Ah. Ik dacht al.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vergis me, ik moet in 40+ zijn. Sorry en bedankt voor de snelle reactie
Eerder is gezegd hier, meerdere malen, dat een zijweggetje geen probleem is én dat 's nachts/ 's avonds laat de regels voor offtopic minder streng zijn. Wat blijft daar van over?quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nee dit is met het hele modteam overlegd en besloten en niet Soulraven haar schuld. Sterker nog ik zou DMen maar dat lukte wegens omstandigheden niet.
Het is een behoorlijke lap tekst, die meerdere keren geplaatst werd en waar heel veel op gereageerd word, is dit eens een keer ok maar dit gebeurde bijna elke avond.
In de SV komt dit sowieso veel meer tot zijn recht. En zo scheelt het in de COS veel offtopic en onrust.
Mij is gevraaagd om: PS: Bedankjes zijn welkom in het volgende topic:quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nee dit is met het hele modteam overlegd en besloten en niet Soulraven haar schuld. Sterker nog ik zou DMen maar dat lukte wegens omstandigheden niet.
Het is een behoorlijke lap tekst, die meerdere keren geplaatst werd en waar heel veel op gereageerd word, is dit eens een keer ok maar dit gebeurde bijna elke avond.
In de SV komt dit sowieso veel meer tot zijn recht. En zo scheelt het in de COS veel offtopic en onrust.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Eerder is gezegd hier, meerdere malen, dat een zijweggetje geen probleem is én dat 's nachts/ 's avonds laat de regels voor offtopic minder streng zijn. Wat blijft daar van over?
En wat is er mis met lappen tekst?
En over welke onrust heb je het?
De dagafsluitingen zijn heel leuk, dat vinden wij ook. Maar het word geplaatst dan in een nieuw topic ook weer, er word wel degelijk gepost om een topic zo snel mogelijk vol te krijgen en dan volgt er nog veel commentaar. Positief en negatief.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:26 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Mij is gevraaagd om: PS: Bedankjes zijn welkom in het volgende topic:
UTO / Vragen/opmerkingen over Utopia, streamverslag en updates.
op te nemen in de dagsluiting en dat heb ik gedaan. Ik kan er niks aan doen dat men toch in de Cos reageert. Maar het is in de nacht zonder veel andere post omdat er niks gebeurd.
Ik schrijf in de Cos en voor de Cos. Ik wil niet achteraf in een zijstraat worden geparkeerd.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
De dagafsluitingen zijn heel leuk, dat vinden wij ook. Maar het word geplaatst dan in een nieuw topic ook weer, er word wel degelijk gepost om een topic zo snel mogelijk vol te krijgen en dan volgt er nog veel commentaar. Positief en negatief.
Daarom is er besloten dat het het beste in de SV kan en niet in de COS.
Paco kan hier absoluut niks aan doen, we snappen dat het lullig is maar in de SV kan iedereen het toch ook lezen? Waarom moet het perse in de COS allemaal?
Jammer dat je het zo ziet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:40 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik schrijf in de Cos en voor de Cos. Ik wil niet achteraf in een zijstraat worden geparkeerd.
Ik heb 1 keer wat extra posts gedaan (heb dat in vragen en opmerkingen al uitgebreid toegelicht) vind het erg lullig om dat nu als 'reden' te lezen. Persoonlijk vind ik de dagafsluiting een Cos in zijn puurste vorm, geen discussies of onderling gekat tussendoor maar met humor en enige zelfspot geschreven! Daarom hoort de dagafsluiting voor mij in de Cos.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
De dagafsluitingen zijn heel leuk, dat vinden wij ook. Maar het word geplaatst dan in een nieuw topic ook weer, er word wel degelijk gepost om een topic zo snel mogelijk vol te krijgen en dan volgt er nog veel commentaar. Positief en negatief.
Paco kan hier absoluut niks aan doen, we snappen dat het lullig is maar in de SV kan iedereen het toch ook lezen? Waarom moet het perse in de COS allemaal?
Het zijn zelfs erg goed geschreven streamverslagen. Die ontbraken na het stoppen van Dot al een hele tijd dus ik ben het met je eens dat die in het sv topic horen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:54 schreef Flow3r het volgende:
Maar het zijin geen streamverslagen, het is zijn commentaar op de streams
Het gaat niet alleen om die ene keer, het gaat niet om Paco of om jou of iemand anders.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer wat extra posts gedaan (heb dat in vragen en opmerkingen al uitgebreid toegelicht) vind het erg lullig om dat nu als 'reden' te lezen. Persoonlijk vind ik de dagafsluiting een Cos in zijn puurste vorm, geen discussies of onderling gekat tussendoor maar met humor en enige zelfspot geschreven! Daarom hoort de dagafsluiting voor mij in de Cos.
Ja dat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zijn zelfs erg goed geschreven streamverslagen. Die ontbraken na het stoppen van Dot al een hele tijd dus ik ben het met je eens dat die in het sv topic horen.
Paco, het heeft echt een voordeel hoor om ze juist op die manier achter elkaar te krijgen want zelfs een heel weekverloop is op die manier in een rap tempo voor degenen die niet zoveel streamen goed bij te houden.
Nuttiger zo dan om ze in de cos te laten verzuipen maar dat zijn mijn twee centen.
Het is een dagafsluiting. Een verslag van wat er die dag op de streams is geweest.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:54 schreef Flow3r het volgende:
Maar het zijin geen streamverslagen, het is zijn commentaar op de streams
Ja dat is jammer, vooral voor die Cossers die op de dagsluiting zitten te wachten. Ergens is het een ego boost voor mij als ik kijk naar de reakties hier. Maar dat was niet debedoeling om er een popupoll over te hebben. De gebruikers weten wat ze missen en wat ze willen. Nu is er een situatie ontstaan waarin zowel DGK en ik er mee nokken. Dat lijkt me dood in de pot voor al benadeelden namelijk de bezoekers die er van genoten. De klagers hoor je niks van die zitten nu te lachen in hun vuistjes en om de mods die in gaan op hun laffe klachten.quote:
Wat is er nou mis mee om het in de SV te zetten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:00 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ja dat is jammer, vooral voor die Cossers die op de dagsluiting zitten te wachten. Ergens is het een ego boost voor mij als ik kijk naar de reakties hier. Maar dat was niet debedoeling om er een popupoll over te hebben. De gebruikers weten wat ze missen en wat ze willen. Nu is er een situatie ontstaan waarin zowel DGK en ik er mee nokken. Dat lijkt me dood in de pot voor al benadeelden namelijk de bezoekers die er van genoten. De klagers hoor je niks van die zitten nu te lachen in hun vuistjes en om de mods die in gaan op hun laffe klachten.
Als ik tien vingers blind kon typen zou ik misschien stream verslagen schrijven. Misschien maar waarschijnlijk niet. Ik schreef Comment on streams omdat ik er een persoonlijk kleurtje aan kon geven en de boel een beetje smeuig kon inkleuren. Dus voor mij geen SV maar Cos en indien niet toegestaan helemaal niks.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is een dagafsluiting. Een verslag van wat er die dag op de streams is geweest.
Lijkt mij dan toch echt wel een streamverslag.
Nee ik wil het liefst in de Cos posten. In de SV heb ik gepost op verzoek. Voor klachten en opmerkingen verwijs ik naar het juiste topic (op jullie verzoek).quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat is er nou mis mee om het in de SV te zetten.
Om mij kunnen we het anders doen dat je eenmalig een link of een melding van het SV in de COS zet zodat mensen direct weten dat je het SV hebt geplaatst. Dan de bedankjes daarvoor in het bedankt topic zodat de COS daar verder schoon van blijft.
Is dat dan wat? Kijken we hoe dat gaat.
Ik probeerde mee te denken een middenweg te zoeken, maar dan weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:09 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Nee ik wil het liefst in de Cos posten. In de SV heb ik gepost op verzoek. Voor klachten en opmerkingen verwijs ik naar het juiste topic (op jullie verzoek).
Of ze verzuipen in de Cos maakt me niet veeluit. Ik post immers ook in SV. Maar voor mij is het een principe zaak want niet in de Cos, my homebase, dan ook niet in de SV als extra service.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zijn zelfs erg goed geschreven streamverslagen. Die ontbraken na het stoppen van Dot al een hele tijd dus ik ben het met je eens dat die in het sv topic horen.
Paco, het heeft echt een voordeel hoor om ze juist op die manier achter elkaar te krijgen want zelfs een heel weekverloop is op die manier in een rap tempo voor degenen die niet zoveel streamen goed bij te houden.
Nuttiger zo dan om ze in de cos te laten verzuipen maar dat zijn mijn twee centen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |