Gewoon in de middag lekker broodje zalm, zalmsalade of zalmpasta maken ofzoquote:Op maandag 3 juni 2019 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet het vers zijn? Wat ben je van plan?
Je kan ook gewoon in de diepvries kijken bij de Lidl of Aldi.
SPOILER: RIPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@KnutdeIJsbeer
WAAROM DOEN IJSBEREN DIT?????
Zou wel wilde zalm halen dan geen kweekrotzooi.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon in de middag lekker broodje zalm, zalmsalade of zalmpasta maken ofzo
Beetje gezond eten he
quote:In zee eet de zalm uitsluitend vis, de groeifase duurt daar van één tot vier jaar. De zalm voert op zee ook grote trekbewegingen uit en kan langs de Europese kusten en door de oceaan tot aan Groenland trekken. Ze leven pelagisch en zwemmen meestal op ongeveer 10 meter diepte.
zie je toch wel (te) weinigquote:Op maandag 3 juni 2019 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wel wilde zalm halen dan geen kweekrotzooi.
als je die auto ziet was het wel een roastquote:Op maandag 3 juni 2019 14:15 schreef Elan het volgende:
@:Reyes gaat post mortem nog even genadeloos door de mangel.
OK dat is niet duurquote:Op maandag 3 juni 2019 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij de Lidl verkopen ze dat voor 2,50 voor 250 gram in de vriezer.
Ook primaquote:
damnquote:Op maandag 3 juni 2019 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij de Lidl verkopen ze dat voor 2,50 voor 250 gram in de vriezer.
het liefst heb ik uiteraard goeie otoro sashimi maar dat is een beetje kostbaar, kabeljauw is nog betaalbaar al vind ik zalm ook lekker.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook prima
[..]
damn
ik kocht vandaag 200 gram voor 5,50...
Idioot man.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook prima
[..]
damn
ik kocht vandaag 200 gram voor 5,50...
Forum Opties | |