat een plakzak niet heel erg opwindend is, ok ik ga hem wassen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja bedankt nu weten we zeker dat het hier doods blijft
Lekker met het ruwe washandje die teelballen door het knuistje laten rollenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan me voorstellen dat een plakzak niet heel erg opwindend is, ok ik ga hem wassen.
Hee ben je bang? :$quote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:05 schreef Myrr het volgende:
Nou koekoek. Dit onweertje is wel leip. Kan licht wel uitzetten hier binnen is toch non stop flitsen.
Nee eigenlijk niet heb lichten uit gedaan en ben in de vensterbank gaan zitten. Was vet stormpje wel.quote:
Haha lichten uit, kan daar ook wel van genieten jaquote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet heb lichten uit gedaan en ben in de vensterbank gaan zitten. Was vet stormpje wel.
Dat zijn veel burgers.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:18 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben nu op een boerderij in Australië die 1.3 miljoen hectare is.
Met 64.000 koeien
Vind ik leukquote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:29 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik ben nu bier aan het drinken op de wc.
@:roces18 vindt dit leuk
Nee was wel even fijn.quote:Op woensdag 5 juni 2019 07:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heyy, jullie nog veel last gehad van het weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |