Welnee, ik heb gewoon weer eens een nieuwe account aangemaakt. De komkommertijd komt eraan en je moet toch wat te doen hebben.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
He, vers op Fok! Altijd leuk, lukt het met alle knoppen? De meeste nieuwen hebben dan nogal problemen mee de eerste dagen...
Je komt hier de mods aanvallen ? Doe dat ff in FBquote:Op zondag 2 juni 2019 22:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Welnee, ik heb gewoon weer eens een nieuwe account aangemaakt. De komkommertijd komt eraan en je moet toch wat te doen hebben.
Meestal ben ik het na een paar weken weer zat, wanneer de linkse mods zich teveel met de inhoud van de discussies gaan bemoeien.
Dan weet jij vast waar het clipboard zit, ik niet na vijf jaar..quote:Op zondag 2 juni 2019 22:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Welnee, ik heb gewoon weer eens een nieuwe account aangemaakt. De komkommertijd komt eraan en je moet toch wat te doen hebben.
Meestal ben ik het na een paar weken weer zat, wanneer de linkse mods zich teveel met de inhoud van de discussies gaan bemoeien.
Aanvallen? Doe normaal.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:31 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Je komt hier de mods aanvallen ? Doe dat ff in FB
Geen idee.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan weet jij vast waar het clipboard zit, ik niet na vijf jaar..
Zal de politie vast nog niet opgekomen zijn.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:54 schreef gynaika het volgende:
Zij is toch met een Duitse neef die bij haar op bezoek was naar dat café geweest?
Het lijkt mij dat hij misschien wat duidelijkheid kan geven.
Klopt, ik heb maanden waarin ik maar 1 weekend vrij heb en 3 of 4 moet werken.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:56 schreef MadameMossel het volgende:
Waarom vinden sommige mensen het raar dat je op een dinsdagavond naar de kroeg gaat? Veel mensen werken onregelmatig. Ik ging jaren geleden ook best vaak doordeweeks.
Misschien omdat ze een beetje uit de boot viel oid.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:09 schreef kree het volgende:
Er hangen trouwens wel camera's in het centrum. Dus zal wel wat op te zien zijn zeker vanaf waar ze was.
Maargoed, het houdt het "visserdorp"niet onwijs bezig verder als ik zo even de facebook etc bekijk
hahaha flauwquote:Op zondag 2 juni 2019 23:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien omdat ze een beetje uit de boot viel oid.
heeft die al gedaan, lag netjes in zijn bed boven de kroeg.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:54 schreef gynaika het volgende:
Zij is toch met een Duitse neef die bij haar op bezoek was naar dat café geweest?
Het lijkt mij dat hij misschien wat duidelijkheid kan geven.
Nee, zo was het niet bedoeld. Het beeld wat ik van haar heb, is dat ze minder goed matcht met een vrome gelovige en nette soort van vissersbevolking. Beetje vreemde eend in de bijt dus, waar de rest van het durp misschien liever niks mee te maken heeft.quote:
Nooit over praten heb ik van de generaal manager van Des Indes geleerd. Ook niet over de maandagen!quote:Op zondag 2 juni 2019 23:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, ik heb maanden waarin ik maar 1 weekend vrij heb en 3 of 4 moet werken.
Juist de avonden zonder het 13 in dozijn stappubliek zijn het leukste.
Met leuke vriendinnen in Leiden, wat maakt dat uit? Amsterdam ligt op fietsafstandquote:Op zondag 2 juni 2019 23:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, zo was het niet bedoeld. Het beeld wat ik van haar heb, is dat ze minder goed matcht met een vrome gelovige en nette soort van vissersbevolking. Beetje vreemde eend in de bijt dus, waar de rest van het durp misschien liever niks mee te maken heeft.
Zitten misschien ook mensen tussen die hun eigen vermissing wilden ensceneren.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:14 schreef roos94 het volgende:
https://www.politie.nl/gezocht-en-vermist/vermiste-volwassenen
21 pagina"s vol vermisten in NL. Het gaat terug tot diep in de vorige eeuw.
Naar.
Ah zo, maargoed het beeld wat mensen van Katwijk hebben klopt ook niet allemaal ook hoor.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, zo was het niet bedoeld. Het beeld wat ik van haar heb, is dat ze minder goed matcht met een vrome gelovige en nette soort van vissersbevolking. Beetje vreemde eend in de bijt dus, waar de rest van het durp misschien liever niks mee te maken heeft.
wist je dat niet? Gisteren was er een mars van nabestaanden, mensen die al jaren zoeken naar hun geliefde en naar antwoordenquote:Op zondag 2 juni 2019 23:14 schreef roos94 het volgende:
21 pagina"s vol vermisten in NL. Het gaat terug tot diep in de vorige eeuw.
Naar.
Daar is zeker een grote kans op.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zitten misschien ook mensen tussen die hun eigen vermissing wilden ensceneren.
Hmm, dat heb ik even gemistquote:Op zondag 2 juni 2019 23:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
wist je dat niet? Gisteren was er een mars van nabestaanden, mensen die al jaren zoeken naar hun geliefde en naar antwoorden
En in financiële problemen..quote:Op zondag 2 juni 2019 23:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Daar is zeker een grote kans op.
Lijkt mij ook onbegrijpelijk dat je dat flikt. Laat dan nog weten van, ik ben oke maar wil ergens anders opnieuw beginnen vergeet me. Breng niet je dierbaren jaren in angst en onzekerheid..
Als je goed doorfantaseert kun je ook je eigen zelfdoding zo organiseren dat je niet meer te vinden bent. Maar dat doe je dan niet na een avondje stappen. Zelfdoding had ik overigens al uitgesloten.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Daar is zeker een grote kans op.
Lijkt mij ook onbegrijpelijk dat je dat flikt. Laat dan nog weten van, ik ben oke maar wil ergens anders opnieuw beginnen vergeet me. Breng niet je dierbaren jaren in angst en onzekerheid..
Volgens mij is niet bekend gemaakt of ze drank/drugs gebruikt heeft.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je goed doorfantaseert kun je ook je eigen zelfdoding zo organiseren dat je niet meer te vinden bent. Maar dat doe je dan niet na een avondje stappen. Zelfdoding had ik al uitgesloten.
En ook dan zadel je nabestaanden op met financiële problemen..quote:Op zondag 2 juni 2019 23:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je goed doorfantaseert kun je ook je eigen zelfdoding zo organiseren dat je niet meer te vinden bent. Maar dat doe je dan niet na een avondje stappen. Zelfdoding had ik al uitgesloten.
Die kok uit Zeist, die hadden ze heel laat gevonden. En in Hilversum bij de plek waar Dascha om het leven kwam, vonden ze een jaar later een skelet in de bossen. Bleek een hele oude zelfmoord geweest te zijn...quote:Op zondag 2 juni 2019 23:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Of mensen denken daar niet over na, zijn daar helemaal niet mee bezig of het boeit ze geen reet.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ook dan zadel je nabestaanden op met financiële problemen..
Zoals wat? Kwijtraken voor 5 dagen?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Volgens mij is niet bekend gemaakt of ze drank/drugs gebruikt heeft.
Daar kunnen mensen hele rare dingen van gaan doen.
opeens verdwijnen als Hans Klok?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Volgens mij is niet bekend gemaakt of ze drank/drugs gebruikt heeft.
Daar kunnen mensen hele rare dingen van gaan doen.
Is er al gecheckt of die een alibi heeftquote:
Doet niks af ad gevolgen..quote:Op zondag 2 juni 2019 23:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Of mensen denken daar niet over na, zijn daar helemaal niet mee bezig of het boeit ze geen reet.
Nee, maar sommige mensen met verborgen problemen kunnen wel suicide gevoelens triggeren met drank of drugs. Men weet heel vaak niet wat er in iemand omgaat ookal zeggen ze "dat doet pietje nooit - die hield van het leven"quote:
Is pietje die Duitse neef?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee, maar sommige mensen met verborgen problemen kunnen wel suicide gevoelens triggeren met drank of drugs. Men weet heel vaak niet wat er in iemand omgaat ookal zeggen ze "dat doet pietje nooit - die hield van het leven"
Zou die neef haar laten gaan als ze straalbezopen was? Of stijf stond van de drugs? Neenquote:Op zondag 2 juni 2019 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoals wat? Kwijtraken voor 5 dagen?
En ze zat in een kroeg. Mag je dan alleen ranja drinken ofzo?
Nee, maar vaak lees ik bij overleden of vermiste personen waarbij de suggestie is dat het om zelfmoord ging dat de familie beweert dat dit écht niet mogelijk was want die was zo blij en gelukkig en bla blaquote:
quote:Op zondag 2 juni 2019 23:25 schreef Toefjes het volgende:
Altijd de meest vreemde hersenspinsels die je in topics als deze leest.
Dit is toch allemaal dikke duim werk?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee, maar sommige mensen met verborgen problemen kunnen wel suicide gevoelens triggeren met drank of drugs. Men weet heel vaak niet wat er in iemand omgaat ookal zeggen ze "dat doet pietje nooit - die hield van het leven"
Suicide voor sommige mensen wel, voor anderen weer niet. Als je dat bedoelde tenminste.quote:
Ze is gewoon vertrokken. Geen sensatie. Daarna ging er iets mis. We weten nog niet wat.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou die neef haar laten gaan als ze straalbezopen was? Of stijf stond van de drugs? Neen
En dat kroegje ziet er niet uit dat ze daar zitten wachten op die ellende op een gezellige dinsdagavond.
Gezeik met klanten is geen omzet dus hop wegwezen of kroeg dicht. Zo deden wij dat ook bij fout of vervelend volk. Hop gewoon sluiten om 00:00
De meeste normale mensen verdwijnen niet dagenlang.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit is toch allemaal dikke duim werk?
Vrouw was gezond, had een leuke avond en liep naar huis... tot zover dus normaal. Want dat doen normale mensen, leven en genieten
Nou ja, voor niet iedereen zijn die signalen zichtbaar; dat is voor mij iets heel anders dan dat het niet zichtbaar zou zijn.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee, maar vaak lees ik bij overleden of vermiste personen waarbij de suggestie is dat het om zelfmoord ging dat de familie beweert dat dit écht niet mogelijk was want die was zo blij en gelukkig en bla bla
Oké.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
heeft die al gedaan, lag netjes in zijn bed boven de kroeg.
Ja die staat weer te glitterend met Pam in Las Vegasquote:Op zondag 2 juni 2019 23:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is er al gecheckt of die een alibi heeft
Hoe weet je dit?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dat is het probleem. Dat sensatiebeluste giswerk.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
De meeste normale mensen verdwijnen niet dagenlang.
En dit hele topic is toch dikke duim werk? Bijna iedereen plaatst scenarios
Boven dat café zit wel een soort van hostel btw.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je ook nog van die mensen die dat weer graag lezen en daar weer commentaar op leveren en daar weer een kick van krijgen.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat is het probleem. Dat sensatiebeluste giswerk.
Jawel, op twitter werd die vraag beantwoord door haar beste vriendin. En haar familie is ook al gehoord.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:28 schreef gynaika het volgende:
[..]
Oké.
Ik neem aan dat het gebeuren hem normaal gesproken wel bezig houdt. Maar daar hoor je dus niets over.
Nee joh morgen wordt deze zaak opgelost. Politie is druk met het uitlezen van de camerabeelden.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, nog meer Kris en Lisanne-oplossers hier nu. Nog ff en dit topic staat in BNW. En noet geheel onterecht ook.
Dat zal het zijn ja...quote:Op zondag 2 juni 2019 23:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je ook nog van die mensen die dat weer graag lezen en daar weer commentaar op leveren en daar weer een kick van krijgen.
Niemand dwingt je om op het topic te klikken denk ikquote:Op zondag 2 juni 2019 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, nog meer Kris en Lisanne-oplossers hier nu. Nog ff en dit topic staat in BNW. En niet geheel onterecht ook.
Daar sliep die neef, zie topic 1quote:Op zondag 2 juni 2019 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
Boven dat café zit wel een soort van hostel btw.
Naja, ik zelf open het topic met het idee: even kijken of er nog nieuws is.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je ook nog van die mensen die dat weer graag lezen en daar weer commentaar op leveren en daar weer een kick van krijgen.
Ik voel me iig niet aangesproken.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, ik zelf open het topic met het idee: even kijken of er nog nieuws is.
Ik tref aan een stel idioten die vreemde theorieën delen.
Ja dan kun je verwachten dat iemand dat een keer benoemt. Op zich wel goed lijkt me.
Dat zeg ik de hele tijd al...quote:Op zondag 2 juni 2019 22:56 schreef MadameMossel het volgende:
Waarom vinden sommige mensen het raar dat je op een dinsdagavond naar de kroeg gaat? Veel mensen werken onregelmatig. Ik ging jaren geleden ook best vaak doordeweeks.
Veel mensen hebben tegenwoordig camera’s en op een beetje appartementencomplex hangen ook camera’squote:Op zondag 2 juni 2019 23:34 schreef kree het volgende:
maar nog bizar dan er moeten sowieso camera beelden van zijn daar heen en terug iig vanuit het centrum daar.
Nu is rijnsoever ff stukje verder. Maar er hangen in het centrum wel overal camera's
nou politie zal die wel hebben denk inmiddels.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Veel mensen hebben tegenwoordig camera’s en op een beetje appartementencomplex hangen ook camera’s
Misschien weet jij dit, hebben die buren niets gehoord? Geen idee waar Anja woont maar als dat een appartement is is de kans groot dat ze haar hebben horen thuiskomen. Want ik vraag me af of ze die nacht niet thuis is geweest. We gaan er lekker vanuit dat ze buiten is verdwenen maar is dat wel zo?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat zeg ik de hele tijd al...
Dat is niet raar
Nou dat is dus absoluut niet zoquote:Op zondag 2 juni 2019 23:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Bij Dascha ging dat allemaal niet zo snel, en bij Anne gingen familie en vrienden in de buurt op zoek naar camera’s met de vraag of mensen die beelden aan de politie wilden gevenquote:Op zondag 2 juni 2019 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
nou politie zal die wel hebben denk inmiddels.
Wat er dan precies is gebeurt weten we niet he
Niks mis met zondagsrust! Eindelijk ongestoord Max kijken!quote:Op zondag 2 juni 2019 23:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou dat is dus absoluut niet zo
Ja een deel van katwijk , is nog van de oude stempel
Maar je word echt niks aangedaan als je niet past in dat beeld
Ik als van oorsprong niet katwijker, heb een relatie met een katwijker, heb daar ook met hem samengewoond, en ik gedroeg me niet volgens bepaalde regels..ik hing bijvoorbeeld me was buiten op zondag
Maar zo erg is het daar niet dat je daarvoor in je nek word aangekeken
(Word hier zelfs een beetje boos van dat zulke dingen gesuggereerd worden)
Genoeg Kattekers die ik ken zullen die praktijken gewoon beamen. Bible Belt-onzinquote:Op zondag 2 juni 2019 23:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik als van oorsprong niet katwijker, heb een relatie met een katwijker, heb daar ook met hem samengewoond, en ik gedroeg me niet volgens bepaalde regels..ik hing bijvoorbeeld me was buiten op zondag
Ja inderdaad, herken me daar ook gewoon niet in hoor. Het is beetje profilering wat er nu geschetst gaat wordn over katwijk dan.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wel. Of lullen de Katterkers die ik ken onzin? Ander deel vh dorp wellicht dan?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ja inderdaad, herken me daar ook gewoon niet in hoor. Het is beetje profilering wat er nu geschetst gaat wordn over katwijk dan.
maar zo is het echt helemaal niet.
Nee, ik woon mijn hele leven in Katwijk al. En het is waar dat er een groot deel wel christelijk is.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel. Of lullen de Katterkers die ik ken onzin? Ander deel vh dorp wellicht dan?
Dat zeg ik toch helemaal nergensquote:Op zondag 2 juni 2019 23:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Is niks over bekend gemaaktquote:Op zondag 2 juni 2019 23:48 schreef dokter.knakworst het volgende:
Zin er uberhaupt al wel mensen verhoord?
De ons kent ons heb ik wel sterk bij Katwijk.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
Nee, ik woon mijn hele leven in Katwijk al. En het is waar dat er een groot deel wel christelijk is.
Maar het is helemaal niet zo zwaar als wat mensen van buiten er een stickertje op plakken?
Denk dat het qua christelijk nog aardig vooruitstrevend is wel zelfs. Heb het nl erger meegemaakt in andere plaatsen.
