Ja joh, is goed, ik zit hier echt te schuddebuiken op het terras, het is toch een hilarisch gebeuren of niet dan? En ik heb niks gezegd over "gebanden", die zoeken maar lekker zelf uit wat ze wel of niet moeten doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is in ieder geval niet door mijn verwijderd.
"Pontius Punk" is in deze onschuldig, maar is verwijderd door een FA die gelijk de topicpointer heeft veranderd.
Heldere uitleg waarmee ik kan leven. Ik heb mijn moeder zien aftakelen tot een zielig hoopje mens en toen ik je posting zag, kwam dat beeld bij mij weer even naar voren en vond ik mij genoodzaakt om er even wat van te melden. Respect voor het werk wat je gedaan hebt, ik weet wat die mensen betekenen voor personen die aan die ziekte lijden.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik gebruik het mijn inziens op een correcte manier nl Alzheimer achtigen en niet de benaming Alzheimerpatienten. Het is niet bedoeling om de draak te steken met de ziekte Alzheimer maar met users die steeds hetzelfde blijven vragen. Hier op Fok kom ik de uitdrukking ' Alzheimer light' vaker tegen, zonder dat hierop geageerd wordt.
Verwijt mij niet dat dat ik geen respect heb voor dementerende personen, ik heb flink wat jaren in de psycho geriatrie gewerkt en daar met alle liefde Alzheimer, Korsakov, Vasculaire dementie en ziekte van Pieck patienten verzorgd, ze getroost, ze verschoond, klappen opgevangen, ze eten en drinken gegeven en vooral ze in hun waarde gelaten.
Mijn vader had vasculaire dementie met een traag verloop, maar ik heb hem ook zien veranderen van een stoere selfmade man tot een hulpbehoevend hoopje mens, dus die ervaring deel ik enigzins met jou.
quote:Op zondag 30 juni 2019 17:00 schreef Bblurker2 het volgende:
Hier weer 3 nieuwe OP varianten voor het vertrek van een van de inwoners morgen.
Variant 1: Maikel weg
[ afbeelding ]
Variant 2: Adriaan weg
[ afbeelding ]
Variant 3: Gerrit weg
[ afbeelding ]
Klopt:quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:16 schreef -Magica- het volgende:
Hoi, volgens mij is er geen uitzendingentopic meer, kan ook geen vervolgtopic openen..
Ik kon wel openen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt:
UTO / [Utopia 2 op TV] bespreek hier de uitzendingen #3
Geen probleem. We moeten nog even uitzoeken wat er is met dat topic dat alleen wij een nieuw deel kunnen openen.quote:
Je had n mail gestuurd met een mededeling. Had ik daarop moeten antwoorden?quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:39 schreef sjampoeh het volgende:
Leuk wat hier staat in het rode vlak, maar contact opnemen ? Je krijgt geen antwoord terug. Of is dat algemeen bekend ?
En dit kon niet in dmquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:41 schreef murp het volgende:
[..]
Je had n mail gestuurd met een mededeling. Had ik daarop moeten antwoorden?
Waarom zit je te fucken, ze is gewoon zwart en gelukkig niet blauw \quote:
Daarstraks was ze blauw en er stond moderator bij haar naam.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zit je te fucken, ze is gewoon zwart en gelukkig niet blauw \
[ afbeelding ]
Ik zag het ook DKUp en was in shock, stond echt op het punt om er mee te kappen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daarstraks was ze blauw en er stond moderator bij haar naam.
Ik lieg echt niet
Ze was vannacht even blauwquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zit je te fucken, ze is gewoon zwart en gelukkig niet blauw \
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze was vannacht even blauw
Ontstond in een van de vorige topics
Ze was hier vanmorgen ook blauw zo te lezenquote:
Yep 150% zeker wetenquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was hier vanmorgen ook blauw zo te lezen
Ze was overal blauw, ze had geen rechten, wel de kleur, was even een geintje in 40+quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was hier vanmorgen ook blauw zo te lezen
Ja dat zijn FOK!grapjes al zoooooooooooooooooooooooooo oud.quote:
Rustig maar!quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat zijn FOK!grapjes al zoooooooooooooooooooooooooo oud.
Ik ben weer helemaal Zenquote:
Ja als user vind ik je prima, als mod zie ik je niet zittenquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:43 schreef mootie het volgende:
Nou, het standpunt van Dotteke is wel duidelijk.
nepmodbashenquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik niet, overduidelijk nepmodbashen hier.
Hardop gelachenquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als user vind ik je prima, als mod zie ik je niet zitten
\Mag ik nu zeggen, als je mod was geweest had ik me mond moeten houden
quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik niet, overduidelijk nepmodbashen hier.
Is die kikkerbil aka groene opvulling nou mod of niet? Als niet ... wat een kutgeintje. (ow en fyi... ik vind tr wel ok met dat gezeik van dr en zo..quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze was overal blauw, ze had geen rechten, wel de kleur, was even een geintje in 40+
Kutgeintjequote:Op donderdag 11 juli 2019 12:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Is die kikkerbil aka groene opvulling nou mod of niet? Als niet ... wat een kutgeintje. (ow en fyi... ik vind tr wel ok met dat gezeik van dr en zo..)
mogen users dan ook wat vaker klieren dan ipv gelijk bannenquote:Op donderdag 11 juli 2019 12:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kutgeintje
Joh het ontstond in 40+ ergens, en dat soort 'kutgeintjes' doen we eik al sinds 1999 ofzo.
Mogen we alsjeblieft ook eens klieren?
Ow... wist ik niet. Dan is t goed.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kutgeintje
Joh het ontstond in 40+ ergens, en dat soort 'kutgeintjes' doen we eik al sinds 1999 ofzo.
Mogen we alsjeblieft ook eens klieren?
Slijmbalquote:Op donderdag 11 juli 2019 12:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mogen users dan ook wat vaker klieren dan ipv gelijk bannen![]()
* sjampoeh adoreert moeder van internet![]()
Hier een korte uitleg... ff teruggelezen bij je ... Ja... past wel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
respect the mother of internet you fool
quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:14 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hier een korte uitleg... ff teruggelezen bij je ... Ja... past wel.
Er is overigens meer terug te vinden online. Kusje.
https://schooltv.nl/video(...)-tot-world-wide-web/
Op de plekken waar dat kan, zeker.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mogen users dan ook wat vaker klieren dan ipv gelijk bannen![]()
* sjampoeh adoreert moeder van internet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |