abonnement Unibet Coolblue
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 25 september 2019 @ 19:19:03 #101
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189119202
Thunberg, who is 16, has Asperger’s syndrome, a form of autism, and has called it “a superpower."

Levensgevaarlijk. Mentaal ziek dat kind. En dat moet dan de nieuwe Goebbels van de klimaatnazi's worden.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 25 september 2019 @ 19:20:27 #102
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189119223
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 25 september 2019 @ 21:03:23 #103
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_189120806


[ Bericht 100% gewijzigd door Piebe op 25-09-2019 21:03:35 ]
Ja ja
pi_189120964
post van vorig topic;




https://en.wikipedia.org/wiki/Fetal_alcohol_spectrum_disorder

Fetal alcohol spectrum disorders (FASDs) are a group of conditions that can occur in a person whose mother drank alcohol during pregnancy.[1] Problems may include an abnormal appearance, short height, low body weight, small head size, poor coordination, low intelligence, behavior problems, and problems with hearing or seeing.[1][2] Those affected are more likely to have trouble in school, legal problems, participate in high-risk behaviors, and have trouble with alcohol or other drugs.[7]

1. Ze heeft al problemen met school, spijbelen voor klimaat.
2. low intelligence.
3. behavior problems
4. problemen met luisteren
5. is linkshippie zal vast wel snel aan drugs gaan

die linkshippie moeder van haar die co2 kan waarnemen met haar blote ogen zal wel te veel drugs en drank tijdens zwangerschap hebben gebruikt
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_189121140
quote:
Ziek dat mensen de rollen omdraaien. :r
pi_189124406
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_189124437
Arm kind.
pi_189124458
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 21:18 schreef epicbeardman het volgende:

die linkshippie moeder van haar die co2 kan waarnemen met haar blote ogen zal wel te veel drugs en drank tijdens zwangerschap hebben gebruikt
Uiteraard: dit moet je sickelap zingen:

Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_189126015
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 15:21 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:

[..]

doe normaal deze dame heeft asperger niet uitlachen aub
Ik lach haar keihard uit!!!


Rot op met dat domme wijf :')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_189126110

_O-

Ik zie de D66 Vice kop al waar ballozen zoals @speknek @pferdfahrer @Quotidien mee in zullen stemmen:

BOZE WITTE HETERO CIS MAN IS ABLEISTISCH EN SEKSISTISCH JEGENS NON-STANDARD KIND

:')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_189127780
Ze was heel d'r leven onzichtbaar. TOT NU:

https://www.ft.com/content/4df1b9e6-34fb-11e9-bd3a-8b2a211d90d5

_O-

Nou duidelijk dus.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_189128105
Triest om te zien dat er hier volwassen mensen zitten die een 16-jarig meisje zo af zitten te branden. Erg sneu.
pi_189128178
quote:
Zelfde rotkop als Pharrell Williams
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_189128203
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:22 schreef Chule het volgende:
Triest om te zien dat er hier volwassen mensen zitten die een 16-jarig meisje zo af zitten te branden. Erg sneu.
Aan de ene kant heb je gelijk. Aan de andere kant reist dit 16-jarige meisje de wereld rond met een wapperend vingertje wijzend naar wereldleiders, oudere generaties en eigenlijk iedereen die het niet met haar eens is. Als zij dit op straat zou doen zouden veel mensen zich ook hieraan ergeren en haar snotneus noemen of iets dergelijks. Als je de morele jongen/meisje gaat uithangen kun je kritiek en tegengas verwachten ongeacht je leeftijd. Ik zou zeggen negeer haar maar kan me voorstellen dat je op een slecht moment het niet kan laten om er iets van te zeggen. En dan heb ik het nog niet eens over de meute achter haar die dit allemaal aanstuurt en faciliteert.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_189128237
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Aan de ene kant heb je gelijk. Aan de andere kant reist dit 16-jarige meisje de wereld rond met een wapperend vingertje wijzend naar wereldleiders, oudere generaties en eigenlijk iedereen die het niet met haar eens is. Als zij dit op straat zou doen zouden veel mensen zich ook hieraan ergeren en haar snotneus noemen of iets dergelijks. Als je de morele jongen/meisje gaat uithangen kun je kritiek en tegengas verwachten ongeacht je leeftijd. Ik zou zeggen negeer haar maar kan me voorstellen dat je op een slecht moment het niet kan laten om er iets van te zeggen. En dan heb ik het nog niet eens over de meute achter haar die dit allemaal aanstuurt en faciliteert.
Kan ik allemaal mee inkomen en haar een snotneus noemen, maar wat er alleen al in dit topic gezegd wordt... Ik vind het genant.
pi_189128668
Sowieso denkt ze veel te makkelijk over de problematiek:

1. Ondanks dat de meeste mensen wel in een veranderend klimaat geloven (man-made of van nature) is lang niet iedereen het er over eens of de gevolgen van klimaatverandering zo desastreus zullen zijn als wordt geschetst en of we er uberhaupt iets/genoeg aan kunnen doen om het te veranderen. Het water (letterlijk en figuurlijk) staat simpelweg gewoon nog niet hoog genoeg aan de lippen voor de meeste mensen en daar kan geen gepush of geschreeuw tegenop.

2: Deze problematiek draait ook om geld. Heel veel geld. En macht. Heel veel macht. Allerlei belangen van bedrijven, overheden en groepen mensen die in het geding zijn. Ze is nog te jong om echt te beseffen welke rol die dingen spelen op het wereldtoneel. En hoe moeilijk het is voor mensen om die dingen op te geven als je er zoveel onzekerheid voor terug krijgt en je zelf nu nog lekker veilig en droog leeft.

De realiteit is dat het eerst nog erger moet worden voordat er echt massaal actie wordt ondernomen. Dat is de trieste werkelijkheid. Beelden van overstromingen, mensen die massaal hun huizen moeten verlaten, grote groepen immigranten die aan de wandel gaan en aan andere landsgrenzen kloppen... pas dan zal er echt actie ondernomen worden. Aan de ene kant te laat aan de andere kant ook niet... de mens is meester in het aanpassen aan nieuwe omstandigheden en een gezamelijk doel kan de wereld dichter bij elkaar brengen. Maar de collateral damage is niet te voorkomen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_189130909
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:35 schreef Chule het volgende:

[..]

Kan ik allemaal mee inkomen en haar een snotneus noemen, maar wat er alleen al in dit topic gezegd wordt... Ik vind het genant.
Ik vind het vooral gênant dat niemand dat snottekuiken de wacht aan zegt. Mijn god. Schrijnend ook die GTST act die ze dan opvoert, om vervolgens geen flauw benul te hebben als er een vraag gesteld wordt waar ze geen script voor heeft.
  donderdag 26 september 2019 @ 17:55:47 #118
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_189132073
Van haar wikipedia-pagina:

Tijdens de TEDx Conferentie in Stockholm in november 2018 verklaarde ze te zijn gediagnosticeerd met obsessieve-compulsieve stoornis, selectief mutisme, ADHD en het syndroom van Asperger. Zij verklaart haar zwart-witdenken en de verbetenheid van haar engagement ten dele vanuit haar autisme.
---

Ik verbaas me eerlijkgezegd waarom zij stelt dat we haar jeugd van haar hebben afgepakt. Zal wellicht vanuit al die stoornissen komen, maar is er dan niemand die dat kind tegen zichzelf beschermd? Met al die labels krijg ik er een beetje een zanger rinus gevoel bij.
With love :*
pi_189134995
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:22 schreef Chule het volgende:
Triest om te zien dat er hier volwassen mensen zitten die een 16-jarig meisje zo af zitten te branden. Erg sneu.
Zit wat in, maar met diezelfde redenering kun je je ook afvragen waarom we een 16-jarige bij de VN een zegje laten doen.
pi_189136737
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:55 schreef girlnextdoor. het volgende:
Van haar wikipedia-pagina:

Tijdens de TEDx Conferentie in Stockholm in november 2018 verklaarde ze te zijn gediagnosticeerd met obsessieve-compulsieve stoornis, selectief mutisme, ADHD en het syndroom van Asperger. Zij verklaart haar zwart-witdenken en de verbetenheid van haar engagement ten dele vanuit haar autisme.
---

Ik verbaas me eerlijkgezegd waarom zij stelt dat we haar jeugd van haar hebben afgepakt. Zal wellicht vanuit al die stoornissen komen, maar is er dan niemand die dat kind tegen zichzelf beschermd? Met al die labels krijg ik er een beetje een zanger rinus gevoel bij.
Ouders exploiteren hun kinderen tegenwoordig, zie de youtubers zoals de bellinga's oid? kinderen gebruiken om views te maken.

Ook amerikaanse gezinnen die totaal niet fungeren maar wel miljoenen hits binnenharken, ondertussen zijn het kut families.

Dit is precies hetzelfde, die ouders zijn gefixeerd op aandacht en geld. Dit is toevallig een populaire manier om te scoren met je kind, er zit een heel team achter dit zielige meisje die allemaal profiteren.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 26 september 2019 @ 22:31:33 #121
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189137195
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:22 schreef Chule het volgende:
Triest om te zien dat er hier volwassen mensen zitten die een 16-jarig meisje zo af zitten te branden. Erg sneu.
Mwoah..... daar heb ik nou totaal geen probleem mee. Afbranden dat kutkind.
Als zij symbool staat voor de toekomstige generatie krijg ik meer zoiets van laten we alles maar opgebruiken.
pi_189138165
quote:
De Amerikaanse klimaatpsycholoog Renee Lertzman is een andere mening toebedeeld. Volgens haar weerspiegelt de aanpak van Greta een ‘diep, collectief verlangen naar gezond verstand en leiderschap op het gebied van klimaat’. ,,Tot op heden hebben we dit soort leiderschap, dat we dringend nodig hebben, niet gezien: de waarheid op een gegronde manier vertellen. Greta is niet hysterisch en doet niet uit de hoogte, ze heeft gewoon een leegte opgevuld.”
https://www.ad.nl/buitenl(...)ar-aflopen~a3ab2b28/

_O- :')

Man man man man man, die psycholoog heeft ook een enkeltje psychiater nodig!
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189138218
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:31 schreef the-eye het volgende:

[..]

Mwoah..... daar heb ik nou totaal geen probleem mee. Afbranden dat kutkind.
Ik vind ook dat de tijd van polderen met de klimaatgekkies en globalisten voorbij is.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189138275
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:22 schreef Chule het volgende:
Triest om te zien dat er hier volwassen mensen zitten die een 16-jarig meisje zo af zitten te branden. Erg sneu.
Nee, we moeten ons als volwassenen door een 16-jarig huppelkutje laten afbranden :') Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Dat kind is niet zielig maar dient naar een heropvoedingskamp van het leger of zo gestuurd te worden. Gewoon aanpakken zo'n kut.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189142986
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Thunberg, who is 16, has Asperger’s syndrome, a form of autism, and has called it “a superpower."

Levensgevaarlijk. Mentaal ziek dat kind. En dat moet dan de nieuwe Goebbels van de klimaatnazi's worden.
Daar moet een piemel in.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')