Dat hele beeld van zwaar christelijk vissersdorpje klopt iig helemaal niet
als ik naar die feestfoto’s kijken van de Stairs dan valt het al jaren mee.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
Nee, ik woon mijn hele leven in Katwijk al. En het is waar dat er een groot deel wel christelijk is.
Maar het is helemaal niet zo zwaar als wat mensen van buiten er een stickertje op plakken?
Denk dat het qua christelijk nog aardig vooruitstrevend is wel zelfs. Heb het nl erger meegemaakt in andere plaatsen.
Dat hele beeld van zwaar christelijk vissersdorpje klopt iig helemaal niet
Dus die serieaanrander is geen katwijkernaar? Katwijker? Katse?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De ons kent ons heb ik wel sterk bij Katwijk.
Ik ben absoluut niet pro katwijk...quote:Op zondag 2 juni 2019 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Genoeg Kattekers die ik ken zullen die praktijken gewoon beamen. Bible Belt-onzin
Er stond "mogelijk morgen een zoekactie" waarom dit er stomd weet ik niet maar vond ik wel opmerkelijkquote:Op zondag 2 juni 2019 23:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Ok, ik neem aan dat ze morgen wel verder gaan dan met het zoeken naar Anja
Katteker. Ik woon daar niet.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus die serieaanrander is geen katwijkernaar? Katwijker? Katse?
Apart, afwachten dusquote:Op zondag 2 juni 2019 23:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er stond "mogelijk morgen een zoekactie" waarom dit er stomd weet ik niet maar vond ik wel opmerkelijk
Fijn om te horen. Ik hoor andere verhalen.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet pro katwijk...
Geloof dit niet, echt ik val echt buiten de boot met mijn denken en doen in katwijk en ik word toch ook geaccepteerd..
Ik en mijn partner wonen al 23 jaar samen bijvoorbeeld igipvetrouwd
Ik heb de ouderlingen van de kerk geweigerd om op bezoek te komen (omdat we nog in de verhuizing zaten)
Echt dan moet je het wel HEEL bont maken
ja maar dat is ook zo en dat maakt dit verhaal ook raar.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
gehehe tijdje terug dat ik daar was. Nee maar hel op aarde enzo daar hahahaquote:Op zondag 2 juni 2019 23:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
als ik naar die feestfoto’s kijken van de Stairs dan valt het al jaren mee.
Zijnen haar zussen gingen WEL naar de kerk!!quote:Op zondag 2 juni 2019 23:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal nergens![]()
Maar wellicht dat ze daarom wat minder aandacht vanuit het durp krijgt in deze situatie,
itt tot bijvoorbeeld truusje die wel elke zondag naar de kerk ging.
Is dit een grap?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:51 schreef Tengano het volgende:
Overigens: tokkies mensen die op zondag hun was buiten hangen
Kattukkerquote:Op zondag 2 juni 2019 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daarom wil ik niet in een dorp wonen. 😉quote:Op zondag 2 juni 2019 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat is ook zo en dat maakt dit verhaal ook raar.
Het kan trouwens ook onwijs irritant zijn wel.
Altijd toch wel herkend worden enzo. Dus daarom alleen al lijkt mij dit al raar dat er echt niemand meer over weet.
klopt dat is ook heel ergquote:Op zondag 2 juni 2019 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Wat bij je past. Bij mij past het niet.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
klopt dat is ook heel erg
Maar dat hoeft toch niet altijd negatief te zijn
Moet je boven staanquote:Op zondag 2 juni 2019 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Wat bij je past. Bij mij past het niet.
Vraag jij nou naar de bekende weg?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:57 schreef IriYe het volgende:
[..]
Jij vindt mensen die op zondag de was ophangen eigenlijk tokkies?
Vuile was ophangen lijkt me niet echt goed ruikenquote:Op zondag 2 juni 2019 23:57 schreef IriYe het volgende:
[..]
Het is Bible Belt... Verder niet zo persoonlijk doen...quote:Op zondag 2 juni 2019 23:57 schreef IriYe het volgende:
[..]
Die notoire serieaanrander zou weleens iemand van buitenaf kunnen zijn, bijv iemand die eens in zoveel tijd plaatjes komt draaien in een discotheek of café .quote:Op zondag 2 juni 2019 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tsja dat is ieders zijn ding wel. Ik haat steden bv weer. Mij te druk allemaal.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom wil ik niet in een dorp wonen. 😉
Met die duim omlaag erbij lijkt het inderdaad alsof je dat vindt. Wat idioot.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vraag jij nou naar de bekende weg?
Wat had ik nou gepost en hoe luidde nou mijn antwoord op jouw navraag?
Ik had jouw niks gevraagd.quote:Op maandag 3 juni 2019 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is Bible Belt... Verder niet zo persoonlijk doen...
Ik heb iig wel respect voor jouw mening.quote:Op maandag 3 juni 2019 00:03 schreef IriYe het volgende:
[..]
Met die duim omlaag erbij lijkt het inderdaad alsof je dat vindt. Wat idioot.
Want grefo's doen dat niet...quote:Op maandag 3 juni 2019 00:01 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Die notoire serieaanrander zou weleens iemand van buitenaf kunnen zijn, bijv iemand die eens in zoveel tijd plaatjes komt draaien in een discotheek of café .
Zo'n type dader is moeilijk te pakken lijkt me en die gebruikt dan heel slim een fiets om de indruk te wekken dat de aanrander een local is .
Precies!!!quote:Op maandag 3 juni 2019 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
Tsja dat is ieders zijn ding wel. Ik haat steden bv weer. Mij te druk allemaal.
Dus heb het hier opzich wel naar mijn zin. En goed ik weet wel dat er bepaalde vooroordelen dan weer zijn over katwijk.
Maar het is allemaal helemaal niet zo erg als wat iedereen nu denkt enzo.
Dat van niet de was ophangen op zondag is triouwens wel waar hahahahaMaargoed beetje de oude stempel dat nog wel.
Je krijgt geen problemen hier als je dat wel gewoon doet dus
I know. Bible Belt. En half Kattek als collega gehad...quote:Op maandag 3 juni 2019 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
Tsja dat is ieders zijn ding wel. Ik haat steden bv weer. Mij te druk allemaal.
Dus heb het hier opzich wel naar mijn zin. En goed ik weet wel dat er bepaalde vooroordelen dan weer zijn over katwijk.
Maar het is allemaal helemaal niet zo erg als wat iedereen nu denkt enzo.
Dat van niet de was ophangen op zondag is triouwens wel waar hahahahaMaargoed beetje de oude stempel dat nog wel.
Je krijgt geen problemen hier als je dat wel gewoon doet dus
quote:
Waarom reageer je dan op een vraag voor iemand anders? En daarna nog een keer om een reactie uit te lokken. Ben je weer bezig het topic om zeep te helpen met je hatelijke gedrag?quote:
Klopt. Niks te melden.quote:Op maandag 3 juni 2019 00:06 schreef dokter.knakworst het volgende:
Dit topic verliest zijn nieuwswaarde met de minuut
Spiegelquote:Op maandag 3 juni 2019 00:07 schreef IriYe het volgende:
[..]
[..]
Waarom reageer je dan op een vraag voor iemand anders? En daarna nog een keer om een reactie uit te lokken. Ben je weer bezig het topic om zeep te helpen met je hatelijke gedrag?
haha "mijn" dorp wordt aangevallen, dus help even wat misverstanden uit de wegquote:Op maandag 3 juni 2019 00:09 schreef Tengano het volgende:
Laten we gewoon afspreken dat we niet op zondag de was buitenhangen en ons verder richten op waar dit topic over gaat.
In die tijd bestond de avg nog niet en hadden feestkroegen bij elke feestavond tientallen foto’s op de pagina’s staan van de bezoekers.quote:Op maandag 3 juni 2019 00:01 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Die notoire serieaanrander zou weleens iemand van buitenaf kunnen zijn, bijv iemand die eens in zoveel tijd plaatjes komt draaien in een discotheek of café .
Zo'n type dader is moeilijk te pakken lijkt me en die gebruikt dan heel slim een fiets om de indruk te wekken dat de aanrander een local is .
Alsof dat hele dorp wat met dit topic te maken heeftquote:Op maandag 3 juni 2019 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
haha "mijn" dorp wordt aangevallen, dus help even wat misverstanden uit de weg
Maargoed ontopic maar weer
Als ze uberhaupt gaan zoekenquote:Op maandag 3 juni 2019 00:12 schreef b_engeltje het volgende:
Het is afwachten, wat er morgen gaat gebeuren in de zoektocht naar anja..
O.a waar ze nog gaan zoeken
Ja, gaan ze. Is al een artikel van gepost. Telegraaf.quote:
Ja dat denk ik wel, dat ze dat vandaag niet gedaan hebben , heeft denk toch met de zondag te maken, en respect naar de familie , en hun betrokkenheid met de kerkquote:
Mooi zoquote:Op maandag 3 juni 2019 00:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, gaan ze. Is al een artikel van gepost. Telegraaf.
Was jij bij die dienst?quote:Op maandag 3 juni 2019 00:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel, dat ze dat vandaag niet gedaan hebben , heeft denk toch met de zondag te maken, en respect naar de familie , en hun betrokkenheid met de kerk
De kerk die overigens wel aandacht aan anja heeft besteed in de dienst
Denk het niet, was onderhand al gevonden dan denk ik. Maar Anja is allang niet meer hier in Katwijk denk ikquote:
Ik denk dat ze vooral veel op de pc’s zitten, dus geen veldwerk maar binnen. En DNA op de tas, mogelijk in haar huis de pc/tablet/telefoon aan het uitlezen.quote:
Had die dienst wel willen horen. Moest zelf al denken aan het verloren schaap, hoe toepasselijk, wat meer waard is dan de 100 van de hele kudde, en waar de herder naar gaat zoeken.quote:Op maandag 3 juni 2019 00:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel, dat ze dat vandaag niet gedaan hebben , heeft denk toch met de zondag te maken, en respect naar de familie , en hun betrokkenheid met de kerk
Niet zoeken om kerkelijk gedoe? Dat zou bizar zijn...quote:Op maandag 3 juni 2019 00:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juni 2019 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het niet, was onderhand al gevonden dan denk ik. Maar Anja is allang niet meer hier in Katwijk denk ik
Kerkomroep.nlquote:Op maandag 3 juni 2019 00:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Had die dienst wel willen horen. Moest zelf al denken aan het verloren schaap, hoe toepasselijk, wat meer waard is dan de 100 van de hele kudde, en waar de herder naar gaat zoeken.
quote:Op maandag 3 juni 2019 00:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Had die dienst wel willen horen. Moest zelf al denken aan het verloren schaap, hoe toepasselijk, wat meer waard is dan de 100 van de hele kudde, en waar de herder naar gaat zoeken.
Is ook niet bijbels. Jezus zei ook dat mensen hun vee niet laten verdrinken op de sabbath. Dat moet je het ook redden als het dreigt te verdrinken. Onzin dus, niks doen in zo'n geval is alles behalve christelijk.quote:Op maandag 3 juni 2019 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Anja is wrsch helaas dood. Maar tot ze gevonden is, is er hoop.
[..]
Niet zoeken om kerkelijk gedoe? Dat zou bizar zijn...
Doe niet zo suggestief en vals zegquote:Op maandag 3 juni 2019 00:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat is ikleesalleen007 stil, zou die na 24/7x3 in slaap gevallen zijn?
Heel volwassen ook deze opmerkingquote:Op maandag 3 juni 2019 00:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Vast.quote:Op maandag 3 juni 2019 00:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Der zijn gewoon bepaalde dingen die men nog steeds niet doet daar op zondagquote:Op maandag 3 juni 2019 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Anja is wrsch helaas dood. Maar tot ze gevonden is, is er hoop.
[..]
Niet zoeken om kerkelijk gedoe? Dat zou bizar zijn...
Vals? Ze suggereerde hier dat Anja prostitué was, bondage dingen, beticht haar halve familie van betrokkenheid en haar neef. Tja en dan ben ik vals...quote:Op maandag 3 juni 2019 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe niet zo suggestief en vals zeg
Zes kerken, twaalf diensten vandaag, maar ik moet me eerst aanmeldenquote:
Ja dat doet men wel. Politie. Veteranen die niet uit Katwijk komen etc. Hulpdiensten redden ook gelovigen en blussen de brand in hun huis op zondag..quote:Op maandag 3 juni 2019 00:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Der zijn gewoon bepaalde dingen die men nog steeds niet doet daar op zondag
De kerk staat bijvoorbeeld ook midden in het zoekgebied
En er gaan gewoon ook nog steeds mensen op zondag naar de kerk
(En dan heb ik het niet perse over de zwaar gereformeerden)
Wat is er mis met aandacht aan deze zaak besteden door de kerkquote:Op maandag 3 juni 2019 00:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is ook niet bijbels. Jezus zei ook dat mensen hun vee niet laten verdrinken op de sabbath. Dat moet je het ook redden als het dreigt te verdrinken. Onzin dus, niks doen in zo'n geval is alles behalve christelijk.
Nee, dat ging over Fleur. Wel onterecht trouwens.quote:Op maandag 3 juni 2019 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vals? Ze suggereerde hier dat Anja prostitué was, bondage dingen, beticht haar halve familie van betrokkenheid en haar neef. Tja en dan ben ik vals...
Zie je mij een oordeel vellen over Anja? Nee, die moet gevonden worden. Zo snel mogelijk.
Ik heb het over geen zoektocht op zondag uitvoeren omdat dat niet christelijk zou zijn. Dat klopt gewoon niet.quote:Op maandag 3 juni 2019 00:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat is er mis met aandacht aan deze zaak besteden door de kerk
Als dat nu mensen helpt, als dat hun steun geeft
Men denkt aan Anja en haar familieleden, of dat nu in de kerk of buiten de kerk is
Nee hoor kun je gewoon luisteren en downloaden.quote:Op maandag 3 juni 2019 00:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zes kerken, twaalf diensten vandaag, maar ik moet me eerst aanmelden
off topic en op de man.quote:Op maandag 3 juni 2019 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat ging over Fleur. Wel onterecht trouwens.
En ja, jij bent vals. Altijd suggestief over vanalles.
Ok, zal nog eens proberen dan.quote:Op maandag 3 juni 2019 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hoor kun je gewoon luisteren en downloaden.
Maar weet niet in welke kerk het genoemd is.
Vredeskerk is het dichtste bij iig
Misschien was het wel de wens van de familie...quote:Op maandag 3 juni 2019 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja dat doet men wel. Politie. Veteranen die niet uit Katwijk komen etc. Hulpdiensten redden ook gelovigen en blussen de brand in hun huis op zondag..
Tuurlijk. Spontaan zijn/haar grootste fan en suggestief over mij... 😂quote:Op maandag 3 juni 2019 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:
En daarnaast, hoe meer aandacht voor de zaak hoe beter!
Dus klets die topics maar vol, ze lezen mee, ikleesgeen007 bijvoorbeeld. Ze doet journalistiek en heeft een kind en is ziek. Toch doet ze hier volop mee, morgen brengt ze het onder de aandacht bij haar hoofdredacteur!
Dus poep geen onzin Whiskeyfles
Er is gewoon gezocht. Alleen niet grootschalig.quote:Op maandag 3 juni 2019 00:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Misschien was het wel de wens van de familie...
Dat weten we niet, kunnen we wel van alles over gaan sugereren
Het zal zijn reden wel hebben
Misschien begrijpen we die niet, dat kan
Maar dat veranderd er niks aan dat er besloten is vandaag niet te gaan zoeken .
Volgens mij is er gecommuniceerd dat er vandaag wel gezocht is, en dat ze morgen verder gaan.quote:Op maandag 3 juni 2019 00:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Misschien was het wel de wens van de familie...
Dat weten we niet, kunnen we wel van alles over gaan sugereren
Het zal zijn reden wel hebben
Misschien begrijpen we die niet, dat kan
Maar dat veranderd er niks aan dat er besloten is vandaag niet te gaan zoeken .
Wat voor update?quote:Op maandag 3 juni 2019 00:29 schreef Stray_cat het volgende:
Kan dit niet elders, ik denk steeds dat er een update is over Anja.
Nee er is niet gezochtquote:Op maandag 3 juni 2019 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is gewoon gezocht. Alleen niet grootschalig.
Op de vrouw! Joehoe, dat kan écht niet hoor!!!!quote:Op maandag 3 juni 2019 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:
En daarnaast, hoe meer aandacht voor de zaak hoe beter!
Dus klets die topics maar vol, ze lezen mee, ikleesgeen007 bijvoorbeeld. Ze doet journalistiek en heeft een kind en is ziek. Toch doet ze hier volop mee, morgen brengt ze het onder de aandacht bij haar hoofdredacteur!
Dus poep geen onzin Whiskeyfles
Goed lezen, ze hoopte door de activiteit hier dat er een update was over anja...quote:
jeeetje heb je niks anders te doen ?quote:Op maandag 3 juni 2019 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op de vrouw! Joehoe, dat kan écht niet hoor!!!!
Hypocriete trut..
Zondagsrijder gespot.quote:Op maandag 3 juni 2019 00:30 schreef kree het volgende:
wow wat een aannames weerAlsof de politie stopt hier omdat het zondat is?
Kreeg ook gewoon een bekeuring op mijn auto op zondag hoor/
Exact. Politie, brandweer, ambulance slaan Katwijk echt niet over op zondag..quote:Op maandag 3 juni 2019 00:30 schreef kree het volgende:
wow wat een aannames weerAlsof de politie stopt hier omdat het zondat is?
Kreeg ook gewoon een bekeuring op mijn auto op zondag hoor/
Wow..quote:Op maandag 3 juni 2019 00:32 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
jeeetje heb je niks anders te doen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar het is al maandagquote:Op maandag 3 juni 2019 00:33 schreef Tengano het volgende:
Nog 1 keer dan: Geen was op zondag buiten dus, en graag on topic weer.
Niet in haar straat/wijk is niet hetzelfde als niet gezochtquote:Op maandag 3 juni 2019 00:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee er is niet gezocht
Misschien wel beeld materiaal enzo bekeken, maar er was geen activiteit buiten
Prima...quote:Op maandag 3 juni 2019 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet in haar straat/wijk is niet hetzelfde als niet gezocht
Nee dat ging ook over Anja, die bondage ketting...quote:Op maandag 3 juni 2019 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat ging over Fleur. Wel onterecht trouwens.
En ja, jij bent vals. Altijd suggestief over vanalles.
quote:Op maandag 3 juni 2019 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Spontaan zijn/haar grootste fan en suggestief over mij... 😂
Ik heb niks gepost over die ketting dame. Ik heb me er uberhaupt amper mee bemoeid.quote:Op maandag 3 juni 2019 00:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee dat ging ook over Anja, die bondage ketting...
Ach ja foutje, weet je nog? Heb er zelfs een tr voor gezet. Was belachelijk
Ja omdat ze een ring om der nek droeg zou ze aan sm doen, sloeg echt nergens opquote:Op maandag 3 juni 2019 00:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee dat ging ook over Anja, die bondage ketting...
Ach ja foutje, weet je nog? Heb er zelfs een tr voor gezet. Was belachelijk
Huisvrouwtjesbedtijd..quote:
En toevallig ben jij er weerquote:Op maandag 3 juni 2019 00:32 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik dacht hier, maar ik zit blijkbaar een gevecht te lezen tussen diverse mensen.
Wow hahaha game onquote:Op maandag 3 juni 2019 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op de vrouw! Joehoe, dat kan écht niet hoor!!!!
Hypocriete trut..
quote:Op maandag 3 juni 2019 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
Wow hahaha game on
Nou lees het morgen wel ff verder het is tijd voor me schoonheidsslaapje.
Truste allemaal
Lezen... ach ach achquote:Op maandag 3 juni 2019 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb niks gepost over die ketting dame. Ik heb me er uberhaupt amper mee bemoeid.
Uitstekend planquote:Op maandag 3 juni 2019 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
Wow hahaha game on
Truste allemaal
Ik ben hier altijd rond deze tijd, dus zo toevallig is dat niet. Niet alles is een mysterie of een complot.quote:Op maandag 3 juni 2019 00:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En toevallig ben jij er weer![]()
Chia, havermoutje binnen 3,2,1...
Houdoe.quote:Op maandag 3 juni 2019 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
Wow hahaha game on
Truste allemaal
Zalando?quote:Op maandag 3 juni 2019 01:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Weet iemand een officiële link naar haar kleding? Wat draagt ze eigenlijk?
Lees niks over een schoenquote:Op maandag 3 juni 2019 01:24 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.politie.nl/ge(...)mei/anja-schaap.html
Dit is de officiële, zwarte schoenen.
"Zij droeg ten tijde van haar vermissing een lichtblauwe spijkerbroek en zwarte schoenen".quote:
Ziet er zo wel luguberder uitquote:Op maandag 3 juni 2019 01:24 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.politie.nl/ge(...)mei/anja-schaap.html
Dit is de officiële, zwarte schoenen.
Ow dat, maar dat is niet de schoen die gevonden isquote:Op maandag 3 juni 2019 06:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Zij droeg ten tijde van haar vermissing een lichtblauwe spijkerbroek en zwarte schoenen".
Dan bestaat de kans dat ze is overmeesterd vlakbij haar huis. Door een toevallige passant. Als ze gevolgd was vanuit het cafe zou dat ook wel te zien geweest zijn op de beelden.quote:Op maandag 3 juni 2019 08:52 schreef Spectator19 het volgende:
Na dagen intensief speuren staakte de politie zondagmiddag tijdelijk de zoektocht. Tot nu toe staat vast dat ze in haar eentje is gezien op videobeelden nadat ze in de nacht van dinsdag op woensdag een café in Katwijk verliet.
Telegraaf.nl
Inderdaad. En grote kans dat er rond haar huis geen camera's hangen. Hier in de woonwijk hangen ook nauwelijks tot geen camera's.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:06 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Dan bestaat de kans dat ze is overmeesterd vlakbij haar huis. Door een toevallige passant. Als ze gevolgd was vanuit het cafe zou dat ook wel te zien geweest zijn op de beelden.
Volgens mij heel dichtbij. De precieze afstand weet ik niet. Minder dan 1km gok ik.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Inderdaad. En grote kans dat er rond haar huis geen camera's hangen. Hier in de woonwijk hangen ook nauwelijks tot geen camera's.
Hoe ver was ook al weer de afstand van de gevonden tas en haar huis?
Nou ja, Michael P. wist ook voor wie hij ging. Slimmer is het dan om iemand dus gewoon op te wachten; dan sta je ook niet op camera. Ik vind het woord toevallige passant overigens wel een beetje vreemd.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:06 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Dan bestaat de kans dat ze is overmeesterd vlakbij haar huis. Door een toevallige passant. Als ze gevolgd was vanuit het cafe zou dat ook wel te zien geweest zijn op de beelden.
Michael P. wist dat Anne zou gaan fietsen die dag? Nee, hij heeft gewoon staan wachten op een willekeurig slachtoffer. Anne zal met het slechte weer de enige zijn geweest die langsgefietst is.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou ja, Michael P. wist ook voor wie hij ging. Slimmer is het dan om iemand dus gewoon op te wachten; dan sta je ook niet op camera.
Als een zedendelinquent je toevallig passeert bestaat deze kans echt wel. Gelegenheidsdaders...quote:Op maandag 3 juni 2019 09:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou ja, Michael P. wist ook voor wie hij ging. Slimmer is het dan om iemand dus gewoon op te wachten; dan sta je ook niet op camera. Ik vind het woord toevallige passant overigens wel een beetje vreemd.
Toevallige passanten doen zo iets niet, die passeren toevallig en gaan gewoon hun eigen weg. Hier hebben we toch met iets anders te maken.
ok, die kan ik volgen. Maar ik vind een zedendelinquent geen passant; ik bedoel ik zou hem iig niet zo betitelenquote:Op maandag 3 juni 2019 09:18 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Als een zedendelinquent je toevallig passeert bestaat deze kans echt wel. Gelegenheidsdaders...
Ja, ik snap je. Ik bedoelde idd geen toevallige passant die altijd normaal geweest is en impulsief besluit een misdaad te begaan. Hoewel ook dat lijkt voor te komen, bijvoorbeeld bij Marianne Vaatstra.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
ok, die kan ik volgen. Maar ik vind een zedendelinquent geen passant; ik bedoel ik zou hem iig niet zo betitelen
Mooi, ik tel zelf 10 potentiële panden met camera's op de weg, alleen al op de Sluisweg. Daarnaast heeft de gemeente er zes in het centrum hangen en vier richting de burg.quote:Op maandag 3 juni 2019 08:52 schreef Spectator19 het volgende:
Na dagen intensief speuren staakte de politie zondagmiddag tijdelijk de zoektocht. Tot nu toe staat vast dat ze in haar eentje is gezien op videobeelden nadat ze in de nacht van dinsdag op woensdag een café in Katwijk verliet.
Telegraaf.nl
Maar ik blijf het eigenaardig vinden waarom de dader of daders die tas zo nodig moesten dumpen, als we uitgaan van een dergelijke gang van zaken. Als het alleen om Anja te doen was, waarom dan die moeite?quote:Op maandag 3 juni 2019 09:26 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ja, ik snap je. Ik bedoelde idd geen toevallige passant die altijd normaal geweest is en impulsief besluit een misdaad te begaan. Hoewel ook dat lijkt voor te komen, bijvoorbeeld bij Marianne Vaatstra.
Ontdoen van bewijsmateriaal? Annes spullen waren door P. ook verspreid op diverse plekken. Wat moet hij er anders mee?quote:Op maandag 3 juni 2019 09:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar ik blijf het eigenaardig vinden waarom de dader of daders die tas zo nodig moesten dumpen, als we uitgaan van een dergelijke gang van zaken. Als het alleen om Anja te doen was, waarom dan die moeite?
Ja ok, maar als je ze zo achteloos in het water slingert zijn ze blijkbaar zo gevonden, wat natuurlijk geen verrassing is geweest. En dat terwijl Marja zelf iets groter van formaat is, en die juist niet gevonden is. So, it doesn't make up.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:46 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ontdoen van bewijsmateriaal? Annes spullen waren door P. ook verspreid op diverse plekken. Wat moet hij er anders mee?
De route via de sluisweg is de meest logische route, dan komt de binnensluis en het gebied net na de binnensluis dat lijkt me een gevaarlijk & creepy stukje.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Die wijk in en uit gaan zonder op de camera te staan lijkt me bijna onmogelijk.
Ik vond het ook alles behalve iets van bondage hebben. En als ik die foto bekijk lijkt het me ook niet iemand die actief in die scene meedoet. Wellicht wat interesse of nieuwgierigheid omdat haar vriendin daar wat ervaring in had.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:13 schreef versejuss het volgende:
De enige reden waarom ze een ketting om haar nek draagt, is dat hij te groot voor haar was en ze hem wel graag wilde dragen.
Geen gekke bondage dingen dus.
Die wilde verhalen komen vooral uit jouw koker. En wat zit je toch steeds te hakken op de familie? Waarom doe je dat?quote:Op maandag 3 juni 2019 11:25 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ik was degene die het daar wat van vond hebben. Intussen is het opgehelderd. Maar ja, dat soort speculaties krijg je wel als de familie zich zo weinig inzet om hun dierbare te vinden. Allerlei wilde verhalen.
Tering zeg, lekker oordeel klaar. Jij kent de familie? Jij weet wat ze (achter de schermen) doen om hun dochter/zus/nicht etc. te vinden? Ik zou me minstens een klein beetje schamen voor dit soort rare uitspraken.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:25 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ik was degene die het daar wat van vond hebben. Intussen is het opgehelderd. Maar ja, dat soort speculaties krijg je wel als de familie zich zo weinig inzet om hun dierbare te vinden. Allerlei wilde verhalen.
Omdat het me verbaast dat de familie fijn naar festivals gaat terwijl hun dierbare waarschijnlijk slachtoffer is geworden van een misdrijf, ze geen zoektocht (willen) organiseren en helemaal buiten de media lijken te willen blijven. Vraag verdomme aandacht voor je vermiste tante, nichtje of zus en laat het niet zo op zijn beloop. Ik vind dat op zijn minst laks, wil je als familie niet alles op alles zetten om je dierbare veilig terug thuis te krijgen?quote:Op maandag 3 juni 2019 11:32 schreef IriYe het volgende:
[..]
Die wilde verhalen komen vooral uit jouw koker. En wat zit je toch steeds te hakken op de familie? Waarom doe je dat?
Schuif aan in praatprogramma’s, maak flyers en verspreid deze, vraag media aandacht, geef interviews, doe oproepen in de krant...quote:Op maandag 3 juni 2019 11:36 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Tering zeg, lekker oordeel klaar. Jij kent de familie? Jij weet wat ze (achter de schermen) doen om hun dochter/zus/nicht etc. te vinden? Ik zou me minstens een klein beetje schamen voor dit soort rare uitspraken.
Dat is die mensen hun goed recht, niet iedereen is mediageil.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:37 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Omdat het me verbaast dat de familie fijn naar festivals gaat terwijl hun dierbare waarschijnlijk slachtoffer is geworden van een misdrijf, ze geen zoektocht (willen) organiseren en helemaal buiten de media lijken te willen blijven. Vraag verdomme aandacht voor je vermiste tante, nichtje of zus en laat het niet zo op zijn beloop. Ik vind dat op zijn minst laks, wil je als familie niet alles op alles zetten om je dierbare veilig terug thuis te krijgen?
Dat vind ik wel weer het andere uiterste hoor.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:43 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dat is die mensen hun goed recht, niet iedereen is mediageil.
Iemand zou die mensen een bericht moeten sturen dat ze hun Facebook beter op privé kunnen zetten.
Niet iedereen is daarvoor geschikt. Mensen kunnen ook zo door de stress geraakt worden dat ze apathisch zijn. Dat weet je pas wanneer je in een dergelijke situatie beland.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:40 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Schuif aan in praatprogramma’s, maak flyers en verspreid deze, vraag media aandacht, geef interviews, doe oproepen in de krant...
Jij houdt precies bij wat de familie doet. Waarom zou iemand niet naar een festival mogen? Het is niet verplicht om binnen te moeten zitten wanneer er iemand uit de familie verdwenen is.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:37 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Omdat het me verbaast dat de familie fijn naar festivals gaat terwijl hun dierbare waarschijnlijk slachtoffer is geworden van een misdrijf, ze geen zoektocht (willen) organiseren en helemaal buiten de media lijken te willen blijven. Vraag verdomme aandacht voor je vermiste tante, nichtje of zus en laat het niet zo op zijn beloop. Ik vind dat op zijn minst laks, wil je als familie niet alles op alles zetten om je dierbare veilig terug thuis te krijgen?
Nou ja aanschuiven in praatprogramma's en dergelijke enzovoort zou ik als familie ook niet willen, dat geeft alleen maar meer voer om te speculeren door mensen die graag detective spelen.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat vind ik wel weer het andere uiterste hoor.
Dat ben ik met je eens, maar met de sociale media heb je tegenwoordig wel de mogelijkheid om wat dingen in gang te brengen. Dan doe je tenminste nog iets met je radeloosheid en machteloosheid. Maar aan de andere kant, mss hebben ze wel heel veel vertrouwen en het werk en de inspanningen van de politie.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:54 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Nou ja aanschuiven in praatprogramma's en dergelijke enzovoort zou ik als familie ook niet willen, dat geeft alleen maar meer voer om te speculeren door mensen die graag detective spelen.
Heb het al eerder gezegd: zelf heb ik ervaring met een vermissing die minder goed afliep. Ik zit met wanhoop toe te kijken hoe weinig actie er ondernomen wordt. Ik ken dat niet.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:54 schreef IriYe het volgende:
[..]
Jij houdt precies bij wat de familie doet. Waarom zou iemand niet naar een festival mogen? Het is niet verplicht om binnen te moeten zitten wanneer er iemand uit de familie verdwenen is.
Je lijkt erg boos dat zij niet doen wat jij wilt.
quote:https://www.rtlnieuws.nl/(...)itie-gevonden-zorgen
De tas van Anja werd vrijdagmiddag gevonden in een sloot. Onder meer haar telefoon zat daarin. Een duikteam heeft toen de sloot onderzocht. Voor zover bekend is er nog niets gevonden. Een familielid denkt dat Anja misschien bij iemand in de auto is gestapt.
De politie spreekt met mensen uit haar directe omgeving en gaat nu camerabeelden uitlezen en analyseren.
Misschien wordt er al vanalles gedaan of weet de familie dingen die wij niet weten.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar met de sociale media heb je tegenwoordig wel de mogelijkheid om wat dingen in gang te brengen. Dan doe je tenminste nog iets met je radeloosheid en machteloosheid. Maar aan de andere kant, mss hebben ze wel heel veel vertrouwen en het werk en de inspanningen van de politie.
Met wanhoop toe te kijken nog wel. Door alle bezigheden van de familie door te spitten?quote:Op maandag 3 juni 2019 11:59 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Heb het al eerder gezegd: zelf heb ik ervaring met een vermissing die minder goed afliep. Ik zit met wanhoop toe te kijken hoe weinig actie er ondernomen wordt. Ik ken dat niet.
Hier heb je 21 pagina's met vermiste mensen, krijgen die van jou dezelfde aandacht als juffrouw Schaap?quote:Op maandag 3 juni 2019 11:59 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Heb het al eerder gezegd: zelf heb ik ervaring met een vermissing die minder goed afliep. Ik zit met wanhoop toe te kijken hoe weinig actie er ondernomen wordt. Ik ken dat niet.
Wie zegt dat ik me niet heb aangemeld?quote:Op maandag 3 juni 2019 12:10 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Hier heb je 21 pagina's met vermiste mensen, krijgen die van jou dezelfde aandacht als juffrouw Schaap?
Ongezond om hier zo mee bezig te zijn. Doe er dan iig wat mee, meld je aan om mee te zoeken ofzo.
Veel van deze mensen zijn vrijwillig vertrokken. Het is iig niet zorgwekkend zoals dit. Ik weet hoe het kan aflopen...quote:Op maandag 3 juni 2019 12:10 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Hier heb je 21 pagina's met vermiste mensen, krijgen die van jou dezelfde aandacht als juffrouw Schaap?
Ongezond om hier zo mee bezig te zijn. Doe er dan iig wat mee, meld je aan om mee te zoeken ofzo.
Behalve tijdens de Toppersquote:Op maandag 3 juni 2019 12:14 schreef versejuss het volgende:
Geloof me, de familie is er dag en nacht mee bezig.
Maar wat kun je doen dan?quote:Op maandag 3 juni 2019 12:14 schreef versejuss het volgende:
Verspreiden ze flyers?quote:Op maandag 3 juni 2019 12:14 schreef versejuss het volgende:
Staan ook een hoop mensen tussen die al zolang vermist zijn dat ze inmiddels vast wel van ouderdom zijn overleden als ze toen gewoon zijn weggelopen voor een nieuw leven elders.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:10 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
quote:Op de leeftijd van 46 jaar is Arie in december 1967 verdwenen vanaf zijn thuisadres in Amsterdam. Sindsdien is niets meer van hem vernomen.
Ik heb ze allemaal gelezen en er staan een aantal bizarre en trieste verhalen tussen. Zoals Marjo Winkens die na een avondje kermis nooit meer thuiskwam, dit was in 1975. Gewoon verdwenen en nooit meer terug gevonden.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Staan ook een hoop mensen tussen die al zolang vermist zijn dat ze inmiddels vast wel van ouderdom zijn overleden als ze toen gewoon zijn weggelopen voor een nieuw leven elders.
[..]
Ja hallo, er zijn nog meer bekenden van je behalve je familie hequote:Op maandag 3 juni 2019 12:18 schreef roos94 het volgende:
Het is vaak zo dat een bekende van het slachtoffer de dader is. Dus het is niet zo gek om te denken dat er iets in de familie niet pluis is.
Ik kan me wel goed voorstellen dat je hoofd er dan absoluut niet naar staat;quote:Op maandag 3 juni 2019 12:19 schreef IriYe het volgende:
[..]
Want als ze niet gaan wordt ze eerder gevonden?
Ik kan mij niet voorstellen als een dierbare van mij vermist wordt, mogelijk om het leven is gekomen door een misdrijf , misschien op dit moment wel ontvoerd is, dat ik in diezelfde week lekker ga feesten bij de toppers. Nee, daar kan ik niet inkomen.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:19 schreef IriYe het volgende:
[..]
Want als ze niet gaan wordt ze eerder gevonden?
En dat weet je omdat je al deze zaken bestudeert hebt? Waarom ga je zelf niet even naar Katwijk? Even helpen zoeken? Dat zet meer zoden aan de dijk dan de familie verwijten dat ze niet hard genoeg zoeken.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:16 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Veel van deze mensen zijn vrijwillig vertrokken. Het is iig niet zorgwekkend zoals dit. Ik weet hoe het kan aflopen...
Dat wel, maar uitsluiten hoeft ook niet toch?quote:Op maandag 3 juni 2019 12:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja hallo, er zijn nog meer bekenden van je behalve je familie he
Dus jij denkt dat familie uitgesloten is?quote:Op maandag 3 juni 2019 12:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja hallo, er zijn nog meer bekenden van je behalve je familie he
De lijst mag wel eens gesplitst worden in kortgeleden zaken en cold casesquote:Op maandag 3 juni 2019 12:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Staan ook een hoop mensen tussen die al zolang vermist zijn dat ze inmiddels vast wel van ouderdom zijn overleden als ze toen gewoon zijn weggelopen voor een nieuw leven elders.
[..]
Ligt eraan welke band je met het betreffende famlielid hebt.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik kan me wel goed voorstellen dat je hoofd er dan absoluut niet naar staat;
dat zou ik iig wel hebben.
Nee joh.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:25 schreef IriYe het volgende:
[..]
Ligt eraan welke band je met het betreffende famlielid hebt.
Als het je achter-achternichtje is waarmee je amper contact onderhoud hoef je wmb niet binnen te blijven zitten. Maar dat is mijn mening. Wanneer het in mijn familie zou spelen zou ik niet voor iedereen thuis blijven als ik lang van tevoren een concert gepland heb staan. Maakt mij dat een slecht persoon?
Nou eigenlijk wel. Als je iemand iets aan wil doen, laat je dat niet aan het toeval over. Niemand had gepland dat Anja dinsdag ging stappen en dat ze om 1:00 naar huis zou gaan.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat familie uitgesloten is?
Ja dat lijkt, toch is dat de plek met mogelijk de meeste camera's.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:58 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
De route via de sluisweg is de meest logische route, dan komt de binnensluis en het gebied net na de binnensluis dat lijkt me een gevaarlijk & creepy stukje.
De moordzaken waarin familie de dader blijkt zijn niet te overzien.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel. Als je iemand iets aan wil doen, laat je dat niet aan het toeval over. Niemand had gepland dat Anja dinsdag ging stappen en dat ze om 1:00 naar huis zou gaan.
Zou ook niet kunnen verzinnen wat de familie voor motief zou moeten hebben om zo'n actie richting Anja te maken, jij wel?
20 tot 30 min lopenquote:Op maandag 3 juni 2019 09:14 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Volgens mij heel dichtbij. De precieze afstand weet ik niet. Minder dan 1km gok ik.
Jij heb ook veel meegemaakt, een vermissing van dichtbij en familiedrama's.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
De moordzaken waarin familie de dader blijkt zijn niet te overzien.
Wij weten toch niets van wat er in die familie speelt. Dat weet je nooit. Ik ken families waarin de grootste drama's plaatsvinden maar de buitenwereld weet daar niks van. Je kunt hier weinig zinnigs over zeggen want we zijn simpelweg niet in die familie geboren.
Onderlinge ruzies, intriges, affaires, geldproblemen, schulden, iets met religie -> deed ze iets wat de buurt niet goed zou vinden of wat de familie in kwaad daglicht zou zetten, crimineel circuit en ga zo maar door. Er zijn tientallen redenen waarom een familielid de ander zou ombrengen. Misschien niet persoonlijk. Er worden nog steeds mensen ingehuurd in Nederland om iemand anders om te brengen. Juist op plekken waar jij het niet verwacht. Hoe vaak hoor je niet, 'man brengt vrouw en kinderen om en daarna zichzelf'. En dan zegt de buurt, het was zo'n lieve familie daar was nooit iets aan de hand.
Jong, ik ben opgegroeid in een van de grootste shitholes van Rotterdam Zuid.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij heb ook veel meegemaakt, een vermissing van dichtbij en familiedrama's.
Kattig?quote:Op maandag 3 juni 2019 12:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jong, ik ben opgegroeid in een van de grootste shitholes van Rotterdam Zuid.
Je hebt geen flauw idee wat je zegt
Maar na dit berichtje stop ik met reageren op wat jij allemaal zegt, want het enige wat je kan typen zijn gemene kattige dingen naar andere mensen. Maar dat heb je al vaker gehoord van anderen. Doe er misschien iets mee, succes.
Links of rechts op de weg???quote:Op maandag 3 juni 2019 10:58 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
De route via de sluisweg is de meest logische route, dan komt de binnensluis en het gebied net na de binnensluis dat lijkt me een gevaarlijk & creepy stukje.
Ik denk toch eerder aan een zedenmisdrijf; dat lijkt me veel aannemelijker. De redenen die je opnoemt zijn imo of niet aan de orde of realistisch genoeg om dan je nichtje om te brengen.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wij weten toch niets van wat er in die familie speelt. Dat weet je nooit. Ik ken families waarin de grootste drama's plaatsvinden maar de buitenwereld weet daar niks van. Je kunt hier weinig zinnigs over zeggen want we zijn simpelweg niet in die familie geboren.
Onderlinge ruzies, intriges, affaires, geldproblemen, schulden, iets met religie -> deed ze iets wat de buurt niet goed zou vinden of wat de familie in kwaad daglicht zou zetten, crimineel circuit en ga zo maar door. Er zijn tientallen redenen waarom een familielid de ander zou ombrengen. Misschien niet persoonlijk. Er worden nog steeds mensen ingehuurd in Nederland om iemand anders om te brengen. Juist op plekken waar jij het niet verwacht. Hoe vaak hoor je niet, 'man brengt vrouw en kinderen om en daarna zichzelf'. En dan zegt de buurt, het was zo'n lieve familie daar was nooit iets aan de hand.
Bij de reddingsbrigade, hebben ze daar ook gezocht?quote:Op maandag 3 juni 2019 12:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Links of rechts op de weg???
Rechts richting melkweg heb je een parkje, die vond ik zelf altijd eng
Links is niks eng, goed verlicht, grote bocht, bejaardenhuizen tegenover, ,dan een klein stukje inrit naar camping en honden uitlaatplaats, opzich ook grote open weg en goed verlicht,dan de melkweg, weerzijde huizen, dicht op voetpad (korte/kleine voortuinen) wel tussen de huizen steegjes, maar alles prima verlicht, tot aan de kerk aan het eind van de melkweg bij de lidl, dan moet ze achter de kerk langs,klein stukje door weer een soort parkje, niet verlicht ook wel huizen, maar meer achtertuin van huizen , zo een steegje in en dan linksaf naar haar huis
Binnensluis zijn allemaal huizen waar je langsloopt zonder voortuin, dus je loopt direct langs de huizen zelf
Was bij anne ook niet zoquote:Op maandag 3 juni 2019 12:18 schreef roos94 het volgende:
Het is vaak zo dat een bekende van het slachtoffer de dader is. Dus het is niet zo gek om te denken dat er iets in de familie niet pluis is.
Nee denk het niet, ze hoeft daar ook niet langs, behalve dat misschien een weg aangeeft dat het naar de reddingsbrigade is, maar als ze de sluisbrug oploopt is de reddingsbrigade vanaf die afslag zeker 10 min (de verkeerde kant op, namelijk richting zee ) lopenquote:Op maandag 3 juni 2019 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bij de reddingsbrigade, hebben ze daar ook gezocht?
Dit.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:18 schreef roos94 het volgende:
Ze ziet er jonger uit jaquote:Op maandag 3 juni 2019 12:55 schreef Loekie1 het volgende:
1.65 m en lichtgebouwd, makkelijk slachtoffer. Misschien is ze aangezien voor jonger.
Tussen het gemaal en de IJsclub, staat aan de kanalen dijk een pand. Dat is toch een depot van de reddingsbrigade.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee denk het niet, ze hoeft daar ook niet langs, behalve dat misschien een weg aangeeft dat het naar de reddingsbrigade is, maar als ze de sluisbrug oploopt is de reddingsbrigade vanaf die afslag zeker 10 min (de verkeerde kant op, namelijk richting zee ) lopen
Ik bedoel met de binnensluis het 1e gemaal.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Links of rechts op de weg???
Rechts richting melkweg heb je een parkje, die vond ik zelf altijd eng
Links is niks eng, goed verlicht, grote bocht, bejaardenhuizen tegenover, ,dan een klein stukje inrit naar camping en honden uitlaatplaats, opzich ook grote open weg en goed verlicht,dan de melkweg, weerzijde huizen, dicht op voetpad (korte/kleine voortuinen) wel tussen de huizen steegjes, maar alles prima verlicht, tot aan de kerk aan het eind van de melkweg bij de lidl, dan moet ze achter de kerk langs,klein stukje door weer een soort parkje, niet verlicht ook wel huizen, maar meer achtertuin van huizen , zo een steegje in en dan linksaf naar haar huis
Binnensluis zijn allemaal huizen waar je langsloopt zonder voortuin, dus je loopt direct langs de huizen zelf
Even op de kaart kijken wat je bedoeld hoor maar het is in ieder geval NIET de reddingsbrigade, die zit nl meer links richting zee op een hele grote parkeerplaatsquote:Op maandag 3 juni 2019 13:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tussen het gemaal en de IJsclub, staat aan de kanalen dijk een pand. Dat is toch een depot van de reddingsbrigade.
Ow daar!!! nou dat is dus de afslag naar dat parkje wat ik eng vondquote:Op maandag 3 juni 2019 13:05 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Ik bedoel met de binnensluis het 1e gemaal.
Net daarna is er een gebiedje met bosjes en rechtsaf een pad naar een andere woonwijk.
In die andere woonwijk is een café en dat was begin 2018 voor 1 jaar gesloten (vanwege hard drugs) maar is dat Inmiddels weer open ?
Tegenover de heeren van Katwijck (snackbar) schuin achter het gemaal, is ook een reddingsbrigade .quote:Op maandag 3 juni 2019 13:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Even op de kaart kijken wat je bedoeld hoor maar het is in ieder geval NIET de reddingsbrigade, die zit nl meer links richting zee op een hele grote parkeerplaats
Links op de sluisweg heb je een eetcafetje (na 00:00 zeker gesloten) rechts op de sluisbrug heb je het waterzuiveringsgebouw
(Zeg ik ff zonder kaartje)
Ja dat is de inrit/uitrit van dat parkje wat ik eng vondquote:Op maandag 3 juni 2019 13:10 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Tegenover de heeren van Katwijck (snackbar) schuin achter het gemaal, is ook een reddingsbrigade .
Vrouwen van 80 worden ook verkracht...quote:Op maandag 3 juni 2019 12:55 schreef Loekie1 het volgende:
1.65 m en lichtgebouwd, makkelijk slachtoffer. Misschien is ze aangezien voor jonger.
Kaartje van je is trouwens verouderd, de heren van katwijk is er allang niet meer (als snackbar)quote:Op maandag 3 juni 2019 13:10 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Tegenover de heeren van Katwijck (snackbar) schuin achter het gemaal, is ook een reddingsbrigade .
Zoiets is heel goed mogelijk.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Prima als achteraf blijkt dat de familie er iets mee te maken heeft, dat dat hier gemeld word met negatieve berichtenquote:
quote:Onderlinge ruzies, intriges, affaires, geldproblemen, schulden, iets met religie -> deed ze iets wat de buurt niet goed zou vinden of wat de familie in kwaad daglicht zou zetten, crimineel circuit en ga zo maar door. Er zijn tientallen redenen waarom een familielid de ander zou ombrengen. Misschien niet persoonlijk. Er worden nog steeds mensen ingehuurd in Nederland om iemand anders om te brengen.
Volgens mij kijk jij ook te veel filmsquote:
Het is ook een vorm van smaad om de familie hier zomaar aan te vallen.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Prima als achteraf blijkt dat de familie er iets mee te maken heeft, dat dat hier gemeld word met negatieve berichten
MAAR !!! zolang dit niet bekend is, of dat zo is, vind ik het een kwalijke iets dat er zo over deze familie gesproken word, en vind ik het persoonlijk zelfs naar smaad gaan!!
De feiten zijn dat ze GOED contact had met haar 2-ling zussen, deze zelfs bij haar in de straat wonen
Klopt en er zijn hier ook insiders geweest die een duidelijk statement hebben gemaakt dat de familie weldegelijk is betrokken. Laten we daar dus maar, al was het dan maar vanuit puur respect, vanuit gaan.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:26 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Het is ook een vorm van smaad om de familie hier zomaar aan te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |