Welnee, ik heb gewoon weer eens een nieuwe account aangemaakt. De komkommertijd komt eraan en je moet toch wat te doen hebben.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
He, vers op Fok! Altijd leuk, lukt het met alle knoppen? De meeste nieuwen hebben dan nogal problemen mee de eerste dagen...
Je komt hier de mods aanvallen ? Doe dat ff in FBquote:Op zondag 2 juni 2019 22:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Welnee, ik heb gewoon weer eens een nieuwe account aangemaakt. De komkommertijd komt eraan en je moet toch wat te doen hebben.
Meestal ben ik het na een paar weken weer zat, wanneer de linkse mods zich teveel met de inhoud van de discussies gaan bemoeien.
Dan weet jij vast waar het clipboard zit, ik niet na vijf jaar..quote:Op zondag 2 juni 2019 22:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Welnee, ik heb gewoon weer eens een nieuwe account aangemaakt. De komkommertijd komt eraan en je moet toch wat te doen hebben.
Meestal ben ik het na een paar weken weer zat, wanneer de linkse mods zich teveel met de inhoud van de discussies gaan bemoeien.
Aanvallen? Doe normaal.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:31 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Je komt hier de mods aanvallen ? Doe dat ff in FB
Geen idee.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan weet jij vast waar het clipboard zit, ik niet na vijf jaar..
Zal de politie vast nog niet opgekomen zijn.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:54 schreef gynaika het volgende:
Zij is toch met een Duitse neef die bij haar op bezoek was naar dat café geweest?
Het lijkt mij dat hij misschien wat duidelijkheid kan geven.
Klopt, ik heb maanden waarin ik maar 1 weekend vrij heb en 3 of 4 moet werken.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:56 schreef MadameMossel het volgende:
Waarom vinden sommige mensen het raar dat je op een dinsdagavond naar de kroeg gaat? Veel mensen werken onregelmatig. Ik ging jaren geleden ook best vaak doordeweeks.
Misschien omdat ze een beetje uit de boot viel oid.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:09 schreef kree het volgende:
Er hangen trouwens wel camera's in het centrum. Dus zal wel wat op te zien zijn zeker vanaf waar ze was.
Maargoed, het houdt het "visserdorp"niet onwijs bezig verder als ik zo even de facebook etc bekijk
hahaha flauwquote:Op zondag 2 juni 2019 23:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien omdat ze een beetje uit de boot viel oid.
heeft die al gedaan, lag netjes in zijn bed boven de kroeg.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:54 schreef gynaika het volgende:
Zij is toch met een Duitse neef die bij haar op bezoek was naar dat café geweest?
Het lijkt mij dat hij misschien wat duidelijkheid kan geven.
Nee, zo was het niet bedoeld. Het beeld wat ik van haar heb, is dat ze minder goed matcht met een vrome gelovige en nette soort van vissersbevolking. Beetje vreemde eend in de bijt dus, waar de rest van het durp misschien liever niks mee te maken heeft.quote:
Nooit over praten heb ik van de generaal manager van Des Indes geleerd. Ook niet over de maandagen!quote:Op zondag 2 juni 2019 23:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, ik heb maanden waarin ik maar 1 weekend vrij heb en 3 of 4 moet werken.
Juist de avonden zonder het 13 in dozijn stappubliek zijn het leukste.
Met leuke vriendinnen in Leiden, wat maakt dat uit? Amsterdam ligt op fietsafstandquote:Op zondag 2 juni 2019 23:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, zo was het niet bedoeld. Het beeld wat ik van haar heb, is dat ze minder goed matcht met een vrome gelovige en nette soort van vissersbevolking. Beetje vreemde eend in de bijt dus, waar de rest van het durp misschien liever niks mee te maken heeft.
Zitten misschien ook mensen tussen die hun eigen vermissing wilden ensceneren.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:14 schreef roos94 het volgende:
https://www.politie.nl/gezocht-en-vermist/vermiste-volwassenen
21 pagina"s vol vermisten in NL. Het gaat terug tot diep in de vorige eeuw.
Naar.
Ah zo, maargoed het beeld wat mensen van Katwijk hebben klopt ook niet allemaal ook hoor.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, zo was het niet bedoeld. Het beeld wat ik van haar heb, is dat ze minder goed matcht met een vrome gelovige en nette soort van vissersbevolking. Beetje vreemde eend in de bijt dus, waar de rest van het durp misschien liever niks mee te maken heeft.
wist je dat niet? Gisteren was er een mars van nabestaanden, mensen die al jaren zoeken naar hun geliefde en naar antwoordenquote:Op zondag 2 juni 2019 23:14 schreef roos94 het volgende:
https://www.politie.nl/gezocht-en-vermist/vermiste-volwassenen
21 pagina"s vol vermisten in NL. Het gaat terug tot diep in de vorige eeuw.
Naar.
Daar is zeker een grote kans op.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zitten misschien ook mensen tussen die hun eigen vermissing wilden ensceneren.
Hmm, dat heb ik even gemistquote:Op zondag 2 juni 2019 23:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
wist je dat niet? Gisteren was er een mars van nabestaanden, mensen die al jaren zoeken naar hun geliefde en naar antwoorden
En in financiële problemen..quote:Op zondag 2 juni 2019 23:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Daar is zeker een grote kans op.
Lijkt mij ook onbegrijpelijk dat je dat flikt. Laat dan nog weten van, ik ben oke maar wil ergens anders opnieuw beginnen vergeet me. Breng niet je dierbaren jaren in angst en onzekerheid..
Als je goed doorfantaseert kun je ook je eigen zelfdoding zo organiseren dat je niet meer te vinden bent. Maar dat doe je dan niet na een avondje stappen. Zelfdoding had ik overigens al uitgesloten.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Daar is zeker een grote kans op.
Lijkt mij ook onbegrijpelijk dat je dat flikt. Laat dan nog weten van, ik ben oke maar wil ergens anders opnieuw beginnen vergeet me. Breng niet je dierbaren jaren in angst en onzekerheid..
Volgens mij is niet bekend gemaakt of ze drank/drugs gebruikt heeft.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je goed doorfantaseert kun je ook je eigen zelfdoding zo organiseren dat je niet meer te vinden bent. Maar dat doe je dan niet na een avondje stappen. Zelfdoding had ik al uitgesloten.
En ook dan zadel je nabestaanden op met financiële problemen..quote:Op zondag 2 juni 2019 23:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je goed doorfantaseert kun je ook je eigen zelfdoding zo organiseren dat je niet meer te vinden bent. Maar dat doe je dan niet na een avondje stappen. Zelfdoding had ik al uitgesloten.
Die kok uit Zeist, die hadden ze heel laat gevonden. En in Hilversum bij de plek waar Dascha om het leven kwam, vonden ze een jaar later een skelet in de bossen. Bleek een hele oude zelfmoord geweest te zijn...quote:Op zondag 2 juni 2019 23:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Of mensen denken daar niet over na, zijn daar helemaal niet mee bezig of het boeit ze geen reet.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ook dan zadel je nabestaanden op met financiële problemen..
Zoals wat? Kwijtraken voor 5 dagen?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Volgens mij is niet bekend gemaakt of ze drank/drugs gebruikt heeft.
Daar kunnen mensen hele rare dingen van gaan doen.
opeens verdwijnen als Hans Klok?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Volgens mij is niet bekend gemaakt of ze drank/drugs gebruikt heeft.
Daar kunnen mensen hele rare dingen van gaan doen.
Is er al gecheckt of die een alibi heeftquote:
Doet niks af ad gevolgen..quote:Op zondag 2 juni 2019 23:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Of mensen denken daar niet over na, zijn daar helemaal niet mee bezig of het boeit ze geen reet.
Nee, maar sommige mensen met verborgen problemen kunnen wel suicide gevoelens triggeren met drank of drugs. Men weet heel vaak niet wat er in iemand omgaat ookal zeggen ze "dat doet pietje nooit - die hield van het leven"quote:
Is pietje die Duitse neef?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee, maar sommige mensen met verborgen problemen kunnen wel suicide gevoelens triggeren met drank of drugs. Men weet heel vaak niet wat er in iemand omgaat ookal zeggen ze "dat doet pietje nooit - die hield van het leven"
Zou die neef haar laten gaan als ze straalbezopen was? Of stijf stond van de drugs? Neenquote:Op zondag 2 juni 2019 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoals wat? Kwijtraken voor 5 dagen?
En ze zat in een kroeg. Mag je dan alleen ranja drinken ofzo?
Nee, maar vaak lees ik bij overleden of vermiste personen waarbij de suggestie is dat het om zelfmoord ging dat de familie beweert dat dit écht niet mogelijk was want die was zo blij en gelukkig en bla blaquote:
quote:Op zondag 2 juni 2019 23:25 schreef Toefjes het volgende:
Altijd de meest vreemde hersenspinsels die je in topics als deze leest.
Dit is toch allemaal dikke duim werk?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee, maar sommige mensen met verborgen problemen kunnen wel suicide gevoelens triggeren met drank of drugs. Men weet heel vaak niet wat er in iemand omgaat ookal zeggen ze "dat doet pietje nooit - die hield van het leven"
Suicide voor sommige mensen wel, voor anderen weer niet. Als je dat bedoelde tenminste.quote:
Ze is gewoon vertrokken. Geen sensatie. Daarna ging er iets mis. We weten nog niet wat.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou die neef haar laten gaan als ze straalbezopen was? Of stijf stond van de drugs? Neen
En dat kroegje ziet er niet uit dat ze daar zitten wachten op die ellende op een gezellige dinsdagavond.
Gezeik met klanten is geen omzet dus hop wegwezen of kroeg dicht. Zo deden wij dat ook bij fout of vervelend volk. Hop gewoon sluiten om 00:00
De meeste normale mensen verdwijnen niet dagenlang.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit is toch allemaal dikke duim werk?
Vrouw was gezond, had een leuke avond en liep naar huis... tot zover dus normaal. Want dat doen normale mensen, leven en genieten
Nou ja, voor niet iedereen zijn die signalen zichtbaar; dat is voor mij iets heel anders dan dat het niet zichtbaar zou zijn.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee, maar vaak lees ik bij overleden of vermiste personen waarbij de suggestie is dat het om zelfmoord ging dat de familie beweert dat dit écht niet mogelijk was want die was zo blij en gelukkig en bla bla
Oké.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
heeft die al gedaan, lag netjes in zijn bed boven de kroeg.
Ja die staat weer te glitterend met Pam in Las Vegasquote:Op zondag 2 juni 2019 23:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is er al gecheckt of die een alibi heeft
Hoe weet je dit?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dat is het probleem. Dat sensatiebeluste giswerk.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
De meeste normale mensen verdwijnen niet dagenlang.
En dit hele topic is toch dikke duim werk? Bijna iedereen plaatst scenarios
Boven dat café zit wel een soort van hostel btw.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je ook nog van die mensen die dat weer graag lezen en daar weer commentaar op leveren en daar weer een kick van krijgen.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat is het probleem. Dat sensatiebeluste giswerk.
Jawel, op twitter werd die vraag beantwoord door haar beste vriendin. En haar familie is ook al gehoord.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:28 schreef gynaika het volgende:
[..]
Oké.
Ik neem aan dat het gebeuren hem normaal gesproken wel bezig houdt. Maar daar hoor je dus niets over.
Nee joh morgen wordt deze zaak opgelost. Politie is druk met het uitlezen van de camerabeelden.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, nog meer Kris en Lisanne-oplossers hier nu. Nog ff en dit topic staat in BNW. En noet geheel onterecht ook.
Dat zal het zijn ja...quote:Op zondag 2 juni 2019 23:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je ook nog van die mensen die dat weer graag lezen en daar weer commentaar op leveren en daar weer een kick van krijgen.
Niemand dwingt je om op het topic te klikken denk ikquote:Op zondag 2 juni 2019 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, nog meer Kris en Lisanne-oplossers hier nu. Nog ff en dit topic staat in BNW. En niet geheel onterecht ook.
Daar sliep die neef, zie topic 1quote:Op zondag 2 juni 2019 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
Boven dat café zit wel een soort van hostel btw.
Naja, ik zelf open het topic met het idee: even kijken of er nog nieuws is.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je ook nog van die mensen die dat weer graag lezen en daar weer commentaar op leveren en daar weer een kick van krijgen.
Ik voel me iig niet aangesproken.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, ik zelf open het topic met het idee: even kijken of er nog nieuws is.
Ik tref aan een stel idioten die vreemde theorieën delen.
Ja dan kun je verwachten dat iemand dat een keer benoemt. Op zich wel goed lijkt me.
Dat zeg ik de hele tijd al...quote:Op zondag 2 juni 2019 22:56 schreef MadameMossel het volgende:
Waarom vinden sommige mensen het raar dat je op een dinsdagavond naar de kroeg gaat? Veel mensen werken onregelmatig. Ik ging jaren geleden ook best vaak doordeweeks.
Veel mensen hebben tegenwoordig camera’s en op een beetje appartementencomplex hangen ook camera’squote:Op zondag 2 juni 2019 23:34 schreef kree het volgende:
maar nog bizar dan er moeten sowieso camera beelden van zijn daar heen en terug iig vanuit het centrum daar.
Nu is rijnsoever ff stukje verder. Maar er hangen in het centrum wel overal camera's
nou politie zal die wel hebben denk inmiddels.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Veel mensen hebben tegenwoordig camera’s en op een beetje appartementencomplex hangen ook camera’s
Misschien weet jij dit, hebben die buren niets gehoord? Geen idee waar Anja woont maar als dat een appartement is is de kans groot dat ze haar hebben horen thuiskomen. Want ik vraag me af of ze die nacht niet thuis is geweest. We gaan er lekker vanuit dat ze buiten is verdwenen maar is dat wel zo?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat zeg ik de hele tijd al...
Dat is niet raar
Nou dat is dus absoluut niet zoquote:Op zondag 2 juni 2019 23:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Bij Dascha ging dat allemaal niet zo snel, en bij Anne gingen familie en vrienden in de buurt op zoek naar camera’s met de vraag of mensen die beelden aan de politie wilden gevenquote:Op zondag 2 juni 2019 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
nou politie zal die wel hebben denk inmiddels.
Wat er dan precies is gebeurt weten we niet he
Niks mis met zondagsrust! Eindelijk ongestoord Max kijken!quote:Op zondag 2 juni 2019 23:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou dat is dus absoluut niet zo
Ja een deel van katwijk , is nog van de oude stempel
Maar je word echt niks aangedaan als je niet past in dat beeld
Ik als van oorsprong niet katwijker, heb een relatie met een katwijker, heb daar ook met hem samengewoond, en ik gedroeg me niet volgens bepaalde regels..ik hing bijvoorbeeld me was buiten op zondag
Maar zo erg is het daar niet dat je daarvoor in je nek word aangekeken
(Word hier zelfs een beetje boos van dat zulke dingen gesuggereerd worden)
Genoeg Kattekers die ik ken zullen die praktijken gewoon beamen. Bible Belt-onzinquote:Op zondag 2 juni 2019 23:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik als van oorsprong niet katwijker, heb een relatie met een katwijker, heb daar ook met hem samengewoond, en ik gedroeg me niet volgens bepaalde regels..ik hing bijvoorbeeld me was buiten op zondag
Ja inderdaad, herken me daar ook gewoon niet in hoor. Het is beetje profilering wat er nu geschetst gaat wordn over katwijk dan.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wel. Of lullen de Katterkers die ik ken onzin? Ander deel vh dorp wellicht dan?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ja inderdaad, herken me daar ook gewoon niet in hoor. Het is beetje profilering wat er nu geschetst gaat wordn over katwijk dan.
maar zo is het echt helemaal niet.
Nee, ik woon mijn hele leven in Katwijk al. En het is waar dat er een groot deel wel christelijk is.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel. Of lullen de Katterkers die ik ken onzin? Ander deel vh dorp wellicht dan?
Dat zeg ik toch helemaal nergensquote:Op zondag 2 juni 2019 23:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Is niks over bekend gemaaktquote:Op zondag 2 juni 2019 23:48 schreef dokter.knakworst het volgende:
Zin er uberhaupt al wel mensen verhoord?
De ons kent ons heb ik wel sterk bij Katwijk.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
Nee, ik woon mijn hele leven in Katwijk al. En het is waar dat er een groot deel wel christelijk is.
Maar het is helemaal niet zo zwaar als wat mensen van buiten er een stickertje op plakken?
Denk dat het qua christelijk nog aardig vooruitstrevend is wel zelfs. Heb het nl erger meegemaakt in andere plaatsen.
Dat hele beeld van zwaar christelijk vissersdorpje klopt iig helemaal niet
als ik naar die feestfoto’s kijken van de Stairs dan valt het al jaren mee.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
Nee, ik woon mijn hele leven in Katwijk al. En het is waar dat er een groot deel wel christelijk is.
Maar het is helemaal niet zo zwaar als wat mensen van buiten er een stickertje op plakken?
Denk dat het qua christelijk nog aardig vooruitstrevend is wel zelfs. Heb het nl erger meegemaakt in andere plaatsen.
Dat hele beeld van zwaar christelijk vissersdorpje klopt iig helemaal niet
Dus die serieaanrander is geen katwijkernaar? Katwijker? Katse?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De ons kent ons heb ik wel sterk bij Katwijk.
Ik ben absoluut niet pro katwijk...quote:Op zondag 2 juni 2019 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Genoeg Kattekers die ik ken zullen die praktijken gewoon beamen. Bible Belt-onzin
Er stond "mogelijk morgen een zoekactie" waarom dit er stomd weet ik niet maar vond ik wel opmerkelijkquote:Op zondag 2 juni 2019 23:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Ok, ik neem aan dat ze morgen wel verder gaan dan met het zoeken naar Anja
Katteker. Ik woon daar niet.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus die serieaanrander is geen katwijkernaar? Katwijker? Katse?
Apart, afwachten dusquote:Op zondag 2 juni 2019 23:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er stond "mogelijk morgen een zoekactie" waarom dit er stomd weet ik niet maar vond ik wel opmerkelijk
Fijn om te horen. Ik hoor andere verhalen.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet pro katwijk...
Geloof dit niet, echt ik val echt buiten de boot met mijn denken en doen in katwijk en ik word toch ook geaccepteerd..
Ik en mijn partner wonen al 23 jaar samen bijvoorbeeld igipvetrouwd
Ik heb de ouderlingen van de kerk geweigerd om op bezoek te komen (omdat we nog in de verhuizing zaten)
Echt dan moet je het wel HEEL bont maken
ja maar dat is ook zo en dat maakt dit verhaal ook raar.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De ons kent ons heb ik wel sterk bij Katwijk.
gehehe tijdje terug dat ik daar was. Nee maar hel op aarde enzo daar hahahaquote:Op zondag 2 juni 2019 23:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
als ik naar die feestfoto’s kijken van de Stairs dan valt het al jaren mee.
Zijnen haar zussen gingen WEL naar de kerk!!quote:Op zondag 2 juni 2019 23:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal nergens![]()
Maar wellicht dat ze daarom wat minder aandacht vanuit het durp krijgt in deze situatie,
itt tot bijvoorbeeld truusje die wel elke zondag naar de kerk ging.
Is dit een grap?quote:Op zondag 2 juni 2019 23:51 schreef Tengano het volgende:
Overigens: tokkies mensen die op zondag hun was buiten hangen
Kattukkerquote:Op zondag 2 juni 2019 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus die serieaanrander is geen katwijkernaar? Katwijker? Katse?
Daarom wil ik niet in een dorp wonen. 😉quote:Op zondag 2 juni 2019 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat is ook zo en dat maakt dit verhaal ook raar.
Het kan trouwens ook onwijs irritant zijn wel.
Altijd toch wel herkend worden enzo. Dus daarom alleen al lijkt mij dit al raar dat er echt niemand meer over weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |