Ze was overal blauw, ze had geen rechten, wel de kleur, was even een geintje in 40+quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was hier vanmorgen ook blauw zo te lezen
Ja dat zijn FOK!grapjes al zoooooooooooooooooooooooooo oud.quote:
Rustig maar!quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat zijn FOK!grapjes al zoooooooooooooooooooooooooo oud.
Ik ben weer helemaal Zenquote:
Ja als user vind ik je prima, als mod zie ik je niet zittenquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:43 schreef mootie het volgende:
Nou, het standpunt van Dotteke is wel duidelijk.
nepmodbashenquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik niet, overduidelijk nepmodbashen hier.
Hardop gelachenquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als user vind ik je prima, als mod zie ik je niet zitten
\Mag ik nu zeggen, als je mod was geweest had ik me mond moeten houden
quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik niet, overduidelijk nepmodbashen hier.
Is die kikkerbil aka groene opvulling nou mod of niet? Als niet ... wat een kutgeintje. (ow en fyi... ik vind tr wel ok met dat gezeik van dr en zo..quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze was overal blauw, ze had geen rechten, wel de kleur, was even een geintje in 40+
Kutgeintjequote:Op donderdag 11 juli 2019 12:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Is die kikkerbil aka groene opvulling nou mod of niet? Als niet ... wat een kutgeintje. (ow en fyi... ik vind tr wel ok met dat gezeik van dr en zo..)
mogen users dan ook wat vaker klieren dan ipv gelijk bannenquote:Op donderdag 11 juli 2019 12:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kutgeintje
Joh het ontstond in 40+ ergens, en dat soort 'kutgeintjes' doen we eik al sinds 1999 ofzo.
Mogen we alsjeblieft ook eens klieren?
Ow... wist ik niet. Dan is t goed.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kutgeintje
Joh het ontstond in 40+ ergens, en dat soort 'kutgeintjes' doen we eik al sinds 1999 ofzo.
Mogen we alsjeblieft ook eens klieren?
Slijmbalquote:Op donderdag 11 juli 2019 12:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mogen users dan ook wat vaker klieren dan ipv gelijk bannen![]()
* sjampoeh adoreert moeder van internet![]()
Hier een korte uitleg... ff teruggelezen bij je ... Ja... past wel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
respect the mother of internet you fool
quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:14 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hier een korte uitleg... ff teruggelezen bij je ... Ja... past wel.
Er is overigens meer terug te vinden online. Kusje.
https://schooltv.nl/video(...)-tot-world-wide-web/
Op de plekken waar dat kan, zeker.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mogen users dan ook wat vaker klieren dan ipv gelijk bannen![]()
* sjampoeh adoreert moeder van internet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |