Welnee, ik heb gewoon weer eens een nieuwe account aangemaakt. De komkommertijd komt eraan en je moet toch wat te doen hebben.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
He, vers op Fok! Altijd leuk, lukt het met alle knoppen? De meeste nieuwen hebben dan nogal problemen mee de eerste dagen...
Je komt hier de mods aanvallen ? Doe dat ff in FBquote:Op zondag 2 juni 2019 22:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Welnee, ik heb gewoon weer eens een nieuwe account aangemaakt. De komkommertijd komt eraan en je moet toch wat te doen hebben.
Meestal ben ik het na een paar weken weer zat, wanneer de linkse mods zich teveel met de inhoud van de discussies gaan bemoeien.
Dan weet jij vast waar het clipboard zit, ik niet na vijf jaar..quote:Op zondag 2 juni 2019 22:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Welnee, ik heb gewoon weer eens een nieuwe account aangemaakt. De komkommertijd komt eraan en je moet toch wat te doen hebben.
Meestal ben ik het na een paar weken weer zat, wanneer de linkse mods zich teveel met de inhoud van de discussies gaan bemoeien.
Aanvallen? Doe normaal.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:31 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Je komt hier de mods aanvallen ? Doe dat ff in FB
Geen idee.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan weet jij vast waar het clipboard zit, ik niet na vijf jaar..
Zal de politie vast nog niet opgekomen zijn.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:54 schreef gynaika het volgende:
Zij is toch met een Duitse neef die bij haar op bezoek was naar dat café geweest?
Het lijkt mij dat hij misschien wat duidelijkheid kan geven.
Klopt, ik heb maanden waarin ik maar 1 weekend vrij heb en 3 of 4 moet werken.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:56 schreef MadameMossel het volgende:
Waarom vinden sommige mensen het raar dat je op een dinsdagavond naar de kroeg gaat? Veel mensen werken onregelmatig. Ik ging jaren geleden ook best vaak doordeweeks.
Misschien omdat ze een beetje uit de boot viel oid.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:09 schreef kree het volgende:
Er hangen trouwens wel camera's in het centrum. Dus zal wel wat op te zien zijn zeker vanaf waar ze was.
Maargoed, het houdt het "visserdorp"niet onwijs bezig verder als ik zo even de facebook etc bekijk
hahaha flauwquote:Op zondag 2 juni 2019 23:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien omdat ze een beetje uit de boot viel oid.
heeft die al gedaan, lag netjes in zijn bed boven de kroeg.quote:Op zondag 2 juni 2019 22:54 schreef gynaika het volgende:
Zij is toch met een Duitse neef die bij haar op bezoek was naar dat café geweest?
Het lijkt mij dat hij misschien wat duidelijkheid kan geven.
Nee, zo was het niet bedoeld. Het beeld wat ik van haar heb, is dat ze minder goed matcht met een vrome gelovige en nette soort van vissersbevolking. Beetje vreemde eend in de bijt dus, waar de rest van het durp misschien liever niks mee te maken heeft.quote:
Nooit over praten heb ik van de generaal manager van Des Indes geleerd. Ook niet over de maandagen!quote:Op zondag 2 juni 2019 23:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, ik heb maanden waarin ik maar 1 weekend vrij heb en 3 of 4 moet werken.
Juist de avonden zonder het 13 in dozijn stappubliek zijn het leukste.
Met leuke vriendinnen in Leiden, wat maakt dat uit? Amsterdam ligt op fietsafstandquote:Op zondag 2 juni 2019 23:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, zo was het niet bedoeld. Het beeld wat ik van haar heb, is dat ze minder goed matcht met een vrome gelovige en nette soort van vissersbevolking. Beetje vreemde eend in de bijt dus, waar de rest van het durp misschien liever niks mee te maken heeft.
Zitten misschien ook mensen tussen die hun eigen vermissing wilden ensceneren.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:14 schreef roos94 het volgende:
https://www.politie.nl/gezocht-en-vermist/vermiste-volwassenen
21 pagina"s vol vermisten in NL. Het gaat terug tot diep in de vorige eeuw.
Naar.
Ah zo, maargoed het beeld wat mensen van Katwijk hebben klopt ook niet allemaal ook hoor.quote:Op zondag 2 juni 2019 23:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, zo was het niet bedoeld. Het beeld wat ik van haar heb, is dat ze minder goed matcht met een vrome gelovige en nette soort van vissersbevolking. Beetje vreemde eend in de bijt dus, waar de rest van het durp misschien liever niks mee te maken heeft.
wist je dat niet? Gisteren was er een mars van nabestaanden, mensen die al jaren zoeken naar hun geliefde en naar antwoordenquote:Op zondag 2 juni 2019 23:14 schreef roos94 het volgende:
https://www.politie.nl/gezocht-en-vermist/vermiste-volwassenen
21 pagina"s vol vermisten in NL. Het gaat terug tot diep in de vorige eeuw.
Naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |