Het lijkt er op dat ze niet meer mag drinken, om herhaling te voorkomenquote:Op zondag 2 juni 2019 19:15 schreef QuarterBack het volgende:
Merel zingt al Gerrr moet zuipehhhh
En Frutsel? nog aan de 7 up ?
hij heeft een theater show, OSSOquote:Op zondag 2 juni 2019 19:22 schreef Dotteke het volgende:
Ikbal gaat naar een hotel, iets over woensdag en dat hij er daarom uit moet?
Kon er geen touw aan vast knopen
Maar ze blijft teasen als een bezopen huishoertje, knap spel op 7 upquote:Op zondag 2 juni 2019 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat ze niet meer mag drinken, om herhaling te voorkomen
Zal wel iets in de 7-up zitten stiekemquote:Op zondag 2 juni 2019 19:23 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Maar ze blijft teasen als een bezopen huishoertje, knap spel op 7 up
Ja vast wel maar die 1ste keer was ze ook uiterst berekenend , goed gevoel voor Show en zoete wraakquote:
Dat er steeds een vriesvak "toevallig" ontdooit hebben ze van Erik geleerd , Jodeliequote:Op zondag 2 juni 2019 19:26 schreef FOKoffieleut het volgende:
sjon en maik moeten zich toch ergeren met stream kijken, hamburgers in overvloed van de zaak.
Misschien moet jessie maar naar papa en mama gaanquote:Op zondag 2 juni 2019 19:28 schreef DKUp het volgende:
Misschien moet Jessie weer naar papa en mama luisteren.....
Leffing auwt lauwtquote:Op zondag 2 juni 2019 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moet jessie maar naar papa en mama gaan
Jammer joh...gaat niet gebeurennn.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moet jessie maar naar papa en mama gaan
Jens denkt daar maar aan 1 ding...zo snel mogelijk lam worden ...bij de eerste ronde van het bierpongen snel alle biertjes die gedronken moesten worden door anderen zelf opdrinken...quote:Op zondag 2 juni 2019 19:27 schreef Dotteke het volgende:
Jessie bij Jens
Je wil toch de voorraad gaan tellen, zegt Jessie
Hij vraagt of e al geturft
Misschien hoort dit bij de afterparty zegt Jens
Jessie is het er niet mee eens.
Jens wil niet meer gaan tellen vanavond
McMottenkop, heroquote:Op zondag 2 juni 2019 19:28 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dat er steeds een vriesvak "toevallig" ontdooit hebben ze van Erik geleerd , Jodelie
Heullllll jammer, maar ik geef de hoop niet opquote:
Eens zal je gelijk hebben...quote:Op zondag 2 juni 2019 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heullllll jammer, maar ik geef de hoop niet op
Tranny MAG niet meer zuipen.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:33 schreef QuarterBack het volgende:
Wordt spannend nog wie er vanavond bij wie in bed gaat
Sjellie/Maaikol zijn al op weg
Frutsie/Gerrie loopt moeizaam, Frutsie wil niet zuipen
OMG die witte schouders van Hiskequote:Op zondag 2 juni 2019 19:33 schreef Dotteke het volgende:
Adje de hele winter met een staart, nu is het over de 30 graden en draagt hij de hele dat zijn haren los![]()
[ afbeelding ]
Dat denk ik ookquote:
Het is een geile donder. Gerrit doet zijn bestquote:
Ja, en ze heeft zomaar haar sjaal niet omquote:
van wie niet danquote:
Ze heeft het een paar keer gezegd na 'die' avond.quote:
Als ik haar zo hoor praten mag ze niet meer drinken, ik denk van de feboquote:
Dave Roelvink liep gisteren door het tuintje heen en stond op een paar planten. Bood wel gelijk zijn excuses aan Jessie aan toen hij het door had.quote:
Ja daarom,quote:Op zondag 2 juni 2019 19:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft het een paar keer gezegd na 'die' avond.
Dus die 1ste keer met Gerrie was ze ook nuchter dus, mooi dan kan ze vanavond ook gewoon met Gerrie neuken, hij zit al de hele dag aan haar te voelenquote:
de hitte is al wat minder,quote:Op zondag 2 juni 2019 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft zomaar haar sjaal niet om
Wat doe je dan nog hierquote:
quote:
Heeft die jessie iets lopen snuiven of zo? Wat kijkt die gast raar uit zijn ogen. Nu doet ie dat altijd al, maar toch.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:38 schreef Dotteke het volgende:
Zelfs als er geen SL is hebben we op een stream een boom
[ afbeelding ]
Ja vast drugs zijn daar aanwezigquote:Op zondag 2 juni 2019 19:40 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Heeft die jessie iets lopen snuiven of zo? Wat kijkt die gast raar uit zijn ogen. Nu doet ie dat altijd al, maar toch.
Ingehouden woede, hij heeft gewoon van die vieze gluiperige oogjesquote:Op zondag 2 juni 2019 19:40 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Heeft die jessie iets lopen snuiven of zo? Wat kijkt die gast raar uit zijn ogen. Nu doet ie dat altijd al, maar toch.
die gozer snuift elke dag (snot)quote:Op zondag 2 juni 2019 19:40 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
quote:
Hahaquote:
Ga d'r heen dan!quote:
zit achter haar kettingquote:Op zondag 2 juni 2019 19:44 schreef Dotteke het volgende:
\Ik zie geen litteken bij Hiske
[ afbeelding ]
Ja volgens mij staat die op ontploffen of zo. Idioot.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ingehouden woede, hij heeft gewoon van die vieze gluiperige oogjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |