Als je beide vluchten op één boekingsnummer hebt staan, dan zal de bagage worden doorgelabeld naar je eindbestemming en hoef je deze niet van de band te halen. Op Dubai volg je bordjes voor flight connections.quote:Op zondag 2 juni 2019 21:50 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik vlieg over 2 maanden met Emirates naar Dubai, daar mag ik 3 uur vertoeven en dan vlieg ik door naar Mumbai.
Vraag is alleen...wat gebeurt er in de tussentijd met mijn bagage? Moet ik die ophalen van de band en weer inchecken OF hoef ik niks te doen?
Graag advies van reizigers die vaker met overstap vliegen...
Voor al je vragen (die ongetwijfeld nog gaan komen....) TRV / Vragen over vliegen #59 (e-tickets, inchecken, bagage, etc)quote:Op zondag 2 juni 2019 21:50 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik vlieg over 2 maanden met Emirates naar Dubai, daar mag ik 3 uur vertoeven en dan vlieg ik door naar Mumbai.
Vraag is alleen...wat gebeurt er in de tussentijd met mijn bagage? Moet ik die ophalen van de band en weer inchecken OF hoef ik niks te doen?
Ik neem dat je alleen met normale ingecheckte baggage reist?quote:Op zondag 2 juni 2019 21:50 schreef Kluun1985 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |